Unijukka,unijukka nostatko korttisi

Yksinyksinäinen

Ei rakkautta,ei ystäviä.Ystävät mitä on olleet ovatkin olleet seläntakana ihan muuta ja siihen nekin ovat kariutuneet.Onko mihinkään toivoa vai olenko vaan yksin aina lasten kanssa?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      ihmissuhteet:

      sauvojen 6: Sopeudu omaan rytmiisi elämässä. Älä pidä asioista liian tiukkaan kiinni. Elämässä on erilaisia vaiheita, joskus asiat menevät heikommin, ja joskus paremmin. Älä "samaistu" liikaa asioihin vaan pyri päästämään irti. Jos joudut olemaan yksin, pidä silloinkin mielialasi virkeänä. Sauvojen6 kertoo, että sinulla on mahdollisuus saavuttaa niitä asioita joista haaveilet. Pidä kuitenkin kiinni omasta rytmistäsi elämässä.


      rakkaus:

      miekkojen 6: Sopusointu on usein lähempänä kuin voit kuvitellakaan. Miekkojen 6 kertoo orastavasta kipinästä, joka on tulossa mahdollisesti selkeyttämään elämääsi. Vapaudu "painolastista" ja ymmärrä, että asiat ympärilläsi ovat loppujen lopuksi hyvinkin kepeitä. Käy tarpeen vaatiessa lävitse elämääsi ja luovu asioista jotka eivät ole elämässäsi hyödyksi. Niitä ovat mm.häiritsevät ajatukset joihin on "totuttu", tieto jota ei enää ole tarvittu, tavarat joita on vain kerääntynyt ympärille ja myöskin ne ihmissuhteet, jotka eivät ole enää hedelmällisiä. Nyt sinun on aika jättää vanhoja asioita taaksesi, ne ovat mennyttä elämää ja turhana painolastina jatkossa. Vapaudu nyt tuosta menneestä turhasta niin löydät itsestäsi uutta vapautta, voimaa sekä mahdollisuuksia uusiin asioihin myös ihmissuhteissa!

    • voilat

      hei ,juttusi kolahti jotenkin,jotain samaa ja tuttua omassakin elämässäni-JÄTÄ VÄHÄPÄTÖISET KAVERIT elämästäsi,,puhdistut henkisestä saastasta ja negatiivisita ,kateellisista ns kavereistasi.Ole ylpeä,älä noteeraa enää heitä.Uskon että tulet saamaan tällä hetkellä tyhjään elämääsi ystävyyttä,rakkautta ja kaikkea kivaa mtä et osaa edesd haaveilla,tiedän kokemuksistani että elämällä on tapana antaa sitä hyvää mistä olet paitsi ollut,näin mullekin kävi,nuoruus oli yhtä kärsimystä vaikka kauneutta oli,yksinäisyyttä yh.na.Roikkkumisia huonoissa miehissä,eteenpäin mennen elämä alkoi palkita kauneudellaan paskoja aikoja.

    • Unijukka15

      Kyllä ne ihmissuhteet usein kannattaa katsoa siten, että voisi olla siinä suhteessa pitemmän aikaakin. Sehän riippuu yleensä siitä mihin ne ihmissuhteet perustuvat. Molemminpuolinen hyöty, se että molemmat ymmärtävät toinen toisiansa on yleensä parasta. Kiire on se "päälaji" nykyisin ja lopulta siitä jää vain sekavampi ja sekavampi olotila ...
      Näinhän tapahtuu itse kullekin arvoon taikka asemaan katsomatta. Luullaan jostakin satunnaisesta tuttavuudesta, että se on se hirveän hyvä, ja joskus se toimiikin, mutta vaan harvoin pitemmälle. Aika samoja asioita ihmiset hakee, mutta jotkut harvat on todellakin toisillensa sopivia ihmisinä. Mielestäni ei kannata solmia liikaa ihmissuhteita vaan mieluummin vähemmän ja sellaisia suhteita, jotka todella tuntee ja jotka "rauhoittaa" itse kenenkin mieltä ja joihin voi jopa luottaakin. Menikö filosofiseksi?!

    • jsalesyy

      Lisäisin että jotkut yh äidit antavat lastensa määritellä ja hallita äitinsä kavereita,niin mullekin kävi.Tutustuin lenkillä mukavan tuntuiseen yh äitiin,ressukkaan v ähäsen.Hänen eppuluokkainen poikansa oli omistushaluinen äidistään ja kuunteli ja oli iholla koko ajan puistossakin kun keskustelimme siinä.Olen itsekin ollut yh äiti ja tunsin sympatiaa naista kohtaan.Mutta nainen ei voinut hallita lapsensa konrtollia muihin ihmisiin,keeran ohimennen poika räyhäsi mulle ja soitin hälle että mikä sille tuli,häån jotain sössötti että huono päivä,sanoin että se oli mulle tarkoitettu ja huusinkin pojalle että mitä sä mulle huutelet,sen jälkeen kaveruutemme kariutui.Hänen poika oli hallitseva äitiinsä nähden ja sen takia hän on yksinäinen edelleenkin.Poika määrää äitiään.vaikka olen n ainen enkä mikään ukko joka tuuppaisi elämänsä ja veisi pojalta äidin,tunnen joitakin heikkoja äitejä keiden lapset puuttuvat äitinsä kaverisuhteisiin olemalla dominoiva ja mustasukkainen,outo koska oma lapseni hyväksyi kaikki ystäväni-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe