Viro itäeurooppalaisen alkuperäisrodun reservaatti

Observatore

Viron ja muun Balttian asema jonkunlaisena itäeurooppalaisen alkuperäisrodun reservaattina korostuu jälleen entisestään. Taas kerran nähdään ettei Virolla tai muullakaan Balttialle ole mitään tekemistä modernin ja nykyaikaisen Länsi-Euroopan kanssa. Maat muistuttavat tätänykyä kovasti reservaatteja.

10

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipamikäoli

      Kunhan pysyisivät siellä.

      • vaihtokauppanen

        Niin, voitaisin kyllä vaihtaa virolaiset irakilaisiin. Heidän sukuaan ei ainakaan tarvitsisi Suomen elättää kuten tapaus on virolaisten kohdalla.


    • Velirand

      "modernin ja nykyaikaisen Länsi-Euroopan kanssa"
      Tähendab et vastutustundetut ja enesetapjalikku immigratsioonipoliitikat nimetatakse nüüd "modernsuseks".

      • djvlad

        Virolaisia on irakilaisia enemmän Suomen vankiloissa.


      • Veromies67

        Velirandil on öigus. Minä en ainakaan ymmärrä mikä vtun hinku pohjoismailla on ottaa tänne sisään täysin eri kulttuureista olevia nuoria miehiä joiden taustoista ei poliisillakaan ole hajuakaan. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Se on unta ja illuusiota että nuo ovat oikeita pakolaisia.

        Ja kohta kyseisiä irakilaisia on vankiloissamme enemmän kuin tarpeeksi, ei huolta.


    • Arkeologi

      Virolaiset tahtovat eristää itsensä muun maailman menosta. Onko tässä kyse siitä post-neuvostoliittolaisesta traumasta, en tiedä? Outoa se kumminkin on.

    • Syysruskanaikaan

      Olin juuri 3 päivän ja 1300 km automatkalla tutustumassa taas elämään Virossa ja Latviassa. En huomannut mitään kummallista, saati reservaattia.
      Olisiko Suomi sittenkin enemmän reservaatti? Porukkammehan on kotoisin jostakin Volgan mutkan alueelta. Onnistuimme sieltä pakenemaan ja piiloutumaan näihin havumetsiin. On sieltä hyvä huudella ja kommentoida maailman menoa. Yrittiväthän niin venäläiset kuin ruotsalaiset integroida meitä laajempiin piireihin, mutta eihän se onnistunut, lukemaan sentään opimme Agricolan aapisen ansiosta.

      • sirufabcrypcomtoxpedsteh

        Taas kännisiä kuvitelmiasi. Virolaiset sisäsiittoiset maaorjathan kuolisivat ilman EU-tukia ja vastiikkeetonta NATO-suojaa, Venäjä tappaisi tällä kertaa täysin ansaitusti jokaisen.


      • Suutasoukemmalleplease

        No, enpähän ole siellä tavannut noita paljon mainostettuja maaorjiakaan. Ei kannat panetella virolaisia, muuten voivat närkästyä ja lakkaavat ottamasta suomalaisia (tieto)töihinsä.


      • rikollinenkansa

        Tieto eli kuriireiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe