Mitä jos jotain tapahtuisi

Kirjetallelokeroon

Sitä nainen olen miettinyt,että jos sinulle tai minulle sattuisi jokin onnettomuus esim. töissä tai liikenteessä,olisi vääryys ,että toinen ei saisi tietää kuinka paljon toinen rakasti.Olisiko toiselle helpompaa surra menetettyä rakkautta,jos olisi edes kirje?

63

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munmielestä

      Jos ei ole saanut sanottua sitä irl niin ei kovin paljoa ole välittänyt ta iedes rakastanut.
      Jos ei ole saanut itsestään sen verran irti että tapaisi toisen ja kertoisi tunteistaan niin ei silloin rakasta.

    • Aloitt

      Aion kyllä kertoa,mutta odotan sopivaa tilaisuutta.

      • enusko

        Sopivia tilaisuuksia ei odoteta, vaan tehdään, milloin vain on sopiva tilaisuus.
        Tolla asenteellasi et saa kerrottua ikinä.


      • Aloitt
        enusko kirjoitti:

        Sopivia tilaisuuksia ei odoteta, vaan tehdään, milloin vain on sopiva tilaisuus.
        Tolla asenteellasi et saa kerrottua ikinä.

        Olet oikeassa.Lupaan yrittää kaikkeni.


    • YliKaikenHänMinulleMerki

      Minä joskus ajattelin, että jos minun kaivattuni kuolisi, niin minä en välttämättä saisi siitä tietää. Ehkä kuulisin pitkän ajan kuluessa, että hän ei ole enää täällä. Se olisi hirveintä, mitä voisi tässä elämässä tapahtua. Ihan hirveää. Kävisin varmasti loppuelämän hänen haudallaan joka sunnuntai sytyttämässä kynttilän ja itkisin ja rukoilisin. Tulisin hulluksi, ei pää varmastikaan kestäisi. Pelkkä ajatuskin on aivan kauhea. Miettikää miten joku ihminen voi merkitä niin paljon, vaikuttaa niin syvälle, että ei sanotuksi saa. Katuisin varmasti koko loppu elämäni. Ei ole liioin sanoa, että elämäni olisi siinä. Kauheaa, kun yhteenlaskukin osui 1 9. Apua

      • NiinEisaaTapahtua

        Hieno ja koskettava kirjoitus sinulta. Todellakin. Se olis avan hirveä tilanne.


    • tämänillantarina

      Olipa kerran
      nuori mies, joka syntyi sairaana. Sairaus, josta ei
      voinut parantua. 17-vuotias ja hän voisi kuolla milloin
      tahansa. Hän aina eli kotona äitinsä hoidossa. Hän
      oli todella väsynyt/kyllästynyt ja päätti lähteä edes
      yhdeksi kerraksi ulos ja pyysi lupaa äidiltään. Äiti
      suostui. Kun hän käveli kortteliansa pitkin, hän
      näki paljon kauppoja. Hän käveli musiikkiliikkeen ohitse
      ja tuijottaessa ikkunaa hän huomasi samanikäisen, sievän
      ja herttaisen tytön. Hän koki rakkautta ensisilmäyksellä.
      Hän avasi oven ja astui kauppaan katsomatta mitään muuta kuin
      tyttöä. Lähestyessä vähitellen hän saapui näyteikkunaan
      jossa tyttö oli. Tyttö katsoi häntä ja hymyillen
      kysyi: 'Voinko olla avuksi'? Samalla poika ajatteli, että
      tytön hymy oli kaunein näkemänsä hymy, minkä oli koskaan
      elämässään nähnyt. Hän tunsi halun suudella tyttöä heti.
      Änkyttäen hän sanoi: 'haluaisin ostaa CD-levyn'. Miettimättä mitään
      hän otti ensimmäisen CD:n, joka osui käteen ja
      ojensi tytölle rahaa. 'Haluatko, että paketoin sen',kysyi tyttö.
      'Kyllä', vastasi poika ja käänsi ujosti päänsä pois.
      Tyttö meni, paketoi CD:n ja ojensi sen
      pojalle. Poika otti sen ja lähti kaupasta. Hän meni
      kotiinsa ja kävi siitä päivästä lähtien musiikkikaupassa päivittäin
      ostaakseen CD:n. Sen paketoi aina sama tyttö. Poika vei
      CD:t kotiinsa ja työnsi ne vaatekaappiinsa. Poika oli
      liian ujo kutsuakseen tyttöä ulos, vaikka hän yritti. HÄN
      EI KYENNYT. Äiti sai tietää tästä ja yritti auttaa poikaansa,
      että hän uskaltautuisi. Seuraavana päivänä hän
      laittautui ja lähti kohti kauppaa ostamaan uutta CD:tä ja
      kuten aina, tyttö meni paketoimaan sen. Kun tyttö ei
      katsonut häntä, hän kirjoitti pikaisesti puhelinnumeronsa,
      jätti sen tytölle pöytään ja juoksi pois.
      RINGGGG!!!!!!!! Hänen äitinsä vastasi puhelimeen. No? Se
      oli kaupan tyttö, joka kysyi poikaa. Äiti surullisena
      rupesi itkemään ja kysyi tytöltä: 'Etkö tiennyt, että hän kuoli
      eilen?' Syntyi pitkä hiljaisuus, jonka rikkoi vaan äidin itku.

      Myöhemmin äiti astui poikansa huoneeseen
      muistaakseen poikaansa. Hän aloitti vaatteista, joten hän
      avasi vaatekaapin. Hänen yllätyksekseen hän törmäsi
      suureen kasaan CD:tä, jotka oli edelleen paketeissa.
      YHTÄKÄÄN NIISTÄ OLLUT AVATTU. Hän yllättyi nähdessään, että niitä
      oli niin paljon. Hän istuutui sänkyyn katsoakseen niitä.
      Näitä tutkiessaan huomasi hän, että CD-kannen sisällä
      oli pikku lappu, jossa luki: 'Hei, olet todella
      söpö.Haluaisitko lähteä kanssani ulos?T. Sofia.' Äiti oli
      niin yllättynyt, että avasi seuraavan ja seuraavan CD:n ja
      löysi aina toisensa jälkeen samanlaisen kirjeen.
      TÄSSÄ SIIS OPETUS: Tälläistä on elämä, älä odota liian
      itkään sanoaksesi sille erikoiselle/tärkeälle ihmiselle mitä
      tunnet ja ajattelet häntä kohtaan. HUOMENNA SE VOI OLLA LIIAN MYÖHÄISTÄ

      • Onpa

        Koskettava tarina.


    • ettäjoskusavaudumme

      Olen miettinyt samaa useita kertoja ja se ajatus hänen menettämisestäään( vaikka ihastustasolla ja ihastukseni. ei tiedä) saa minut olemaan avoimemmin hänen miehen kanssa niinä päivinä kun tuo ajatus on tullut mieleen. No- minäkin ehkä odotan tilaisuutta ja uskon

    • rottakoe

      Minä en edes odota tilaisuutta irl, koska tiedän että sitä ei enää tule. Sitä vaan en ymmärrä, miksi hän toi minut tänne leikkimään, jos nyt sitten edes oli hän. Ehkäpä ne tilaisuudet tuli aikanaan hukattua ulkoisten käyttäytymisnormien ja ujouden vuoksi. Ja sen vuoksi on jäänyt oravanpyörään pyörimään.

    • Rehellisesti_nainen

      Kiitos tarinasta. (Pidän itse kovasti saduista.) Kiitän luojaani, että olen sanonut kaikille joita rakastan, että niin teen. (Isällekin tuli vielä toistettua, kun itkin hänen kaulassaan 0,5 vuotta ennen poismenoaan.)

      Pitäisikin varmuuden vuoksi tuhota loputkin "raapustelmansa", ettei niitä kukaan lue, jos vaikka jää auton alle vahingossa.

    • Mikäihmeenrakkaus

      Ei rakkautta oo pelehtiminen palstoilla naisten kanssa.
      Älä käytä vääriä sanoja.
      Mä en saanu sulta koskaan muuta kun pilkkaa osakseni.

    • Ajatuksia.ap.miehelle

      Älä mieti elämäänne kunnes toinen teistä on kuollut, ajattele elämäänne nyt, osoita hänelle hänen merkityksensä itsellesi, se on paljon tärkeämpää kun vielä molemmat olette hengissä kuin ajatella kirjelappuja toisen mentyä taivaantielle, tärkeää ei ole suureellisuus vaan vaikka kuinka pienesti näyttää toisen tärkeys ja merkitys itselle, nyt.
      Näyttää ja osoittaa se kaikki omalla olemisella ja käytöksellä.
      Tänäkin päivänä kun vielä se on mahdollista.

      • Aloitt

        Kiitos kommentistasi.Täytyy ottaa itseä nyt niskasta kiinni ja tehdä jotain."Olet söpö" pieni paperipala voisi olla sopiva avaus.


      • Anna_mennä

        Tuskin tuosta kukaan pahastuu. Itse olisin ainakin iloinen :)


    • eitarvitse

      tapahtua edes mitään onnettomuuksia, jommankumman päivien lukumäärä voi tulla täyteen jo tänään, siksi ihmiset hyvät puhukaa toisillenne.

    • Hipsihhi

      Mä oon miettiny tota, ettei saisi edes koskaan tietää sitä, että on 10 jonkun kanssa rakastanut. Mut mieluummin sinut elävänä saisin.

    • niin_tärkeä_olet

      Olen myös miettinyt tätä joskus. Tulee huolestunut olo, kun hän häipyy usein olemattomiin pitkäksi aikaa. Samoin haluaisin, että hän joskus saisi tietää, miten paljon hänestä välitän ja miten paljon häneltä sain aurinkoa elämääni.

    • sanonsilloinkunonasiaa

      Mä en ainakaan hyväksy sitä, että jotkut kuvittelisivat jossain, että rakastin heitä ja antaisi ihmisille siitä vääriä todistuksia.

    • Mitäkirjoittaisit

      kirjeeseesi? Miten kaukaa ja miten syvällistä, tuo ketjussa mainitsemasi " olet söpö " ei oikein vastaa kuvaa minkä sai aloituksesta enkä tiedä kannattaako sellaista tallettaa tallelokeroon. Ette ole sitten lainkaan puheväleissä?

      • Aloitt

        Ajattelin sitä "olet söpö"-lappua vain ilahduttaakseni häntä ja merkiksi,että olen kiinnostunut hänestä.

        Tallelokeroon sitten pitkä vuodatus.

        Olemme puheväleissä.Näemme n.kerran viikossa,joskus useammin.Kohtaamiset aika lyhyitä.Muutama sana ollaan vaihdettu.


      • nosiintul
        Aloitt kirjoitti:

        Ajattelin sitä "olet söpö"-lappua vain ilahduttaakseni häntä ja merkiksi,että olen kiinnostunut hänestä.

        Tallelokeroon sitten pitkä vuodatus.

        Olemme puheväleissä.Näemme n.kerran viikossa,joskus useammin.Kohtaamiset aika lyhyitä.Muutama sana ollaan vaihdettu.

        emävalheita kasapäin.


      • Aloitt
        nosiintul kirjoitti:

        emävalheita kasapäin.

        En ole valehdellut.Tilanteeni on juuri kuten kirjoitin.


      • hehkistäjuu
        Aloitt kirjoitti:

        Ajattelin sitä "olet söpö"-lappua vain ilahduttaakseni häntä ja merkiksi,että olen kiinnostunut hänestä.

        Tallelokeroon sitten pitkä vuodatus.

        Olemme puheväleissä.Näemme n.kerran viikossa,joskus useammin.Kohtaamiset aika lyhyitä.Muutama sana ollaan vaihdettu.

        aamulla 7.45 sanoit itse että pitää ottaa itsees niskasta kii ja tehdä jotain !! sillon viä ette olleet puheväleissä :))))


    • kultahius

      Oon kertonu mut mies on jossain tunnelukossa tai ei osaa edetä alkua pitemmälle. Kaikkien pitäis myös hakea hänet kotiovelta

    • Oletsitten

      Mykkä vai? Ei mene järkeen että pitää odottaa kuolemaa .

      • Aloitt

        En tietenkään odota kenenkään kuolemaa.Oma työ vain sellainen,jossa suuria riskejä.En ole mykkä,mutta rakkausasioissa voin olla vähäpuheinen.


    • Enpäoikeintiedä

      Miksi pitäisi odottaa toisen kuolemaa? Mitä millään on väliä enää sitten kun toinen on kuollut? Voi olla että katuisit hänen kuolemansa jälkeen että olit kaikesta hiljaa.

    • Kertokaa_rakkaudestanne
    • Tarkennaviestisi

      Jos hän kuolisi tänään niin eihän hän mistään mitään tietoa saisi???

      • Ajatusvain

        Olikohan tässä tarkoitettu niinkin päin, että se kuollut kertoisi kirjeellä, että rakasti, eikä ollut koskaan muka rohkeutta ja sopivaa hetkeä kertoa sitä eläessään.
        Yhtä tyhjän kanssa kertoa kirjeellä rakkaudestaan, vasta sitten kun elämä on ohi.
        Aina pitäisi kertoa elinaikanaan puolin ja toisin rakkaudestaan ja tunteistaan, miksi niitä panttaamaan ja pelkäämään. On suorastaan typerää olla kertomatta, odotellen sitä oikeaa hetkeä. Miten hemmetissä ihmisille on niin vaikeaa tunnustaa tunteensa ja rakkautensa? Tälläisen tunnustamisessa ei ole mitään pelättävää, koska se on tieto, joka tekee monet niin iloisiksi ja onnelliseksi. Kertokaa se välittömästi ja usein!


      • toisettilanteet
        Ajatusvain kirjoitti:

        Olikohan tässä tarkoitettu niinkin päin, että se kuollut kertoisi kirjeellä, että rakasti, eikä ollut koskaan muka rohkeutta ja sopivaa hetkeä kertoa sitä eläessään.
        Yhtä tyhjän kanssa kertoa kirjeellä rakkaudestaan, vasta sitten kun elämä on ohi.
        Aina pitäisi kertoa elinaikanaan puolin ja toisin rakkaudestaan ja tunteistaan, miksi niitä panttaamaan ja pelkäämään. On suorastaan typerää olla kertomatta, odotellen sitä oikeaa hetkeä. Miten hemmetissä ihmisille on niin vaikeaa tunnustaa tunteensa ja rakkautensa? Tälläisen tunnustamisessa ei ole mitään pelättävää, koska se on tieto, joka tekee monet niin iloisiksi ja onnelliseksi. Kertokaa se välittömästi ja usein!

        Olisin hiukan varovainen tunnustuksen kanssa siinä tilanteessa, jos kyse on varatuista tahoillaan.


      • Aloitt
        toisettilanteet kirjoitti:

        Olisin hiukan varovainen tunnustuksen kanssa siinä tilanteessa, jos kyse on varatuista tahoillaan.

        Jäi kertomatta aloituksessa,että olen vielä varattu.Elämäni on kuitenkin muuttumassa lähikuukausien aikana.


      • toisettilanteet
        Aloitt kirjoitti:

        Jäi kertomatta aloituksessa,että olen vielä varattu.Elämäni on kuitenkin muuttumassa lähikuukausien aikana.

        Oma kommenttini oli yleishuomio kaikille. Että kaikkien tilanne ei ole sama.

        Vapaiden suhteen ihmettelisin mitään kirjeiden tarvetta, olen itse toiminnan ihminen joka ottaa ja tekee - silloin kun se ei ole väärin.


      • kuinkaollakkaan
        Aloitt kirjoitti:

        Jäi kertomatta aloituksessa,että olen vielä varattu.Elämäni on kuitenkin muuttumassa lähikuukausien aikana.

        :))) :)))) :))) valhetta valheen perään.


      • Aloitt
        Ajatusvain kirjoitti:

        Olikohan tässä tarkoitettu niinkin päin, että se kuollut kertoisi kirjeellä, että rakasti, eikä ollut koskaan muka rohkeutta ja sopivaa hetkeä kertoa sitä eläessään.
        Yhtä tyhjän kanssa kertoa kirjeellä rakkaudestaan, vasta sitten kun elämä on ohi.
        Aina pitäisi kertoa elinaikanaan puolin ja toisin rakkaudestaan ja tunteistaan, miksi niitä panttaamaan ja pelkäämään. On suorastaan typerää olla kertomatta, odotellen sitä oikeaa hetkeä. Miten hemmetissä ihmisille on niin vaikeaa tunnustaa tunteensa ja rakkautensa? Tälläisen tunnustamisessa ei ole mitään pelättävää, koska se on tieto, joka tekee monet niin iloisiksi ja onnelliseksi. Kertokaa se välittömästi ja usein!

        Ymmärsit aloituksen oikein.Juuri niin tietenkin,että kirje hänelle,jos minä lähtisin täältä traagisesti työtapaturmassa.Kukaan kuollut kirjeitä tarvi...


      • Aloitt
        kuinkaollakkaan kirjoitti:

        :))) :)))) :))) valhetta valheen perään.

        En ole valehdellut.Tilanteeni on juuri niin,kuten kirjoitin.Varattuna kokenut sellaisen ihastumisen/rakastumisen,joka on jotain käsittämätöntä.Vaikea lähestyä ja kertoa tunteista,kun vielä varattu.
        Näen ja aistin toisesta,että tilanne ei varmasti ole helppo hänellekään.Elämäntilanteeni kuitenkin vielä semmoinen,että ei helppoa kertoa toiselle omista tunteista.Pelkään vain sitä,että jos en saa sanottua hänelle ajoissa.Silloin hän jatkanut matkaa.Ei kukaan toista odota loputtomasti.


      • aloittajalle
        Aloitt kirjoitti:

        Ymmärsit aloituksen oikein.Juuri niin tietenkin,että kirje hänelle,jos minä lähtisin täältä traagisesti työtapaturmassa.Kukaan kuollut kirjeitä tarvi...

        Turhaa pohtia tuollaista, vaikka totta kai ymmärrän että sellaista pohdit. Saatat sitä paitsi itse lähteä muutoinkin kuin työtapaturmassa, ja ihan samoin voi käydä hänellekin. Ihan milloin vain. Itse pelkään eniten liikenneonnettomuuksia. Joko vahingossa, tapaturmaisesti tapahtuneita, tai sitten niitä, että joku kaistapää ajaa tahallaan pahki, tai joku rattijuoppo tulee eteen.


    • Onsekamalaa

      että keskinäinen kommunikointi on nollassa ja siksi pitäisi tehdä tällaisia viritelmiä, en ymmärrä ollenkaan, jos se niin kamala on ettei sille puhua voi niin mitä niillä lappusille kukaan kuoleman jälkeenkään mitään tekee.

    • Naisenavastaanmiehelle

      Lyhyesti niin että jos minulle ei voi / halua / viitsi puhua mitään silloin kun olen vielä elävien kirjoissa niin kuoleman jälkeenkään ei tarvitse vaivautua. En voi ymmärtää viestiä ollenkaan.

    • eimitäänsitten

      Sellaista ei ole, mistä ei mitään tiedä, haaveita vain, hajatelmia, ei muuta.
      Kun jotain tapahtuu, eikä sen seurauksena tapahdu yhtään mitään, ei sanaakaan, siitä ainakin tietää mitä ja kuinka paljon kukin kenelle on.

    • vaakakupissa_puntaroitu

      Tallelokeron avaisivat henkilöt, joiden on tärkeämpää olla tietämättä koko asiasta, kuin hänen tietää.

      • nimenomaanniin

        ja alottaja alko muutenkin satuileen ja viemään asiaa ihan toiseen suuntaan mitä tarkotti alotuksen tehdessään.


      • Aloitt
        nimenomaanniin kirjoitti:

        ja alottaja alko muutenkin satuileen ja viemään asiaa ihan toiseen suuntaan mitä tarkotti alotuksen tehdessään.

        En ole mielestäni satuillut.Aloituksessa en nähnyt tärkeänä kirjoittaa,että olen varattu.Kukin lukee ja ymmärtää asian omalla tavallaan.


      • vaakakupissa_puntaroitu
        nimenomaanniin kirjoitti:

        ja alottaja alko muutenkin satuileen ja viemään asiaa ihan toiseen suuntaan mitä tarkotti alotuksen tehdessään.

        No itse en tarkoittanut aloittajaa vaan ihan itseäni. Vastasin tavallaan viimeiseen lauseeseen ikään kuin se olisi tarkoitettu kaikille, vaikka aloittaja kirjoittaakin "omalle hänelleen".


    • minulleniinmahdotonmatka

      Olet jotain mitä en pysty selittämään. Saat sydämeni hymyilemään. Toisaalta saalaa myös itkemään. En tiedä mitä tehdä, joten seurailen vain. Jonakin päivänä sitten, jos niin on tarkoitus. Meillä on viellä isoja esteitä, mutta jos edes, joku voisi viestin minulle toimittaa olisi jälleen helpompi odottaa. Tietäisin etten odota turhaan.

      • Aloitt

        Olen jo niin hajalla tästä kaikesta,etten tiedä miten eteenpäin.Tuntuu,että päivät kuluu vain kulkemalla"laput silmillä".Lapset rakkaita, ja saisin vähemmän nauttia heidän seurastaan,jos muutto tulee eteen.Kuitenkin vaakakupissa rakkaus,jonka voi ehkä kokea kerran elämässä.Jos olet hän,olet varmaan huomannut kuinka samalla tavalla ajattelemme.Sanoja ei aina tarvita.Olet hieno ihminen.Saat myös minut aina hyvälle tuulelle.Haluaisin itse saada sanotuksi sen sinulle mitä merkitset minulle.Kiitos sinulle siitä,että viestikin riittäisi sinulle,että jaksaisit odottaa minua.Toivotaan,että saamme toisemme jos niin on tarkoitettu.


      • minulleniinmahdotonmatka
        Aloitt kirjoitti:

        Olen jo niin hajalla tästä kaikesta,etten tiedä miten eteenpäin.Tuntuu,että päivät kuluu vain kulkemalla"laput silmillä".Lapset rakkaita, ja saisin vähemmän nauttia heidän seurastaan,jos muutto tulee eteen.Kuitenkin vaakakupissa rakkaus,jonka voi ehkä kokea kerran elämässä.Jos olet hän,olet varmaan huomannut kuinka samalla tavalla ajattelemme.Sanoja ei aina tarvita.Olet hieno ihminen.Saat myös minut aina hyvälle tuulelle.Haluaisin itse saada sanotuksi sen sinulle mitä merkitset minulle.Kiitos sinulle siitä,että viestikin riittäisi sinulle,että jaksaisit odottaa minua.Toivotaan,että saamme toisemme jos niin on tarkoitettu.

        Tässä on paljon solmuja. Odotan vain viestiä, tekoa tai jotain taas että jaksan uskoa.


    • wonderingonly

      Aloittaja oliko tämä m>n? ja oletteko työkavereita ja molemmat varattuja? onko hän vanhempi kuin sinä? ja minkänäköinen ihminen on kyseessä? tumma vai vaalea suomalainen nainen? tuntomerkkejä kenties...

      • Aloitt

        Oli m>n.Emme ole työkavereita.Hänellä ei ole sormusta,muuta en tiedä.Hän on nuorempi kuin minä.Tumma suomalainen nainen.


      • Toivoisinolevanihän
        Aloitt kirjoitti:

        Oli m>n.Emme ole työkavereita.Hänellä ei ole sormusta,muuta en tiedä.Hän on nuorempi kuin minä.Tumma suomalainen nainen.

        minkä väriset silmät? ehkä saatan olla hän :P


      • Aloitt
        Toivoisinolevanihän kirjoitti:

        minkä väriset silmät? ehkä saatan olla hän :P

        Aloittajalla miehellä vihreät.


    • mietiskelyä_minulta

      Minulla on hänelle (m) kirje... muutamakin... en vain uskalla niitä hänelle antaa. Joskus satuttanut itseäni, kun näyttänyt tunteeni. Ja muutenkin tilanne vähintään ongelmallinen, kun toinen (ainakin on) varattu... Ääh, kunhan puran tuntemuksia... Haaveilla voi aina paremmasta. Vaikken tunne, niin niissä silmissä on jotain jota en ennen ole katseesta nähnyt!

      • Rehellisesti_nainen

        Ap. tee aloite keskusteluun. Tilanne kuulostaa aika tavanomaiselta:

        Parisuhteessa elävä, lapsia omaava mies on IHASTUNUT TULISESTI itseään nuorempaan, tummaan, vapaaseen naiseen. Mies ei halua tehdä mitään aloitetta "sormuksettoman" naisen suhteen, koska pelkää vanhan suhteen kariutuessa menettävänsä yhteyden lapsiinsa.

        Entäpä jos tämä vapaaksi luulemasi nainen ei olekaan täysin vapaa? Entä jos hän ei olekaan niin kiinnostunut sinusta kuin luulet? Asia varmasti selviäisi, jos avaisit varoen keskustelun ihastuksesi kanssa - töräyttämättä heti, että olet häneen ihastunut. Toinen vaihtoehto on ottaa etäisyyttä ihastuksen kohteeseen ja katsoa viilenevätkö omat tunteet; ethän halua riskeerata aiempaa, vakavaa suhdetta hetken huuman takia.

        Itse en liity tähän tilanteeseen mitenkään. Olet sormukset sormessa kulkeva varattu nainen. Vastasin kuitenkin Ap:lle, kun hän yleisellä palstalla ihmisten mielipiteitä kysyi.

        T: Nainen, sormukset sormessa


      • sivustakommenttia

        Kannattaa yrittää puhua teidän. Jos vakavat ihastumisen tunteet on tai jos liitto huonossa jamassa niin kyllä se liitto ennepitkää purkautuu syystä tai toisesta ehkä jonkun muun rakkauden myötä sitten.


      • alastomanalattialla

        Luulen kyllä,että liitto pitää purkaa ennen uutta suhdetta-Silloinhan se on oikeudenmukaista jokaista kohtaan.Putsata pöytä ennenkuin tuo uusia astioita.Eihän tunteilleen mitään ihminen voi,mutta sille,mitä niiden kanssa tekee,toimiiko vai antaako olla,sille voi.Kauhean yksinkertaista,mutta ymmärrän kyllä kuinka vaikeaa se voi olla,varssinkin jos tunteet ovat niin voimakkaita,että peittävät järjen äänen.Jokainen varmaan kokenut tämän.


      • Aloitt
        alastomanalattialla kirjoitti:

        Luulen kyllä,että liitto pitää purkaa ennen uutta suhdetta-Silloinhan se on oikeudenmukaista jokaista kohtaan.Putsata pöytä ennenkuin tuo uusia astioita.Eihän tunteilleen mitään ihminen voi,mutta sille,mitä niiden kanssa tekee,toimiiko vai antaako olla,sille voi.Kauhean yksinkertaista,mutta ymmärrän kyllä kuinka vaikeaa se voi olla,varssinkin jos tunteet ovat niin voimakkaita,että peittävät järjen äänen.Jokainen varmaan kokenut tämän.

        Hyvä kirjoitus sinulta.Oikeassa olet.Ei ole muuta vaihtoehtoa.Ensin ero.


    • johonkin

      No mutta hyvänen aika kirjoita.

    • KiinnostaaTietää

      Ap Jos ette ole työkavereita...niin missä tapasit hänet? ja milloin viimeksi näit kyseisen naisen?

      • Aloitt

        Lounasravintolassa töissä.


    • Aloitt

      Tänään näin hänet.Yksi lyhyt katse.Emme puhuneet.

    • Aloitt

      Sainpas sanottua.Ylitin itseni.Nyt hän tietää,että olen ihastunut.

      • Oletrohkea

        Hienoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      248
      2188
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1270
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1160
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe