Ihan vaan kävelemään luontoon, sieneen, marjaan yms. Aikaa on ja jutustellessa, jakeessa kokemuksia luonnossa tietysti mukavampaa, kuin yksin. Olen n.50 mies.
turun suunnalta seuraa arkipäivisin retkeilemään
9
157
Vastaukset
- Luontokuvaajatar
Laita mailiosoite johon voisin vastata.
- ulosluontoon
Jostain syystä en päässyt kirjautumaan...sorry
Tässä sinulle uusi osoite joka toimii: [email protected]
- suksiretki
aha, vai "retkihetki"
- seksipalstavaan
Että molo jöpönä retkihetkeä haetaan.
- ulosluontoon
No ei kyllä tullut tuollainen mieleen, että joku noin ajattelisi asiaa...
Kiitos ja anteeksi... - nusuamehaetaan
ulosluontoon kirjoitti:
No ei kyllä tullut tuollainen mieleen, että joku noin ajattelisi asiaa...
Kiitos ja anteeksi...Ei täällä kuule muuten edes ajatella, kyllä tämä on seksipalsta.
Itse ole kerran täältä saanut seksiseuraa. Aluksi yritettiin teeskennellä vaelluksesta tms. kohta kävi selväksi kummankin oikeat halut, ja siitä syntyi hyvä seksisuhde. - ulosluontoon
nusuamehaetaan kirjoitti:
Ei täällä kuule muuten edes ajatella, kyllä tämä on seksipalsta.
Itse ole kerran täältä saanut seksiseuraa. Aluksi yritettiin teeskennellä vaelluksesta tms. kohta kävi selväksi kummankin oikeat halut, ja siitä syntyi hyvä seksisuhde.Taidat olla oikeassa...ei ole seuraa löytynyt luontoon kävelylle, eikä muuhunkaan jota kerroit palstalla olevan tarjolla...no, eipä ole enää marjoja ja sieniäkin melko, niukasti metsässä...
- luontokuvaajatar
Laita viestisi harrastuskaveri.com:iin.
Ehkä sieltä löytäisit asiallista seuraa luontoilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664420
- 1053495
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373170Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 462400
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52119- 221994
- 1961887
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398