Olen eniten katkera siitä etten ikinä kertonut siskolleni mitä minulle teit. Tuskin olisitte yhdessä jos hän tietäisi millainen ali-ihminen olet.
Olen katkera että minut vaiennettiin ja käskettiin olla hiljaa, unohtaa koko asia vain. Koskaan en saanut tästä enää puhua.
Olen katkera että annoin sinun henkilö X kohdella minua niin huonosti niin pitkään. Sinun oma huono itsetuntosi ja sen pönkitys minua arvostelemalla ei olisi pitänyt olla mikään ratkaisu.
Olen katkera että kukaan ei ole tosissaan kuunnellut, te luulette tietävänne ja tuntevanne minut läpikotaisin, te luulette että tiedätte mitä minun pitäisi tehdä vaikka ette ole yhtään perillä asioitani. Voin sanoa että puoliakaan en ole teille kertonut ja syytä voitte etsiä peilistä.
Olen katkera
tuutu
1
146
Vastaukset
- ljjgfddjkkgf
Mihinpäin suomea menee tämä katkeruus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 985454
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai814761Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404732Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3682147- 1041873
- 1001660
- 2571538
- 3691282
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581084- 2001040