Mistä Kuopiosta voi ostaa postimerkkeilyyn kuuluvaa tavaraa.
Keräilijä.
7
338
Vastaukset
- kkdjs
tilaa netistä alan kauppiailta´..
- omansahakenut
Totta, esim. tori.fi näyttää sisältävän suom. merkkejä ja ensipäivänkuoria.
- kokeillut
omansahakenut kirjoitti:
Totta, esim. tori.fi näyttää sisältävän suom. merkkejä ja ensipäivänkuoria.
Kyllä, yksityiseltä ostettaessa ei tarvitse maksella edes postiennakkomaksua 4,30€, kun maksaa rahat suoraan tilille. Se on niin kätevää ja edukasta.
- Varovainen
http://www.spkl.fi/ lista kauppiasta.
Huuto.net ja systeemi.net sekä tori - näistä löytyy lisää tavaraa.
Älä osta kallista kohdetta, ennen kuin näet sen ja sillä on aitoutus.
Väärennettyjä liikkuu aivan liikaa ja välillä myyjällä ei ole edes aikomusta
toimittaa ostettua kohdetta.- onneksiniin
Kyllä luotettaviakin myyjiä toki vielä on. Kuvakin jo auttaa tavaran aitouttamisessa. Kannattaa ostaa myyjältä, jolla on useita ilmoituksia, koska silloin vilppi on epätodennäköisempää. Yleensäkin postimerkkeilijät ovat rehellistä väkeä.
- Varovainen
onneksiniin kirjoitti:
Kyllä luotettaviakin myyjiä toki vielä on. Kuvakin jo auttaa tavaran aitouttamisessa. Kannattaa ostaa myyjältä, jolla on useita ilmoituksia, koska silloin vilppi on epätodennäköisempää. Yleensäkin postimerkkeilijät ovat rehellistä väkeä.
Kerääjä voivat olla rehellisiä, mutta myyjistä ei aina tiedä. Varsinkin Huuto.net ja Tori viliseen kaikken sortin myyjää. Itse olen ostanut systeemistä, huudosta, kerhojen ja kauppiaiden huutokaupoista noin 300-400 kohdetta. Kaksi kohdetta on "hukkunut" matkalla, kerran on tullut väärä kohde ja kerran kohde ei vastannut kuvausta. Ei aika hyvin on mennyt. Nykyisin pyydän aina kirjattuna - postilaatikot lukottomat sellaiset eivät ole turvallisia.
Nykyisin en osta mitään yli 100€ hintaista ennen kuin ihan itse näen kohteen. Enkä tarjoa huutokauppaankaan ennen kuin ole käynyt kohteen näyttössä. Muutaman kerran on kuvaus ja kohde poikenneet varsin merkittävästi toisistaan - eikä tarjousta ole tullut jätettyä. - merkkiuskollinen
Niinpä, lasten keräämät kansiot ovat joskus huonolaatuisia. Jos esim. liimakkeina on käytetty teipinpätkiä, voi merkkeihin imeytyä ikäänkuin rasvaisia läiskiä. On myös mahdollista, että merkit on liimattu erikeeperillä tai bostikilla viimeisen päälle. Tällaisia koetan välttää. Kun merkit on jostain korteista irroitettu repimällä tai höyryttämällä, paperi on voinut paikoitellen ohentua niin, että läpi näkyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529