Suomi24 rakkauspalstan viestit (ja 1 keholtakin)..

pyhäntiivistelmänlahko

...kiteytettynä (HUOM! Esimerkit ovat todella raskaasti karrigoituja ja liioiteltuja mutta tältä se tuntuu monen silmään vaikuttavan) :

- Oon 7v jtkä Eteläsuomesta ja haulaisin itselleni tytö ystävän koska olen kylllästynyt olemaan sinku. tytön tusili olla 7-9v asua Etelä-suomissa ja omistaa hyvän kropan, kavsot ja isot rinnat. jos olet tälläinen latia viesti kikiini, kik puuhapetelover08

- Oon 12v tyttö ja oon iha saatanamoine läski ja varmaa joku ryhävalaski o anorektine muhu verrattuna : Pituus 161cm ja paino 31kg, SIIS HEI 31KG MUN PITUSELLA TYTÖLÄ!!! Mä en haluu lihoo samanlaisex mursux ku mu kaveri (171/45). Syön noin 500kcal päiväsä mut oon silti tällanen saatanan ryhävalas! Auttakaa mua hei laihtuun nopeesti, tavotepaino 21kg!

- Voisinko millään kelvata minä arvoton raukka kenellekään? Oon 15v poika ja mulla on huippulihaksikas vartalo kun ravaan salilla 5x viikossa, oon niin komea että mut on nimetty Mr. Universumiks joka vuosi siitä kun oon syntyny ja kerran viä ennenkin. Omistan rahaa miljardeja sekä kymmeniä kartanoita ulkomailla sekä oon vielä niin romanttinen että jokainen naispuolinen elävä olento lankeaa mun edessä! Sit viä rakastan tyttöö erittäin paljon, pidän siitä huolta, pidän sitä erityisenä , hellin sitä ja mule mun tyttö olis maailman arvokkain ja ihanin muija sekä teen/hankin sille kaikkee kivaa! Miks oon viä kuitenki sinkku?! Kikki superhyperoowsamboy00

- Kuinka tapasit tyttöystäväsi? : Joo me oldii magen gaa eile osdamasa es ja sid meild kysyddii babereid. Sid gaubbaan duli yhdäggii jogu sairaan söbö ja ihana tyde jol oli blonti dugga, baljasdavad vaaddeed segä äo ihanad 40 <3 gaiggein ihanind oli guidegi se ed zil oli sägilline ES mugana. näydi sille mu gullia ja sid se ando es ja gassa vaa duijoddi suu augi. se jälgee me mendii se audoo ja bussailtii ja bandii samala gu ryybäddiin es.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastavakeho

      Nyt osuit kyllä asian ytimeen.

    • OneBoyFromTampere99

      Tuo on kyllä niin totta xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe