Heips! Mukula sai ajokortin ja auto pitäisi hälelle laittaa, mutta rahnaa ei juurikaan ole. Tuollainen lada 112 olisi nyt edullisesti tarjolla.Kilometrejä sillä on ajettu 60 000km ja juuri leimattu. Joskus kivikaudella itse ajelin 1300s tsernobiilillä ja millään vekottimella ei ole niin halpoja kilometrejä tullut. Onko nämä nyky ladat yhtä luotettavia kuin nuo 80-luvun menopelit.
Lada 112 - pian apua ostaakko kersalle piili
8
137
Vastaukset
- ththethth
Jos pojalla huumorintajua niin siitä vaan kun harvalla.Aika monelle ei sitten kelpaa kuin se bemari eikä mikään muu ja lintat kierrätetään.
- reijojulonen
Edullisesti - 200-400? Jos lapsi sillä suostuu ajamaan - sehän ei missään nimessä ole kanttiladan veroinen auto. Inhimillisempää lienee ostaa joku vanha japsi.
- Kärrystä-pudonnut
Rahaa ei vain liikaa ole. Ostaakko 90-luvun puolivälin jaappanilainen jolla on ajettu 300000km vai 60000km ajettu itäauto? Jos kersalle ei minun maksama kulkuneuvo kelpaa, niin sitten saa kävellä. Meillä on ollut nissan primera joka oli japanin lada, en tykkää. Toyotoja on ollut kolme kappaletta ja kestäviä ja hyviä olleet kaikki. Ne ovat vain hintavia kamppeita ja vanhaa pitää aina kuitenkin korjata, joten luulisin ladan olevan huolettomin vaihtoehto.
- KulkupeliKutenMuutkin
Kärrystä-pudonnut kirjoitti:
Rahaa ei vain liikaa ole. Ostaakko 90-luvun puolivälin jaappanilainen jolla on ajettu 300000km vai 60000km ajettu itäauto? Jos kersalle ei minun maksama kulkuneuvo kelpaa, niin sitten saa kävellä. Meillä on ollut nissan primera joka oli japanin lada, en tykkää. Toyotoja on ollut kolme kappaletta ja kestäviä ja hyviä olleet kaikki. Ne ovat vain hintavia kamppeita ja vanhaa pitää aina kuitenkin korjata, joten luulisin ladan olevan huolettomin vaihtoehto.
Mulla oli tällainen vm.-99 ollut farmari-Primera, se ainakin kesti. Ajelin sillä 7 vuotta aikalailla, eikä ikinä ollut mitään isoja remontteja. Ruostevikoja alkoi tulla sitten viimeisinä aikoina, mutta niinhän ne autot tuppaa ruostumaan muutenkin. Tosin tää mulla ollut oli tämä P11-korimallinen, viimeinen Japanissa valmistettu korimalli, tää P12 tehtiin jo Englannissa ja siinä oli aikalaillakin jo Renaultin tekniikkaa ja tuon korimallin Prierahan oli ihan täysi pommi sähköjen puolesta ainakin. Eli en ihmettele, että ko mallin valmistus loppui kokonaan.
Näissä uudemmissa, eli 2000-luvun Ladoissa, on joitain pikkuvikoja, mutta kyllä ne muuten ovat aika hyviä perusvehkeitä. Muutamalla tutulla on näitä 110- ja 111-mallin Ladoja, eivätkä he kuitenkaan ole mitään autofanaatikkoja, joten eiköhän heidän puheisiinsa voi luottaa sen verran ainakin, että sen perusteella uskoisin heidän puhuvan asiaa. Työkaveri puhui, että hänen farkku-Ladassaan ainoa ongelma oli ajonesto, mikä välillä temppuili, mutta sekin oli halpa ja helppo korjata liikkeessä.
Ladahan on muutenkin osiltaan halpa ja yksinkertainen korjattava, joten remontteihinkaan ei todellakaan saa uppoamaan rahaa mitään älyttömiä.
Hän olisi muuten pysynyt merkissä, mutta tosiaan Ladan maahantuonti kun loppui Suomeen, niin hänkin joutui vaihtamaan merkkiä.
Tietysti nuo imago-"ongelmat" Ladassa on jonkinmoiset, mutta eipä niistä kukaan päästään terve kanna huolta, varsinkaan jos oikeasti autoa tarvitsee ja jolle riittää, että pääsee kulkemaan.
Ja itse olen ainakin omilla asuintienoillani huomannut, että aika monella nuorella on tällaista tervettä huumorintajua/raggariasennetta ainakin siitä päätellen, että aika monella nuorella sällillä on Lada kulkupelinä. Juuri näitä 1200L-mallisia sekä Samaraa, osa aika päheeksikin tuunattua ja loput ihan vakionäköisiä.
- kysäsepäkersalta
Ei autosta paljoa iloa ole, jos kersa ei sillä kehtaa ajaa. Tonnilla saa jo monenlaista länsiautoa vuosituhannen vaihteen tienoilta.
- fefewfsf
Ei ole kovin kummoinen laite, halpa ylläpidettävä voi olla jos itse osaa korjata. En ostaisi.
- Kanto_komukka
Mitä pahaa lapsesi on sinulle tehnyt? Ei kukaan osta lapselleen Ladaa, ellei todella vihaa häntä.
Ei täällä nämä avohoitopotilaat järkeviä kommentteja osaa antaa. 112 on ihan pätevän näkönen, mutta siinä on kyllä sitte sähkövikaa enemmän kuin muissa ladoissa (ajonestolaite, sähköikkunat, keskuslukko). Suosittelen lämpimästi GM Samaraa ilman ajonestolaitetta. Varmempaa peliä saa hakea. Menee 90-luvun puolelle, mutta sieltä se luotettava halpa löytyypi. Jos 2000-lukua pakko olla niin hyvin huollettu punto on ihan jees valinta. Katsoo vaan, että on 1.2 8V koneella, ettei italiaanot oo sähköillä saastuttanu perusvarmaa mottia (16V versio).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5389058Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616230Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3765293Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664769Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1004401Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664073SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853972- 941968
- 1061470
- 47999