Eber ja lämmityslaite

lkjjgg

Auto on automaatti ilmastoinnilla toimiva a4 allroad. Asennutin siihen Eberin ja oletin että auton jäädessä seisomaan ei lämppärin säätimiä tarvia rassata mihinkään asentoon. Tuli ohje että tuulilasin puhallin on laitettava sammutettaessa auto.

Onko asennus jäänyt vajaaksi eikä sitä ole pystytty / osattu laittaa toimimaan niin että puhallus tulisi tuulilasille automaattisesti?

4

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjausvirta

      Sehän tyhjentää akun alle aikayksikön, jos puhallin päällä? Mut kyllä se toimii joissakin vehkeis noin!

    • lkjjgg

      Teksti jäi vähän vajaaksi alkuperäisessä kysymyksessä.
      Eli tuli ohje että lämppäri täysille ja puhallus tuulilasille ennen auton sammuttamista.
      Jos on aitomaattinen ilmastointi ja asennus on tehty asianmukaisesti oikein niin tarvitseeko lämppärin säätimiin koskea?

      • Passat_2010

        Mulla on tehdasasenteinen Webasto täysautomaatti-ilmastoinnin yhteydessä saman konsernin autossa. On aivan sama mihin asentoon säätimet ovat jääneet sammutettaessa, niin ajastettuna lämmitin käynnistyy ilman sisäpuhallusta ja lämpötilasäätimiin ilmestyy luku 22 astetta. Puhallin käynnistyy vasta kun jäähdytysnesteen lämpötila on noussut riittävästi. Puhaltimen nopeudesta on vaikea sanoa kun on niin monta porrasta, mutta korkeintaan kolmasosanopeudella se pyörii. Sitä en tiedä onko lämmityslaite aluksi sisäkierrolla lämpiämisen nopeuttamiseksi, saattaa olla.
        Oletan, että noin sen kuuluu toimia muissakin konsernin autoissa.
        Olen ymmärtänyt, että jälkiasenteinen lämmitin tulee kytkeä Climatroniciin erityisen ohjainlaitteen kautta jotta järjestelmä toimisi oikein. Ainakin vävypoikani Poloon se on asennettu sellaisen kautta ja lämmitin toimii samoin kuin minulla.


    • huoltoon

      Jos ei pelaa niin on väärät kytkennät!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe