Miksi Mersuissa soi aina Annikki Tähti?

jarnovaan

Tai joskus Anita Hirvonen, Ragni Malmsten tai Kauko Käyhkö?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koitakeksiäratkaisu

      Siinä sitä sulla onkin miettimistä.

    • Käykö-Keuhko

      Miten ois Veera Telenius tai Vilho Vartiainen. Entäpä rokki-mimmi Arja Havakka? -Siinä sitä onkin pohtimista.

    • tilastoja.lukenut

      Taitaa johtua Mersukuskien keski-iästä joka on 74.8 vuotta. Keskipituus 152 cm ja keskipaino 131 kg.

      • koulustaPotkutSaanut

        kerro mistä tuo tilasto löytyy, kiinnostaa kovasti?!?!


    • Piupelipou

      Siks koska sä kuuntelet aina samaa kanavaa

    • Taidan_olla_fossiili

      Minun Audio 20:ssäni soi (vaimon valitsemana) melkeinpä aina Radio Suomi, mutta en muista joutuneeni juurikaan kuuntelemaan mainitsemiasi artisteja. Edellistä autoani (ei M-B) pidin lähes 7 vuotta, enkä tullut kertaakaan raahanneeksi autoon purkitettua musiikkia missään muodossa. CD-valikoimani kotona koostuu valtaosin klassisesta musiikista, jonka dynamiikka ei oikein pääse oikeuksiinsa autossa.

      Kun ostin nykyistä moottorivenettäni, kehui myyjä veneeseen asentamaansa äänentoistolaitteistoa. Siihen kuului mm. useamman levyn CD-vaihtaja. Mitähän mahtaisi kaveri tuumia saadessaan tietää, että en ole edes kokeillut tuota CD-vaihtajaa kertaakaan yli 14 vuoden aikana! Enpä ole tainnut kokeilla edes soittimen yksittäiskappaleita syövää hävynlev... eikun levynhävittäjää.

      Nykyinen autosoittimeni osaisi kaiketi toistaa myös USB-tikulle tallennettua tavaraa, mutta eipä ole tullut kokeilluksi. Youtuben musiikkiantia olen toki silloin tällöin kuunnellut suoraan tietokoneen äänentoiston kautta, mutta en ole koskaan ladannut musiikkia netistä edes kotona varsinaisilla äänentoistolaitteilla kuunneltaviksi tallenteiksi!

      • niiiiiiiinnn

        Siis et osaa,käytät yhä veivattavaa grammaria.


      • Taidan_olla_fossiili
        niiiiiiiinnn kirjoitti:

        Siis et osaa,käytät yhä veivattavaa grammaria.

        Yleensä olen osannut tehdä (tai ainakin oppinut tekemään) kaikkea, mikä on minua oikeasti kiinnostanut.

        Mitä äänentoistolaitteisiin tulee, niin niitäkin ihan omin käsin tehnyt useampia – vahvistimia, viritinvahvistimia, monitiekaiuttimia ja jonkin C-kasettinauhurilla varustetun yhdistelmänkin. Kauan, kauan sitten toki! Veivattavaa grammaria minulla ei ole, mutta 1970-luvulta peräisin oleva levari ja parisataa LP-vinyyliä sentään.

        Ensimmäisen PC-tason tietokoneeni (286-prossulla) ostin 27 vuotta sitten. Sittemmin olen ostanut tietsikoita ihan omaan käyttööni toistakymmentä ja vinon pinon oheislaitteita päälle. Mikrotukihenkilöiden apua en ole juuri kaivannut.

        Minua osaavampiakin toki löytyy, mikäpä kukapa minä olisin sitäkään kieltämään!


    • perinteiseentapaan

      saa soida annikki tähti tai vaikka vilho vartiainen. kunhan ei soi mikään neutraaliruisku-tuisku.

    • ihihiuhuhoih
      • Rajansa_imelyydelläkin

        Kas kun ei sentään E. Runkkarisen Keinomorsian tai Ruusuja hopeamaljassa!


      • kjsfkjfjsdfkdj

        harmaantuneet viikset väpättäen mersupapat kuuntelee Reijo Taipaleen Hiljainen Kylätie vuodelta 1973 sunnuntaiajelulla rouvansa kanssa jossain maaseudun hiljaisella kylätiellä nuoruutensa maisemissa...
        https://www.youtube.com/watch?v=WsEt7NEF0Dw


    • Petroskoinpoika

      Meidän Mersussa soi aika paljon Äänisen aallot !

    • Keukeuhah

      Kuuntelijat Keijo annikkeja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe