Kattellu täsä jo jonkin aikaa -01 mallista pickuppia 24 vent diesel koneella. Koeajollakin kävin ja suht kivasti laatikkokin toimi, mutta voisko joku kertoa omakohtasia ko. autosta. Mitä remontteja ja mitä huollot ja käyttö yleensäkin maksaa. Kyseessä kevyt ka.
Ram 2500 kokemuksia
4
1236
Vastaukset
- 02ram
parisataa tuhatta tullut tollasella -02 vuotisella ajellut,huollot maksaa sen mitä suodattimet j,öljyt ja osat maksaa,työt teen itse.käyttö maksaa sen mukaan paljonko ajaa ja miten ajaa,dieselin hinnat näet paikkakuntasi huoltoasemilta.
- kolmas_rotkeko
Kävi sit kuitenkin niin, että tuli chevy silverado 6.5td hankittua.
- voitelua
Koneen öljymäärää kannattaa kurkistella silloin tällöin, jottei posahda!
- fogevy
Chevy on sitten 8 pyttynen no miltä kuulostaa? itellä kanssa lavakuorma-auton etsintä. Aivan sama merkillä kunhan on ford f 7,3 tai uudempia 6,4 ,dodge ram mielummin 6,7 tai chevy 6,6 duramax. 8 konetta ehkä mieluiten mutta käy vajaakoneinenkin kunhan on siisti ja voimaa hyvin . 4x4 on pakollinen varuste ja perään joku lukko ellei ole. Isotpojat väittää pärjäävänsä takavedolla lukolla mutta en minä se on jo henkinenkin asia:-) Ajan sitäpaitsi miten sattuu joten jo senkin takia , turvallisesti liikenteessä mutta ai ne parkkipaikkani mihin muut ei aja .
Mikähän on se vahva malli? laatikko moniportainen joka kestää ? paljontietämättömiä paikkoja ja netistä on tullut selattua mutta eipä ihan kaikkia sieltä saa tietoon jos edes on oikeaa tietoa. En puhu kirjoita amerikkaa .
Niin paljon kysymyksiä niin vähän vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818