Nyt kaikki chattiin ikäryhmiin aikuiset, Onni siellä metsästää nuoria naisia itselleen, jos olet kiinnostunut sulla on mahdollisuus tulla otetuksi!
http://www.suomi24.fi/profiili/Mr-O
Onni metsästää pervoa chatissa anteliasta naista, siirtykää kaikki äkkiä sinne. Onniilla ei ole siis ketään kaivattua vaan on ihan täysin vaapaaata riistaa kenelle vain!
Tämä on ainutlaatuinen ilmoitus, ainoa eli ensimmäinen ja viimeinen. En harrasta tämmösiä yleensä ikinä, vaikka sihteerinään olenkin hänen mukaansa. Ikävä kyllä koska luulin hänen kaipaavan minua, mutta niin hän onnistui kyllä erehdyttämään minua täydellisesti jo monta vuotta....
Onni havaittu chatissa - Onnii havaittu !
8
71
Vastaukset
- MrOnsihteeri
Tämä onkin sitten mun osalta hyvästit Onniille lopullisesti. Jos sanoo kaipaavansa ja tykkäävänsä, mutta samaan aikaan metsästää otetuksi haluavia naisia, ei silloin ole aidosta välittämisestä kysymys.
Jos kävisin chätissä, miksen kävisi siellä Onnii nimimerkilläni? Miksi loisin nimimerkin Mr-O? :D.
- VanhaKettu
Pituus ei stemmaa. Yksi sentti puuttuu, ellei sitten ole kutistunut viime näkemältä:D Tekisi jo melkein kokeilla onneani, mutta en uskalla - voi olla vaikka ansa, ei tiedä:)
- VahtikoiraValvoo
Jos kukaan bongaa Ristoa chatissa, niin HETI ilmoitus tänne:D
- rauhottunutnukkumaan
Ei kiinnosta sun Onnisi. Anna hyvä ihminen Onnin tehdä mitä tykkää. Onnille toivon Onnea. Joopas nyt tuli käytyä, vielä ehtii nukkua.
- modeemikunnossa
Käykö joku vielä chatissa? :D aika ysäritouhua.
- ILoveHim
Aaah ihana mr Onni ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576