Z5 käynnistyy jatkuvasti

uusiAndroid

Sain eilen kaupasta Microsoftin klubiaskin tilalle Sony Z5 Compact vehkeen. Ennen en ole Androidia käyttänyt.

Puhelin on pöydällä ja ruutu on musta. Ruudun pimenemisen jälkeen noin 15 sek - pari minuutin kuluttua oikeassa ylänurkassa vilkahtelee punainen valo, sitten ruutu muuttuu valkoiseksi ja näkyy teksit

SONY
XPERIA

POWERED by
android

vaalea ruutu missä häivähtelee harmaita sävyjä

Android käynnistyy
Käynnistetään sovelluksia

Sitten mustalla ruudulla valkoisin merkein tunnit, sen alla minuutit ja päiväys, näkyy parikymmentä sekuntia ja ruutu pimenee mustaksi

15 sek - parin minuutin kuluttua sama uudelleen. Jatkuvasti

Olen virtakytkimestä sulkenut vehkeen muutamaan kertaan. Jatkaa käynnistyksen jälkeen jatkaa samaa looppia edelleen.

Hoksasin samanlaista jo kaupassa, kun oli siirretty vanhan puhelimen numerot tähän Sonyyn, näkyi ruudulla Android käynnistyy ja aprikoin, miksi tietojensiirron jälkeen pitää puhelin käynnistää

Kun puhelimen laittaa lataukseen, ei silloin ole käynnistellyt. Ymmärtääkseni oikean ylänurkan vihreä valo ilmaisee, että akku on täysi. Kun kumminkin pidän puhelinta laturissa, ei käynnistyksiä tapahdu - ainakaan silloin kun olen vieressä seurannut.

Mahtaako olla ominaisuus, vain olisiko jossain säädössä muuttamista?

Kauppaan olen viestiä lähettänyt, mutta on vielä kauppa kiinni

2

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max1millian

Mulla ihan sama ongelma, tekee sen vain n. 1-2 krt päivässä, eli ei jää tuohon loopiin mutta ärsyttävä. Oletko saanut tietoon että onko ominaisuus?

• Luonnotonta

Tuo ei vaikuta ominaísuudelta vaan vialta. Puhelin takaisin liikkeeseen ja maininta asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2159
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2132
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1612
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      126
      1533
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      471
      1329
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      84
      1110
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      951
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      901
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      824
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      358
      821
    Aihe