Tämä hemmo on selvästi saanut lapseille metsästysseuroissa jaettavaa opetusta eläinten silpomisessa. Harrastus on mielessä aina...
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305990911869
Lapsille annettava silpomisen opetus seurauksineen
5
105
Vastaukset
- silverwolf
Hae apuja harhoihisi ja kiireellä!
- Joopa-joo-
kaikilla meillä metsästäjillähän on tunnetusti käytössä käsiraudat, konepistoolit ja venäläinen ystävä, joka hövelisti jättää muutkin aseensa käytettäväksi.
- LastenIndoktrinointi
Vaikea on tietää millaista varustusta ja millaisia ystäviä huvimetsästäjillä lopulta on. Silpomisen taitoa ilmeisesti varmasti piisaa, kun sitä opetetaan metsästysseuroissa jo pienille lapsille.
- Sepä-se
"vaikea on tietää", mutta onneksi luulo korvaa tietämyksen monin kerroin.
- vakumointikone
Sateenkaaripoitsuhan on valaissut, kuinka nämä huvimetsästäjät kiihottuvat metsästystamineista ja laskevat siemenensä huvimetsästäjäkaverin peräsuoleen.
Huvimetsästäjällä, kuten arvata voittekin, ei ole edes oikeaa ampuma-asetta saati tarvittavia lupia aseen omistukseen ja metsästyksen harjoittamiseen.
Lisäksi, jos aloituksessa mainittu henkilö olisi metsästäjä, lihat laitettaisiin vakuumiin ja raakakypsymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808186
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264408- 504038
- 513086
- 493027
- 502810
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262496- 291976
- 301955
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381883