Stalinisti ja neuvostoliiton leireillä aivopesty Leis Salmen ja juoppo toimittelija Saska-Paska Saarikoski (HS) räksyttävät tyhmillä kommenteilla mutta
Halla-Aho pesee toimittelijat mennen tullen--katso ja totea itse..
https://www.youtube.com/watch?v=fZVz7gJt7aE
Stalinisti Leif Salmen ja toimittelija Saska -
2
243
Vastaukset
- toimittaja.aateliset
Leif Salmen ja Pekka Oksala olivat Suomen toimittajien aatelia. Nykyisistä toimittajista yksikään ei yllä lähellekään heitä. Sen tunnustavat kaikki asiantuntijat laidasta laitaan. Salmenin upea toimittajanura kaatui valitettavasti "kuningasalkoholiin", kuten niin monen muunkin kykyihmisen ura on siihen tyssännyt.
Kun nuo toimittajaherrat olivat tenttaajina, niin koko poliittinen eliittimme vapisi heidän edessään.
Muistan eräänkin tapauksen, kun eräs poliitikko menetti itsehillintänsä Pekka Oksalaa kohtaan. Hän sätti tätä olan takaa. Lopettaessaan hän vielä totesi, että hänellä olisi vielä lisääkin sanottavaa, mutta jätetään se toiseen kertaan.
Pekka Oksala kuunteli tuon politiikon raivonpurkausta tyynen rauhallisena ja hänen lopetettua totesi kylmän viileästi tälle: "Antaa tulla kaikki vaan nyt kerralla. Minun hartiani nimittäin kyllä kestävät." Oksalallahan oli hartioissa leveyttä ja muhkeutta parin normaalimiehen hartioiden verran ihan konkreettisesti.
Tämän jälkeen Oksala jatkoi haastatteluaan vielä astettakin kovempana, mitä hän oli siihen saakka tehnyt. - stalininuhri
Miten entinen stalinisti voi olla aatelia ? "Asiantuntijat" ovat yleensä kimpassa valtamedian kanssa. Eri tavalla ajattelevat oikeat asiantuntijat yleensä eivät pääse otsikoihin.
Rehellisille toimittajille ei löydy tilaa valtamedian palstoilla. Valtamedian omistajat määrittlevät, että mitä toimittelija saa sanoa ja miten pitää ajatella...
Tarvitaan vaihtoehtoja nykyiselle valtamedialle HS,IS,YLE....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628