Päivärinteelle pysyvä pakoloiskeskus!

PäivärinteenLesta

Kiitosta vaan kunnan harhaanjohtaja Syvävirralle. Kaikki aiemmin kerrottu hätäkeskusvalehtelu osoittautui pelkiksi valheiksi. Migri perusti Päivärinteelle pysyvän pakoloiskeskuksen ja nyt vielä Vallinkorvaankin liki 50 lisäpaikkaa.
Samoin Hiukkavaarasta tulee pysyvä riesa Oululle.

Kun 1. Lestatyttö rsiskataan Päivärinteellä, niin siellä asuva kunnan harhaanjohtaja tuntenee lestojen vihat niskassaan. Valetta täynnä koko miehen kuvatus.

13

1840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertokaas minulle mikä taho omistaa ja kenties edelleen vuokraa entisen Päivärinteen sairaalan kiinteistöt? Toiminta vaikuttaa siltä että taustalla on isokenkäisiä "vaikuttajia" !

• lestatvastaan

Päivärinteelle tulee pysyvä vokki ja määrä kasvaa jopa 600:aan. Migri vahvistaa asian.

Kaikki aiemmin kerrottu on siis valehtelua kunnan ja spr:n taholta.

• jepjajust

$PR ja maahanmuuttovirasto sekä muut joilla on näppinsä pelissä tässä invaasiossa tienaa melko hyvät rahat suomalaisten kustannuksella.
        Eikö meillä olekin helv. hyvä hallitus(eu:ta nöyristelevät maanpetturit).
        saksassa odottaa n.50000 loista, ja kaikkihan aavistaa minne ne haluaa. Meinaan ruotsi on jo täynnä ja suomessa paras toimeentulotuki tällähetkellä loisille.

• puolikuukoasialla

Hyväuskoiset tollot ja hyödylliset idiootit (7000) tukevat spr:n isopalkkaisten johtajien bisneksiä todella tehokkaasti. Tulisiko Päivärinteen alueen asuntojen ja rakennusmaan mahdollinen arvon lasku maksattaa spr:llä ?

• tulossa.ovat
      • sil

• suomalainen_suomalainen

Muhos on kohta yksi helvetin iso VOKKI! Kaikki mahdolliset asunnot ja kämpät lyödään täyteen matuja ja kunnan herrat myhäilevät tyytyväisinä mutta kuntalaisia vituttaa niin, että aivoinfarktiepidemia puhkeaa kunnassa!

• lestamafia

Kunnanjohtajakin lesta? Asuu Päivärinteellä...

---

Raiskaaminen on jotenkin lestojen juttuja... lehdissä jatkuvasti joku vuosi sitten.

---

Päälestan poika ajoi kelkalla sulaan muutama vuosi sitten... veti itsensä liinoilla kiinni kelkkaan ettei ala kaduttamaan. Ajoi keväällä ja löydettiin kesällä Montan edestä.

Raiskaukset, pedofiilia ja itsemurhat...

• Sanginsuussa

“Esimerkiksi turvapaikanhakijoiden aiheuttamasta, jos niiku semmosesta, siihen mikä heidän väestöosuutensa on, niin siihen nähen, niin he ei oo aiheuttanut poliisilla mitään rikospiikkiä.

Joukossa voi olla ja onkin varmasti ihmisiä, jotka tekee rikoksia

mutta suurin osa suomalaisten, niiku Suomessa tehdyistä rikoksista

on suomalaisten tekemiä rikoksia.

Miksi ette pelkää toisianne? Miksi ette pelkää toisianne?

“Jos me aletaan miettimään sitä, että kuka raiskaa Suomessa eniten… suomalainen mies. Anteeksi vaan, pojat ja miehet"

Kohdasta 48 minuuttia eteenpäin:

https://youtu.be/9XO72mY3gEk

Kempele ehti ensin... sori vaan.

• mathematics

Onko matikantunnit jääneet käymättä kun ei ymmärrä matematiikan perusasioita ? Tilastojen mukaan tietyt muslimitaustaiset ihmisryhmäthän raiskaavat 17 X verrattuna kantasuomalaisiin. Luku- ja kirjoitustaidottomat muslimit noudattavat kulttuurinsa perinteitä, myös siellä "sanginsuussa" ?

• minäkönot
        mathematics kirjoitti:

Onko matikantunnit jääneet käymättä kun ei ymmärrä matematiikan perusasioita ? Tilastojen mukaan tietyt muslimitaustaiset ihmisryhmäthän raiskaavat 17 X verrattuna kantasuomalaisiin. Luku- ja kirjoitustaidottomat muslimit noudattavat kulttuurinsa perinteitä, myös siellä "sanginsuussa" ?

oisko ehkä vähä sarkasmia?

• PPSHP

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1174
    2. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      70
      1172
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      89
      1008
    4. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      48
      858
    5. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      57
      797
    6. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      73
      750
    7. Mä unohdan kyllä

Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai
      Ikävä
      25
      717
    8. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      28
      695
    9. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      149
      692
    10. Syytön mä siihen oon

Että tykkään susta 😘 Hyvää yötä ❤️
      Ikävä
      56
      692
    Aihe