Olen 14.v poika ja olen miettinyt miksi penikseni on vähän vinossa silleen jännästi. Se menee sillai että terska on suorassa mutta esinahka on hienan vinossa, mikä aiheuttaa sen ettö terska ei pääse ulos kokonaan. Minulla on karvat alkanut jo kasvamaan jos se jotenkin vaikuttaa
Käyrä/vino penis
4
411
Vastaukset
- S4KK3
Runkkaa vähemmän tai vaihda välillä ees kättä
- 696969696969696969
Esinahka kiree runkkaa sitä löysemmäksi nii mulkku suoristuu kun se siit kasvaa samalla.
- Pieni-venytys-auttaa
On vaikeaa ihan tarkkaan arvioida mistä on kyse, koska kertomuksessasi on pieni ristiriita. Kerrot, että peniksesi on vino, mutta terska suora ja esinahka vino. Jos esinahkasi on vino, niin edellinen vastaaja juuri kertoo, että pitää sitä esinahkaa vähän lisää venyttää, jotta se asettuu suoraan terskan päälle. Kuva olisi kertonut koko totuuden. Toki peniskin saattaa kaartua niin ylös ja alas kuin sivullekin. Se on täysin normaalia ja johtuu siitä, että paisuvaiset ovat vähän erisuuruiset. Ei tarvitse kuitenkaan huolestua siitä. Vain vaikeissa tapauksissa se korjataan leikkauksella.
Onko asiasta toiminnallista haittaa? Jos ei, niin nauti siitä sellaisena, kuin se on.
Jos taas on, niin kerää rohkeutta ja puhu jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433504Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4372944Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222801Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831867- 871497
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 921145
- 1011117
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31930