Vepsukka kertoi tuolla eräässä ketjussa asuvansa kerrostalossa. Skodilla ajavat ovat tutkitusti hyvätuloisia ja hyvin koulutettuja. Asuvat omakotitaloissa. Eipä ihme, että työtön ja kouluttamaton Vepsukka heitä kadehtii. Trollaa aamuvarhaisesta iltamyöhään palstalla kaupungin vuokrayksiössään.
Vepsukka kadehtii skodisteja
34
<50
Vastaukset
- elämäOnKarua
Onkohan Vöpsykällä Tallinnasta ostettu Kiitos-paita ja leijonariipus? Ehkä Vöpsis on joutunut työttömäksi ja hänellä on faktaa, että hänen paikkansa on ottanut pakolainen.
- Tyylistääntunnettu
Selvähän se on, että tämä lopsykkä-vöpsykkä on työtön ja syrjäytynyt, joka hengailee markettien parkkipaikoilla ja stalkkailee siellä yksin liikkeellä olevia vanhempia naisihmisiä. Samalla se kiinnittää sairasta huomiota alueella liikkuviin Skoda-merkkisiin autoihin.
Taitaa olla vaan niin, että tämä veputtaja on yksi kyykmanin ja ryydmanin ja lantaloordin sivupersoonista. - Octavia-Mies
Vai asuu Vepsukka kerrostalossa. Tämä sitten selittää monta asiaa.
Toki on tärkeää katsella kiikari kourassa parvekkeelta, olisiko jonkun autosta tipahtanut ihan öljytippa ennen niin puhtaalle asfalttille. Tärkeää on myös pohtia, riittääkö 10A sulake sekä blogilämmitintä että sisätilalämmintä varten. Sitä Vepsukka ei osaa lainkaan pohtia, riittääkö taloyhtiön syöttöjohto. Tällaista sanaa työtön nuori ei ole edes kuullut.
Ihan orkut Vepsukka saa siitä, jos naapurin setä raapii skrapalla kuuraa auton laseista aamulla klo 05.30. Ei ole naapurilla bensa-autossa Wenbastoa, ei ole. Tästä pääsee taas kirjoittamaan Suomi24 palstalle.
Näin uudenkarhean Octavoian omistajana minulla on ihan huono omatuntoa. Enhän minä näistä Vepsukan ongelmista tiedä yhtään mitään. Kaukosäädin avaa autotallini oven ja Octavia liukuu lämpimään autotalliin. Epoksipinnoitettu lattia heijastaa kattolamppujen valoa. Ei tällä lattialla haittaa, vaikka tippa öljyä tipahtaisikin. Siirryn sisäovesta suoraan keittiöön. Automatiikka sulkee autotallin oven, sammuttaa aikanaan sisävalon ja kääntää tuuletusta hieman tehokkaammaksi, että auto varmasti sulaa ja kuivuu yön aikana.
Ei Vepsukka, ei. Me elämme eri maailmoissa. En aina oikein tunnista sinun ongelmiasi.;DDD- Lattiantekijä
Mastertop on parempi massa autotallin lattiaan.
- lohkolämppäri_vain
jos joku vepukka on niin todennu että skodiin ei käy webastot, niin oikein on todennu on asia kysytty oikein viralliselta skodahuollolta ja vastaus oli että meidänkin superbiin voidaan laittaa mutta omalla vastuulla - ei tuu toimiin. Vakiakku ei riitä ja ei ole tarkoitettu ulkoista lisälämmitintä näihin.
- Isompaalehiin
No akun saa vaihdettua ja ainakin vanhemmissa skodissa webasto toimi hyvin (felicia).
- VepsuVöpsykkä_Official
Mitenkäs sitten on selitettävissä että nämä "rikkaiden" omistamat skodat ovat aina pääasiassa kerrostaloslummien parkkipaikoilla, ja omakoti- ja rivitalojen edustoilla olevat autot ovat lähes poikkeuksetta länsiautoja? Ei skodan skodaa!
Kyllä se kuulkaas aivokääpiö - skeidaajat on sillä tavalla, että :
"Helpommalla saa siasta hieromalla koiran, kuin Skeidasesta auton."
"Helpommalla saa sossupummista miljonäärin kuin skeidaajasta hyvätuloisen!"
Lisätään tähän vielä se, että:
"Skoda on maaseudun vessa ja kaupunkien kusiputka."
Ps. käyn taas iltakusella naapuri kerrostalon avoimen helvetinruman octavian luona ja kusen takaboksiin, sinne kaikki muutkin kusee. Skodat on muutenkin ulkohuussien näköisiä, joten sitä virkaa kelpaa vikaantuvat itäkipatkin toimittamaan.- oikeaa.todellisuutta
Mitenkäs on mahdollista että Suomen rikkaat ajavat tutkitusti Skodalla, Octavia on diplomi-insinöörien suosikkiauto ja Skoda suosituin yritysauto? Nämä siis tutkittua tietoa eikä Vepsukka-Vemputtajan rinnakkaistodellisuutta.
- halppiskallis
oikeaa.todellisuutta kirjoitti:
Mitenkäs on mahdollista että Suomen rikkaat ajavat tutkitusti Skodalla, Octavia on diplomi-insinöörien suosikkiauto ja Skoda suosituin yritysauto? Nämä siis tutkittua tietoa eikä Vepsukka-Vemputtajan rinnakkaistodellisuutta.
no ei taida ihan olla, LOL voihan sitä toki tuollaista kuvitella. Kyllä Skeida on proletaarin prutku, ja sellaisena pysyy. Imagogin on alemman keskiluokan halppis.
skodistit osoittavat tyhmyytensä autovalinnallaan, kun itäroskasta maksavat länsiauton hinnan... ei missään muualla noin tyhmiä olekaan kuin suomessa. - teinit.ovat.hassuja
halppiskallis kirjoitti:
no ei taida ihan olla, LOL voihan sitä toki tuollaista kuvitella. Kyllä Skeida on proletaarin prutku, ja sellaisena pysyy. Imagogin on alemman keskiluokan halppis.
skodistit osoittavat tyhmyytensä autovalinnallaan, kun itäroskasta maksavat länsiauton hinnan... ei missään muualla noin tyhmiä olekaan kuin suomessa.LOL kertoo asialla olevan teinipojan.
- Octavia-Mies
Taisi sattua pahasti meidän Vepsukkaan, kun noin paha möly irtosi.
Eihän meidänkään omakotitalon pihalla koskaan seiso Skoda, se kun on tallissa. Rattoisaa kerrostaloelämää sinulle. ;)))- naurattaa.kovin
Narautti itse itsensä tuossa Webastoketjussa, on se nolo pojankloppi.
- TrollitOvatNoloja
naurattaa.kovin kirjoitti:
Juurikin näin. Vössyttäjä-pössyttäjä aloitti mahtipontisesti, väittäen että Skodaan ei muka saa Webastoa, ja kun provo ammuttiin alas ja todistettiin että kyllä siihen saa, niin sehän kävi trollin luonnon päälle pahasti. Käyttäytyminen muistuttaa kovin Kyykmannea vastaavassa tilanteessa.
- vepsukka.kärähti
TrollitOvatNoloja kirjoitti:
Juurikin näin. Vössyttäjä-pössyttäjä aloitti mahtipontisesti, väittäen että Skodaan ei muka saa Webastoa, ja kun provo ammuttiin alas ja todistettiin että kyllä siihen saa, niin sehän kävi trollin luonnon päälle pahasti. Käyttäytyminen muistuttaa kovin Kyykmannea vastaavassa tilanteessa.
Vepsukka nolaa itsensä kerta kerralla pahemmin.
- Aikamiesautossa
vepsukka.kärähti kirjoitti:
Vepsukka nolaa itsensä kerta kerralla pahemmin.
Nämä trolli ovat tosi noloja. Juosten karkuun taas ja uudessa ketjussa samat väitteet.
- Octavia-Mies
> "Eihän meidänkään omakotitalon pihalla koskaan seiso Skoda, se kun on tallissa"
Ei vaiskaan, tsoukki tsoukki. Oikeasti asun ihan tavallisessa kerrostalossa, ja octaviamme seisoo pihassa länsiautoille liian pienessä 80-luvun parkkiruudussa, mutta meidän kapealle Oculle sopivassa.
Tänä aamuna siinä ocussa oli iso räkäklunssi tuulilasissa ja joku väännelly peilin paskaks.
Se meidän ocu on homehtunut sisältä. Jos homehuuruissani juttelen vielä jotain omakotitalosta ja tallista, muistakaa, että se on tosiaan vain sen skodahomeen tuotoksia. - Ocu
Octavia-Mies kirjoitti:
> "Eihän meidänkään omakotitalon pihalla koskaan seiso Skoda, se kun on tallissa"
Ei vaiskaan, tsoukki tsoukki. Oikeasti asun ihan tavallisessa kerrostalossa, ja octaviamme seisoo pihassa länsiautoille liian pienessä 80-luvun parkkiruudussa, mutta meidän kapealle Oculle sopivassa.
Tänä aamuna siinä ocussa oli iso räkäklunssi tuulilasissa ja joku väännelly peilin paskaks.
Se meidän ocu on homehtunut sisältä. Jos homehuuruissani juttelen vielä jotain omakotitalosta ja tallista, muistakaa, että se on tosiaan vain sen skodahomeen tuotoksia.Ei Octavioita näy kerrostalojen pihoilla. Ovat omakotitalojen pihoissa tai tallissa.
- Naurutsaisi
Saisiko linkin webasto keskusteluun? :-D
- ddffggrrtt
VepsuVöpsykkällä on kikkelikateutta. Skoda olisi kova peli vaan kun ei oon.
- Octavia-Mies
Sori vepsukka minä, Octavia-Mies nimimerkki kirjoitin tuon viestin. olin octaviasta johtuvassa homepöllyissä, se rassa aivoja! Älä noteeraa epäasiallisia henkilöön meneviä viestejäni enää. Pahoittelut vielä. Jos käyttäydyn jatkossa noin huonosti, muista että se johtuu vain niistä homehöyryistä.
- aawwqqwer56767
Mihis se rekattu nikki on hukkunut? Vepsukka hoi.
- nolovepsukka
Vepsukka hoi- missä nikki? Tuliko bännit kerrostaloasukkaalle?
- Dieselasentaja
Hei
Himmatkaahan vähän.
Typen oksideja ei edes testata Suomessa - Octavia-Mies
--lainaus --
naurattaa.kovin
4.10.2015 17:55
Kommentoi lainaten
Ilmianna
Jaa
Uusi
TrollitOvatNoloja
4.10.2015 18:04
--lainaus loppu--
Sori hei vepsukka olen sama kirjoittaja kuin tuo Octavia-mies -nikki. Olin homehuuruissa (ocu on homehtunut sisältä). Ei ollut tarkoitus haukkua sua. Jos vielä jatkossa horisen jotain vastaavaa, älä noteeraa sitä mitenkään, se johtuu vain niistä homesienistä, joita sisältä kastuneessa octaviassani kasvaa.
Mun octavia on vanha eikä mikään uusi. Mua harmittaa että mulle jäi elämässä mustapekka-kortti käteen, ja hätähuutona olen ostanut skodan. Kaikki haukkuu sitä, räkii tuulilasiin ja vääntelee peilejä. Lapset inkuttaa kotona, että vaihda isi länsiautoon. Mutta kun mulla ei ole rahaa! Rahat menee tuon ocun osamaksuihin. Kohta se on onneksi maksettu.- Kirjoitat.sekavia
Mutta eihän sinulla ole Octaviaa ja Skoda on länsiauto.
- Octavia-Mies-Original
Octavia-Mies 4.10.2015 20:19
Kas, kas. Joko niska punoittaa Vepsukalla? Pojut nusuttaa hätäpäissään minun nikkiäni. Älkääs nyt olko noin noloja. - vanneasentaja
Vepsukka on seonnut peltivanteeseen. Se ei ole aiemmin nähnyt moista. ;DDDD
- vanneasentaja
Miten kerrostaloelämä sujuu? ;DDDDD
Nämä taitaa mennä edelliset nyt niiden skodan homehöyryjen piikkiin. Ei siis pidä noteerata mitenkään. Onneksi tuo alkuperäinen kirjoittaja kertoi, mistä on kyse, toivottavasti ocusta saadaan homeet pois ja pahanlaatuista "mould haze" ( = homeharhatila) saadaan kirjoittajalta asianmukaisesti hoidettua pois.
On se skoda vaan karmea itäkippo kun tuollaistakin harmia aiheuttaa omistajalle. No senhän nimi Skoda tarkoittaakin harmia tsekiksi.
Vakava terveysriskihän tuo on. Mitä se sitten aiheuttaakaan perheelle ja etenkin pikkulapsille tai ihan vauvoille? No, kohtahan nuo kolhon rumat itäkipat kielletään täysin Suomessa ja Suomikin pikkuhiljaa länsimaistuu - ollaan optimistisia että näin tulee tapahtumaan.- vepsukkaa.viedään
Ymmärrän, että kerrostalossa asuminen harmittaa köyhää ja koluttamatonta työtöntä Vepsukkaa. Ketäpä se ei harmittaisi. Turun yliopiston tutkimuksen mukaan 80 % nuorista aikuisista haluaisi asua omakotitalossa ja heistä suurin osa väljästi.
- Octavia-Mies
Haloo Vepsukka,
Enkös minä kertonut, että autotallissani on erillinen puhallin ja mikroprosessiohjattu lämmitys ilmastointi. Sinne saa ajaa vaikka lahtivalaan ja automatiikka pitää kaiken raikkaana ja kuivana.
Ymmärränhän minä, että sinulla on vallan muut ongelmat. Kun auto seisoo kerrostalon parkkipaikalla ja ainoa mukavuus on rikkinäinen sähkötolppa, niin tuppaahan se harmittamaan. Älä kuitenkaan liikaa yleistä. Sinun murheesi eivät ole minun murheitani. ;DDDD - Skoda_on_vitsi
On kyllä absurdi ajatus että joku kahdehtisi skodistia: siitä saa makoisat naurut. Toivottavasti ei skodisti tai skoda tule mieleen jossain vakavassa paikassa, vaikka hautajaisissa, hillittömät naurunpyrskähdykset voisivat hämmentää vakavaa tilaisuutta.
- Octavia-Mies
Hillitse kuitenkin naurunpyrskähdyksiä kerrostalossa klo 22.00 - 06.00 välisenä aikana, ettei naapurit häiriinny. Myös parkkipaikalla tulee skraapia klaseja äänettömästi. Akkua ei saa kantaa rappukäytävään sulamaan.
On sulla murheet. ;DDDD Vaikea ymmärtää näitä Vöpsykän huolia. - ApuaVepsukalle
Octavia-Mies kirjoitti:
Hillitse kuitenkin naurunpyrskähdyksiä kerrostalossa klo 22.00 - 06.00 välisenä aikana, ettei naapurit häiriinny. Myös parkkipaikalla tulee skraapia klaseja äänettömästi. Akkua ei saa kantaa rappukäytävään sulamaan.
On sulla murheet. ;DDDD Vaikea ymmärtää näitä Vöpsykän huolia.Ei Vepsukkaa naurata. Elämä kerrostalossa on tosi ankeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073