Viron ja muun Balttian asema jonkunlaisena itäeurooppalaisen alkuperäisrodun reservaattina korostuu jälleen entisestään. Taas kerran nähdään ettei Virolla tai muullakaan Balttialle ole mitään tekemistä modernin ja nykyaikaisen Länsi-Euroopan kanssa. Maat muistuttavat tätänykyä kovasti reservaatteja.
Viro itäeurooppalaisen alkuperäisrodun reservaatti
10
99
Vastaukset
- olipamikäoli
Kunhan pysyisivät siellä.
- vaihtokauppanen
Niin, voitaisin kyllä vaihtaa virolaiset irakilaisiin. Heidän sukuaan ei ainakaan tarvitsisi Suomen elättää kuten tapaus on virolaisten kohdalla.
- Velirand
"modernin ja nykyaikaisen Länsi-Euroopan kanssa"
Tähendab et vastutustundetut ja enesetapjalikku immigratsioonipoliitikat nimetatakse nüüd "modernsuseks".- djvlad
Virolaisia on irakilaisia enemmän Suomen vankiloissa.
- Veromies67
Velirandil on öigus. Minä en ainakaan ymmärrä mikä vtun hinku pohjoismailla on ottaa tänne sisään täysin eri kulttuureista olevia nuoria miehiä joiden taustoista ei poliisillakaan ole hajuakaan. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Se on unta ja illuusiota että nuo ovat oikeita pakolaisia.
Ja kohta kyseisiä irakilaisia on vankiloissamme enemmän kuin tarpeeksi, ei huolta.
- Arkeologi
Virolaiset tahtovat eristää itsensä muun maailman menosta. Onko tässä kyse siitä post-neuvostoliittolaisesta traumasta, en tiedä? Outoa se kumminkin on.
- Syysruskanaikaan
Olin juuri 3 päivän ja 1300 km automatkalla tutustumassa taas elämään Virossa ja Latviassa. En huomannut mitään kummallista, saati reservaattia.
Olisiko Suomi sittenkin enemmän reservaatti? Porukkammehan on kotoisin jostakin Volgan mutkan alueelta. Onnistuimme sieltä pakenemaan ja piiloutumaan näihin havumetsiin. On sieltä hyvä huudella ja kommentoida maailman menoa. Yrittiväthän niin venäläiset kuin ruotsalaiset integroida meitä laajempiin piireihin, mutta eihän se onnistunut, lukemaan sentään opimme Agricolan aapisen ansiosta.- sirufabcrypcomtoxpedsteh
Taas kännisiä kuvitelmiasi. Virolaiset sisäsiittoiset maaorjathan kuolisivat ilman EU-tukia ja vastiikkeetonta NATO-suojaa, Venäjä tappaisi tällä kertaa täysin ansaitusti jokaisen.
- Suutasoukemmalleplease
No, enpähän ole siellä tavannut noita paljon mainostettuja maaorjiakaan. Ei kannat panetella virolaisia, muuten voivat närkästyä ja lakkaavat ottamasta suomalaisia (tieto)töihinsä.
- rikollinenkansa
Tieto eli kuriireiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714