Viro itäeurooppalaisen alkuperäisrodun reservaatti

Observatore

Viron ja muun Balttian asema jonkunlaisena itäeurooppalaisen alkuperäisrodun reservaattina korostuu jälleen entisestään. Taas kerran nähdään ettei Virolla tai muullakaan Balttialle ole mitään tekemistä modernin ja nykyaikaisen Länsi-Euroopan kanssa. Maat muistuttavat tätänykyä kovasti reservaatteja.

10

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipamikäoli

Kunhan pysyisivät siellä.

• vaihtokauppanen

Niin, voitaisin kyllä vaihtaa virolaiset irakilaisiin. Heidän sukuaan ei ainakaan tarvitsisi Suomen elättää kuten tapaus on virolaisten kohdalla.

• Velirand

"modernin ja nykyaikaisen Länsi-Euroopan kanssa"
      Tähendab et vastutustundetut ja enesetapjalikku immigratsioonipoliitikat nimetatakse nüüd "modernsuseks".

• djvlad

Virolaisia on irakilaisia enemmän Suomen vankiloissa.

• Veromies67

Velirandil on öigus. Minä en ainakaan ymmärrä mikä vtun hinku pohjoismailla on ottaa tänne sisään täysin eri kulttuureista olevia nuoria miehiä joiden taustoista ei poliisillakaan ole hajuakaan. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Se on unta ja illuusiota että nuo ovat oikeita pakolaisia.

Ja kohta kyseisiä irakilaisia on vankiloissamme enemmän kuin tarpeeksi, ei huolta.

• Arkeologi

Virolaiset tahtovat eristää itsensä muun maailman menosta. Onko tässä kyse siitä post-neuvostoliittolaisesta traumasta, en tiedä? Outoa se kumminkin on.

• Syysruskanaikaan

Olin juuri 3 päivän ja 1300 km automatkalla tutustumassa taas elämään Virossa ja Latviassa. En huomannut mitään kummallista, saati reservaattia.
      Olisiko Suomi sittenkin enemmän reservaatti? Porukkammehan on kotoisin jostakin Volgan mutkan alueelta. Onnistuimme sieltä pakenemaan ja piiloutumaan näihin havumetsiin. On sieltä hyvä huudella ja kommentoida maailman menoa. Yrittiväthän niin venäläiset kuin ruotsalaiset integroida meitä laajempiin piireihin, mutta eihän se onnistunut, lukemaan sentään opimme Agricolan aapisen ansiosta.

• sirufabcrypcomtoxpedsteh

Taas kännisiä kuvitelmiasi. Virolaiset sisäsiittoiset maaorjathan kuolisivat ilman EU-tukia ja vastiikkeetonta NATO-suojaa, Venäjä tappaisi tällä kertaa täysin ansaitusti jokaisen.

• Suutasoukemmalleplease

No, enpähän ole siellä tavannut noita paljon mainostettuja maaorjiakaan. Ei kannat panetella virolaisia, muuten voivat närkästyä ja lakkaavat ottamasta suomalaisia (tieto)töihinsä.

• rikollinenkansa

Tieto eli kuriireiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe