sitten helmi-maaliskuun jälkeen suoraan puhuttu.
Pihtiputaalla kummittelee2
117
327
Vastaukset
onhan se tuollainen pentuilukin vituttavaa.
lämpimästi päälle :)
Sitten lähti itsemurha kirjoitus: Olikohan suunnitelmissa valittaa uhkauksesta. Kun siihen valitukseeni ei reagoitu. Haluton keskustelemaan kanssasi. Minulle ja äidille polvillaan teatteri vetämään. Sellainen vaatimaton nöyryytys.
- unta.katsomaan
Vieläkö valvot. Hyvät yöt...
täytyy huomenna jatkaa sitä tuota epäillyttävää toimintaa.
en kunnioita apua.
- Olet_säälittävä_pelle
samivini kirjoitti:
vainoamisesta johtuva hermoromahdus.
Itsehän täällä olet vainoamassa muita ihmisiä.
Olet_säälittävä_pelle kirjoitti:
Itsehän täällä olet vainoamassa muita ihmisiä.
ja sääliminen sairautta. huvikseni kirjoittelen minuun kohdistuneesta pahoinpitelystä. huomenna vasta.
mahdollisesti edellinen irtisanoutuminen hierti. eihän ollut mitään syytä ruveta minua kaltoin kohtelemaan.
- ahvenamaallemars
samivini kirjoitti:
eikä se munan venyttely mitään ylhäisyyttä ole.
Niin, tiedä tuota, lienee kumminkin teidän bi-miesten välisiä touhuja nuo munan venyttelyt ja tykkäätte siitä. YÖK! Ruskean reiänritarit! YÖK!
täytyi varmaan naurattaa tunteilulla. etkä sinä mitään vartioi, pitäisi varmaan korjata puheet.
- yhdenarmeija
No mie tien lampun jalkaa, et sie nää
- unia.yölle
Hyvä kysymys/-iä
mitä korkeammalle nousee, sitä alemmas tippuu.
jääkaapillisesta kääretorttua työkaverille valittamalla, huomenna juustoa ja makkaraa leivän päälle.
- etkö.saa.selvää
samivini kirjoitti:
eihän tuollainen pelota. jos tukkisin sähköpostin viikonlopun aikana.
Loistoidea, valopää. Mä ainaskin teen niin, mutta tuskin sun meililatkkoa.
parituhatta sähköpostia voisi viikonloppuun lähteä.
- Epätietoinen_Puttaalta
Mitäs viinaa tykkäät noin yleensä ryypätä, vai oluttako kittaat?
47tekstiviestiä, 180 sähköpostia.
- ei.natsaa
Onko osoite oikein?
oltaisiinko sitä lähelle samoissa mitoissa.
esimies tietoisena alaisen vaivasta asettaa hommaan, mikä vaarantaa alaisen hengen vaivan johdosta.
eikai se jatkuva kunnianloukkaus perusteetonta ole. asiallista esimiehenkäytöstä pojitella aikuisia alaisiaan.
työtodistus postissa takaisin, ei kelpaa, selityksen kera.
varmaan ne kädet pitäisi liimata sinne jonnekkin.
- RPekurinen
samivini kirjoitti:
lähdössä naimaan, minulle vinkuu huonosta seksistä.
Nyt on kyllä kovaa settiä.... Taitaa olla mielikuvituksesi tuotetta koko tämä juttu.
olen tosissani.
vaihto-ehto b) poliisin syötti vetämään itsensä hautaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737