Lähtöselvitys netissä

KARITA.l

moikka.olisi tarkoitus lentää finnairilla, mutta lähtöselvitys on pieni kysymysmerkki.elikä riittääkö että tekee lähtöselvityksen netissä ja tulostaa sen ja helsinki vantaan lentokentällä menee vaan finnairin tiskille jättämään matkalaukut.ja sitten siirtyy turvatarkastuksen kautta koneeseen.en ole ennen lentänyt finnairilla .
T. karita

6

370

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjepyes

Riittää

• Tarkennusta

Paitsi että nykyisin Hki-Vantaalla et mene suoraan "tiskille" vaan lähtöselvitysautomaatille josta tulostat ja kiinnität itse matkalaukkuun tägin eli sen tarran missä lukee kohdekentän tunnus ym. Vasta sen jälkeen menet joko tavalliselle bag drop tiskille tai itsepalvelu bag drop pisteeseen, siinä laukku hihnalle, skannaat viivakoodin tägistä ja boarding passista ja sitten laukku lähtee hihnalla eteenpäin.

Itsepalvelu on nopeampi tapa koska siihen ei yleensä tarvii jonotella.

• onkonoin

Koskas tuo on taas muuttunut? Kolmisen viikkoa sitten jos olit tehnyt lähtöselvityksen etukäteen netissä, mentiin ainakin suoraan bag drop tiskille!

• eiolenoin

Juuri näin mammat laittaa droping tiskillä tagit.

• Vapaa-Valinta

Saa valita itse sen tavan joka tuntuu parhaalta. Joko hoitaa asian itse automaatilla alusta loppuun (eli ottaa ne tagit automaatilta, kiinnittää ne laukkuihin ja viedä laukut matkatavara-automaatille).

Tai sitten voi mennä bag drop -tiskille ja antaa virkailijan kiinnittää ne tagit.

Ensimmäinen tapa on yleensä nopeampi koska automaattia käyttää vähemmän ihmisiä kuin tiskiä.

• vapaaeivälttämättä

Niin tai sitten voi käydä kuten minulla, että tulee lähtöselvitystä netissä tehdessä error." Lähtöselvitystä ei voitu tehdä tee lähtöselvitys lähtoselvitys tiskillä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe