nainen naiselle!

Missä ihmeessä voi tavata naisellisen naisen!? Olen koittanut chateissa ja deittisivuilla, vaan ei niin ei! Vaikka naisiin ottaa yhteyttä niin harvoin vastaavat...nekin muutamat jotka kirjottaneet ovat paljastuneet miehiksi!

Joten, missä voi tavata mukavan naisellisen naisen? Itseäni ei poikamaisuus viehätä, koska pidän myös miehistä niin nainen naisena ja mies miehenä. Olisi ihanaa tavata nainen kenen kanssa viettää aikaa, leffaa, shoppailuu, seksii. Tuntuu vaan olevan hyvin vaikeaa! Mistä teitä löytää, sinä fiksu ja kaunis 23-35 vuotias nainen?

26

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20plus13

      Mistä päin olet?

    • Suhdesinuun

      Olisin kiinnostunut tapaamaan sinut ja mahdollisesti tutustumaan lähemmin. Miten saan sinuun yhteyden?

      • Hei.
        Päijät-Hämeen alue. Jotain vinkkiä sinusta..?


    • Sofia8

      Helsinki, 27 löytyis täältä. Panseksuaali, rento tyyli, mut naiselliseks on kutsuttu. Ja muotoja on. Mailii [email protected]

    • agarina00

      Täällä ;) kik agarina0

    • weegirl

      Samaa olen miettinyt, että mistä löytäis nätin naisen seuraa..
      Itsekin olen hyvännäköinen 24v nainen uudeltamaalta:)
      voisko sulle laittaa jonnekki viestii? vaik s.postii?

    • TalkThatTalk

      Tampereella 32v, naisellinen nainen :)

      • järetöntä

        Kuulostaa hyvältä :)


      • TalkThatTalk

        Kuulostaako? :)


    • orkhidea

      Naisellisia naisia on todella vaikea löytää. Siistejä, itsestään huoltapitäviä. ei kuitenkaan liian treenattu vaan pitää olla muotoja, eleganttia, sensuellia mutta ei mitään teennäistä ja tehtyä. Aitoa. Silti siellä aivoissakin pitäisi tapahtua jotain. Kyetä keskusteluihin, hauska, itseironiaa pitäisi löytyä ja avoimuutta. Sponttaanius, tunne ja tilanneäly. Mistä ihmeessä sellaisen löytää?!?

      • varavaatia

        Oletko itse myös kaikkea luettelemaasi?


      • jepsjeps_

        Samaa mieltä. Korvien välistäkin pitäisi löytyä jotain. Lisäksi toisinaan nämä naiselliset naiset esim. baareissa esittelevät "kaverinsa" siis miespuoleisen, on vaan siis kaveri. Jeps. Muuta kautta saakin sitten tietää, että kyseessä on aviomies ja etsivät kimppakivaa.

        Hirveän useasti vaan ne naiselliset naiset ovat tyhjäpääbissejä, joita kiinnosta vain naiminen ja pettäminen joko miesystävän selän takana tai edessä tai ryhmässä. Useimmiten vielä jotain "taiteellisia"liihoittajia, ei kouluja käyty, pelkkä ulkonäkö ja naiminen pääasioita, ei minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. Harvemmin se naisellinen nainen on sinkku, lesbo, järkevä, ei mikään tyhjäpää huomiohuora.

        Kun chatissäkin tulee vastaan naisellinen nainen, mitä todennäköisemmin hän on stereotyyppinen tyhjäpääbisse, jota kiinnostaa pelkkä naiminen, kotona mies, ammattina elämänkoulu tai jokin "taiteellinen" vihervassariala. Näin siis monen vuoden kokemuksella. Treffeille ottavat mukaan miehensä tai miehet tai sitten naispuoliset kaverinsa jne. Tällaisen tyhjäpään kanssa ei hirveästi pitkää, uskollista parisuhdetta perusteta. Ja sitten taas itketään kun ei löydy naisellista naista tai bisseihin suhtaudutaan miten suhtaudutaan. Kyllä, itsekin haluaisin, että bisset olisivat jotain aivan muuta kuin stereotypioita, mutta kerta toisensa jälkeen aina sama kaava. Jos on ulkonäköä, useimmiten korvien välissä pelkkää hattaraa ja pintaliitoa, pelkkää jännitystä ja seksiä hakevia, pettäviä tyhjäpääfemmebissejä ja mies aina jossain nurkan takana odottamassa, luulevat, että jos olet naisellinen niin automaattisesti olet kiinnostunut kimppakivasta ja lähdet heti joidenkin tuntemattomien mukaan naimaan (lue raiskattavaksi).


    • tyttökuopion

      Täällä olis :)

      • kuopiotäälläkin

        tyttökuopion, millaisia toiveita/vaatimuksia sulla on? Kiinnostais tietää kovastikin, en kylläkään oo pelkkää seksiseuraa hakemassa, mutta ois kiva tutustua uusiin ihmisiin ja tehdä yhdessä jotain, mikä kiinnostaa kumpaakin.


      • Kuopiontyttöjä

        Hei, täälläkin Kuopion tyttöjä. Olisi kiva löytää uusia tuttavuuksia täältä päin :)


      • tyttökuopion

        En osaa eritellä toiveita enkä vaatimuksia, jos kemiat kohtaa niin ne kohtaa :)


      • Kuopiontyttöjä

        Näinhän se on. Haluatko kertoa vähän lisää itsestäsi? Ois kiva tutustua suhun :)


      • tyttökuopion

        En mielelläni täällä julkisesti ala itsestäni kertoilemaan, olisiko mielessä muuta "paikkaa" jossa voisi ajatuksia vaihtaa? Sen verran voin paljastaa, että iältäni olen 30 . Entäs sinä?


      • Kuopiontyttöjä

    • täälkans

      Itse olen miettinyt ihan samaa. Oon 21v, ikäistäni ehkä vähän vanhemman oloinen ja myös kiinnostunut vähän vanhemmista naisista. Tyyliltäni olen melko klassinen, rakastan syvällisiä keskusteluja.
      Haluaisin oikeasti löytää naisellisen naisen, mutta eipä ole ainakaan vielä näkynyt... :c

    • Kukkaisneitonen

      Täällä naisellinen bi-nainen Pohjois-Karjalasta haluaisi tutustua muihin. P.s. Mulla ei ole miestä, jonka toisin "kaverina" treffeille. ;)

      • infoo

        Kukkaisneitonen: kertoisitko enemmän itsestäsi, esim. ikä ja treffitoive.


    • E-p:llä myös fiksu, katseenkestävä nainen, joka etsii naista, ilman miestä. 27 ikää, vähän pyöreyttä, muttei ylipainoa. Heittäkää spostia, jos jostain joku mulle löytyis :) ikähaarukkaa 20-47. Oothan siisti ja järki päässä?

    • ellu16

      Täältä löytyy 36-v. naisellinen nainen Satakunnasta, joka haaveilee toisen naisen seurasta. Olen normaalipainoinen ja opiskelen yliopistossa. Jos kiinnostaa, niin laita viestiä: [email protected]

    • iltoja

      17 v tyttö vailla seuraa, tulkaa joku kikkaamaan! kik: ninanaah

    • MissingOnlyYou

      Yksi naisellinen, toisista naisellisista pitävä, ilmoittautuu!!! Rakastan syvällisiä keskusteluja, hiljaa olemista ja bilettämistä melkein yhtä paljon. Haluaisin..... kauniin, rakastavan tyttöystävän, jolle voisi antaa paljon pusuja, halauksia, lahjoja....laita s-postia blue _ mist 88 miukumauku hotmail piste com! :) Itse blondi, 163 cm/49 kg

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe