puhelimen kamera ei toimi

Sain sony Xperia m4 aqua puhelimen kolme kuukautta sitten ja kamera ei toimi kun käynnistän kameran rudussa on vain mustaa ja kun kosketan näyttöä näyttön tulee teksti tuntematon virhe olen yrittänyt vaikka ja mitä Auttakaa!
56901
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Miten tämä liittyy akvaario tekniikkaan?

Äänestä

Minulla sama ongelma.

Äänestä

Olisko se kastunut akvaariossa

Äänestä
  • Ei - vaan se tarvitsee vettä toimiakseen - sanoohan sen jo puhelimen nimikin. Säännöllinen kastelu aina latauksen yhteydessä pitää ko ongelman loitolla.

Äänestä

Käynnistä puhelin uudestaan ja ota SIM-korttikin hetkeksi pois. Näin ainakin minulla rupesi sitten toimimaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Pelaaja11 kirjoitti:

Sain sony Xperia m4 aqua puhelimen kolme kuukautta sitten ja kamera ei toimi kun käynnistän kameran rudussa on vain mustaa ja kun kosketan näyttöä näyttön tulee teksti tuntematon virhe olen yrittänyt vaikka ja mitä Auttakaa!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu