Setäni asuu ulkomailla Sri Lankassa asti ja haluaisin lentää sinne tapaamaan häntä,mutta olen 15.v ja haluan tietää pitääkö niin kaus lentäessä olla 18.v saattaja vai voiko vain lentää jollain lupalapulla ja mitkä lentoyhtiöt sallii alle 18.v yksin matkustajan?
Yksin ulkomaille
5
105
Vastaukset
- vhoih9weiovhoue
Katso netistä mitkä lentoyhtiö lentää sinne missä setäsi asuu ja sitten kysy suoraan lentoyhtiöltä saatko lentää.
- hyvää_matkaa
Setäsi varmaan maailmanmiehenä osaa tällaisissa auttaa paremmin kuin kukaan täällä. Tuntemattomia setiä ei (eikä tätejäkään) kannata mennä tapaamaan edes läheiseen puistoon. Kunhan nyt sanoin varmuuden vuoksi, kun teistä teineistä ei aina tiedä.
- Isän.veli
Hyvä huomio. Tuskin neiti kyselisi tätä kautta jos kysymyksessä olisi oikeasti isän veli. Todennäköisemmin vastassa olisi "setä".
- oma_setä_vai_ei
Hyviä kommentteja, kiitos niistä. Samaa ajattelen minäkin.
- Sonkku000
anteeks vaan mut tunnen kyl setäni ja hän on oikeasti iskäni veli ja olen nähny sen niin tota???...ja ei kaikki teinit oo tietämättömiä nykyajan raiskaajista tai muista tuntemattomista tyypeistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204974
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861762Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881622Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741574Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351207Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691111- 931064