Onko muilla ollut ongelmia saada spotify-tili suljettua? Miten olette onnistuneet?
Itse etsin tovin spotifyn sivulta mistä tilin saa suljettua. Selvästihän sitä ei sanota missään eikä missään ole linkkiä kuten Päivitä tili -toiminto on helposti heti etusivulla.
Löysin asiaan kuitenkin ratkaisun seuraavasti:
etusivun vasemmassa alareunassa on pienellä harmaalla präntillä "Lakiasiat", klikkaa sitä ja seuraavaksi
--> kohta 2. Sopimuksia koskevat muutokset
--> klikkaa tekstikappaleen viimeisessä lauseessa sanaa "asiakaspalvelun yhteydenottolomake"
--> klikkaa "sulje tili"
Voila!
Tämä siis tiedoksi myös spotifyn supportille, jos satut lukemaan, koska teiltä en kysymykseeni saanut vastausta!
Spotifyn tilin sulkeminen
pois-spotify
5
145
Vastaukset
- antaudun_vaan___
Vakoileeko yhtään?
- Anon3232
Kiitos! En olisi ikinä löytänyt itse...
- Jussipaks
On todellisia ongelmia. Sen tietää nämä PAKKOMARKKINOINNIT ettei niistä irti pääse.
EN SUOSITTELE OSTAMAAN NÄITÄ PA...KOJA. P..KLE.....
Ei niistä pääse ikinä eroon jos jotain ostaa.... Viimeinen kerta - Saapas
Hei kiitos :) itsekkin ettinyt tovin tätä
- winvakoilee
miksi poistaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628