Selvä enemmistö venäläisistä vastustaa gallupin mukaan Putlerin imperialistista sotaretkeä Syyriaan, joka ei kuulu edes ns. Venäjän lähiulkomaihin. Venäjän talous on taantumassa ja köyhyys kasvaa. Silti Putler panostaa sotimiseen ulkomailla ja asevarusteluun niinkuin kunnon natsit. Putlerin sotaretki ainoastaan lisää kaaosta Syyriassa, tappaa siviilejä ja lisää pakolaisten määrää!
Me eurooppalaiset olemme maksumiehinä!
70 % venäläisistä vastustaa Syyrian sotaretkeä!
7
<50
Vastaukset
- bastards
Miten pitkään Venäjän kommarit katselevat Putlerin touhuja? Joko harjoittelevat vallankumouslauluja? Tuleeko Putlerille Mussolinin kohtalo?
- dogsfirst
Putler on tehokas kuin Raid. Tappaa talossa ja puutarhassa.
- natsi-Venäjä
Kreml, ortodoksikirkko ja äärioikeisto propagoi, että Venäjä käy Pyhää sotaa lähi-idässä. Suurin osa venäläisistä kuitenkin mieluummin vaikenee Syyrian sodasta.
http://yle.fi/uutiset/venajan_media_hehkuttaa_syyrian_sotaa__kansalaisia_tympii_koko_sotaretki/8356257 - natsienhommia
Venäjän sotaretki Syyriaan on sotahullun äärioikeiston hanke!
- vastuuseen
Venäjän imperialistinen johto saatava vastuuseen tuhoistaan!
Venäläisten selvä enemmistö (66%) kannattaa Venäjän iskuja Isisin asemia vastaan. Tämä käy selville VTslOM-tutkimuslaitoksen teettämästä tutkimuksesta, kertoo tutkimuslaitoksen johtaja Valerie Fjodorov.
- natsit
Levada-tutkimuslaitoksen mielipidetutkimuksen mukaan 67 % venäläisistä vastustaa Venäjän osallistumista sotaan Syyriassa. Natsit kannattavat ulkomailla sotimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450