Lähtöselvitys netissä

KARITA.l

moikka.olisi tarkoitus lentää finnairilla, mutta lähtöselvitys on pieni kysymysmerkki.elikä riittääkö että tekee lähtöselvityksen netissä ja tulostaa sen ja helsinki vantaan lentokentällä menee vaan finnairin tiskille jättämään matkalaukut.ja sitten siirtyy turvatarkastuksen kautta koneeseen.en ole ennen lentänyt finnairilla .
T. karita

6

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjepyes

      Riittää

    • Tarkennusta

      Paitsi että nykyisin Hki-Vantaalla et mene suoraan "tiskille" vaan lähtöselvitysautomaatille josta tulostat ja kiinnität itse matkalaukkuun tägin eli sen tarran missä lukee kohdekentän tunnus ym. Vasta sen jälkeen menet joko tavalliselle bag drop tiskille tai itsepalvelu bag drop pisteeseen, siinä laukku hihnalle, skannaat viivakoodin tägistä ja boarding passista ja sitten laukku lähtee hihnalla eteenpäin.

      Itsepalvelu on nopeampi tapa koska siihen ei yleensä tarvii jonotella.

      • onkonoin

        Koskas tuo on taas muuttunut? Kolmisen viikkoa sitten jos olit tehnyt lähtöselvityksen etukäteen netissä, mentiin ainakin suoraan bag drop tiskille!


      • eiolenoin

        Juuri näin mammat laittaa droping tiskillä tagit.


      • Vapaa-Valinta

        Saa valita itse sen tavan joka tuntuu parhaalta. Joko hoitaa asian itse automaatilla alusta loppuun (eli ottaa ne tagit automaatilta, kiinnittää ne laukkuihin ja viedä laukut matkatavara-automaatille).

        Tai sitten voi mennä bag drop -tiskille ja antaa virkailijan kiinnittää ne tagit.

        Ensimmäinen tapa on yleensä nopeampi koska automaattia käyttää vähemmän ihmisiä kuin tiskiä.


      • vapaaeivälttämättä

        Niin tai sitten voi käydä kuten minulla, että tulee lähtöselvitystä netissä tehdessä error." Lähtöselvitystä ei voitu tehdä tee lähtöselvitys lähtoselvitys tiskillä".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe