Osaisko joku selittää mitä flyktsoda tarkoittaa? Sana taitaa olla riikinruotsia, ainakaan täällä Tammisaaressa kukaan ei osaa mulle selittää tuon merkitystä.
Ja siis se tulee tällasessa yhteydessä: https://www.youtube.com/watch?v=ImqSGqJeAys
Kiitän järkevistä vastauksista.
Flyktsoda?
6
570
Vastaukset
Var inte rädd för mig, jag är så rädd för dig
jag går på glödande kol
Lyckan kommer, lyckan går, dom säger
tiden läker sår
Jag släcker lampor, jag öppnar fönster
letar efter mönster
Jag kommer aldrig, jag kommer aldrig, kommer
kommer aldrig komma hem
Flyktsoda, ta mig i land
sätt mig i brand, ibland ibland ibland
Flyktsoda, ta mig i land
Var inte rädd för mej, jag är så rädd för dig
sluta fråga hur jag mår
Precis som vanligt men försöker ändå
fast jag har öppna sår
Jag slickar pärlor, jag äter mänskor
stjärnor gnistrar ner i ett hål
Jag kommer aldrig, jag kommer aldrig, kommer
kommer aldrig komma hem
Flyktsoda, ta mig i land
Flyktsoda, ta mig i land
sätt mig i brand, ibland ibland ibland- poesi
Jag måste nog säga att trots att jag är 63 år svenskspråkig finländare så har jag aldrig hört ordet förut.Någons "eget påhittade "ord ?
- mystiskt
poesi kirjoitti:
Jag måste nog säga att trots att jag är 63 år svenskspråkig finländare så har jag aldrig hört ordet förut.Någons "eget påhittade "ord ?
GOOGLE hade bara Ebba Gröns låt : FLYKTSODA .
- Herre47
Kanske det har något att göra med aktuella flyktningsinvasion som sprider så kraftigt som bubblor från (flykt)sodavatten. Who knows?
- Kaveriltakuulin
Amfetamin.
- Flyktsoda
Flyktsoda sana tarkoittaa alkoholia ja huumausainetta. Löytyy myös juoma nimeltään Flyktsoda.
https://www.drinkshop.sk/pivo/omnipollo-flyktsoda/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693120Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341992Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2851619Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1121606Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2631218Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki271144Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911130Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711050- 981033