Stream downloader ei toimi

mättäävähän

w8.1 käyttis ja latasin stream downloaderin ja asensin ja kone sanoi että asennus onnistui, koneelta mistään ei kuitenkaan löydy tätä ohjelmaa eikä se käynnistyny asennuksen jälkeen automaattisestikkaan, - ja kun siinä zip- kansiossa on tämä installer ja itse ohjelma niin kun koettaa avata ohjelman niin tulee kaatuminen eli ohjelma lakkaa toimimasta ja pieni musta ruutu näkyy missä on sanottu jostai virheestä ...
ei oikeen ymmärrä nyt hän.
ois areenasta meininki ladata .. areena lataajaa ei enää sano olevan joten sivu ohjaa ekana tähän vaihtoehtoiseen.

4

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1---___---
    • mättäävähän

      kiitos
      saapi unohtaa tuon toisen, flickfletch toimii.
      olin kokeillu aiemmin ladata ff:kin mutta siellä oli se tilin luomis- ikkuna jonka takia hylkäsin lataamisen, nytkin se oli siinä mutta se meni siinä jotenki pois.

      • ominaisuuson

        Se on normaali Dropboxsin ominaisuus eikä liity millään tavalla tähän ohjelmaan. Tiliä ei ole tosiaan pakko luoda jos haluaa tiedostoja ladata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe