Kysymys teinisinkuille...

Tyttö-00

Heips! Musta tuntuu, että elämäni rakkauden löytäminen ja oikeasti rakastuminen olisi käytännössä mahdotonta. Olen tullut torjutuksi useampia kertoja, ja vain sen takia, että olen itse mokannut jollain tavalla asian, ihan vaan esim pelkästään yrittämällä tutustua toiseen ja uskaltamalla ottaa yhteyttä... "Kaikki" sanovat että "kyllä se siitä ja jaksa jatkaa yrittämistä, kyllä Se oikea sieltä joskus tulee..." Mutta entä jos ei vaan jaksa enää tulla torjutuksi, mutta toisaalta haluaa niin kovasti löytää itselleen jonkun?!
Onko muita samalla tavalla ajattelevia?? Kertokaa pliis omia kokemuksia ja vinkkejä!

5

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ffs

      Sä oot helvetti 14-15v........ luuletko tosissaan että suhteet kestää?

      • Tyttö-00

        No voi kestää tai voi olla kestämättä. Ja kiitos iloisesta ja ihanasta vastauksestasi!


      • ddjxjjxjx

        sanoo 16v junnu joka luulee olevansa yhtään vanhempi :'D ja kaikki ei vät kehity samaa vauhtia. kyllä 14v voi myös olla kypsä suhteeseen.


      • sjjsdj

        älä välitä hänestä (: sama ongelma paitsi en itse edes pääse tutustumaan moneen koska en tapaa ihmisiä oikein missään :s


    • jygfjytujyu

      Kuinka laajoissa piireissä sä liikut? Ton ikäsellä saattaa oikeasti olla että omassa koulussa ei vaan ole sopivaa.

      En minä osaa antaa neuvoja. Think out of the box. Et varmasti oo vielä kaikkia kokeillu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe