Eli siis miltä teistä tuntuisi jos lapsenne otettaisiin huostaan ja menettäisitte huoltajuutenne? Mun mielestä ei kovin kamalaa. Mutta monien mielestä se taitaa olla todellakin kamalaa, siksi he ottavat mielummin liikaa kuin liian vähän vastuuta lapsistaan.
miltä tuntuisi menettää huoltajuus??
4
111
Vastaukset
- Näinkin
Ei huostaanotossa välttämätt huoltajuutta menetä, monesti ainoastaan harvennetaan tapaamiset. Silloin kyse on käytännössä samasta, mitä lapsen isälle tehdään lähes jokaisessa erossa.
On se kyllä kamalaa. Isän rikos yleensä on vain se, että hän on mies.
Pahintahan nämä ovat tietenkin lapselle, joka ei ole tehnyt mitään väärää.- näinnäin
aivan kuten Raision kaupungin sosiaaliviranomaiset valehdellessaan lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot asumisestaan osittain isällään 27.5.2008 päivätyssä perättömässä "lausumassaan"..
- se20valoittaja
Ok. Mä oon se keskustelun aloittaja, oon tosiaan 20-vuotias mies joka ei halua lapsia. Mutta jos mulla olisi lapsia enkä valvo tarpeeksi murkkuikäisen vapaa-aikaa, ei mua haittaa että lastensuojelu puuttuu asiaan. Mutta näissä tilanteissa se lapsi on usein seikkaillut väärillä poluilla. Naisille kyllä näyttää olevan kamalampaa kuin miehille se jos lapset viedään pois.
- Näin_täällä
"Naisille kyllä näyttää olevan kamalampaa kuin miehille se jos lapset viedään pois."
Se on sitä, mitä lähes jokaisen miehen on pakko kestää. Useimmat liitot päätyvät eroon, ja käytännössä jokaisessa erossa isä ja lapset erotetaan toisistaan.
Joillekin se on helppoa, minulle ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838