Kuka kehtaa

Onkovieläniitö

Tunnustaa olevansa persukannattaja!?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petospersut

Moni häpeää silmät päästään jo, kun äänesti persuja! Etenkin dunarit ja eläkeläiset!

• Ja_rahat_rikkaille

No nythän mä hokasin. Äänestäjät ovatkin tässä takinkääntäjiä. Soini toruu teidät petturit. Väheksyttekö te Soinia,joka antoi Kreikalle, kannatti Kepun Sipilän tavoin rajojen avaamista kaikille, leikkasi lapsiperheiltä, eläkeläisiltä, opiskelijoilta, haluaa kurittaa työttömiä, viedä palkansaajilta lomat ja vuorolisät, pakottaa laillaa palkansaajat polvilleen, jakaa rahaa rikkaille jne.

Häpeättekö te persujen politiikkaa?

• säntäilijät

Vaalientulos oli harjoitetusta politiikasta ja seuraavaan todelliseen kannatuksen mittaukseen on vielä useita vuosia. Kallupista ja kansan vauhkoisuneisuudesta voidaan vetää se johtopäätös, että elämme erittäin epävarmaa aikakautta.

• pettäjätpois

Vaalit jo lähellä!

• Ainoa epävarma tekijä nykyeduskunnassa on Perussuomalaiset. Tässä tilanteessa jos esimerkiksi demarit tekee sopivan välikysymyksen, saattaisi osa persuista haluta hallituksen kaatumista. En tosin usko siihen, uudet vaalit juuri nyt veisi monelta persulta kansanedustajapaikan. Valitettavasti joudutte katselemaan Perussuomalaisia hallituksessa kauden loppuun saakka.

• Ja alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: kehtaan kyllä tunnustautua Perussuomalaisten kannattajaksi. Persumerkki takissa ja autossakin PerusS-tarra. Yksityishenkilönä voin kritisoida persujen toimia hallituksessa, mutta ymmärrän kyllä ettei kaikkea voi saada. Suurta myötähäpeää kyllä tunnen sensijaan perussuomalaisiksi itseään kutsuvien suorastaan rasistisista mielipiteistä tai jopa väkivallasta. Pieni äänekäs joukko pilaa perussuomalaisten maineen.

• Siionomit

Joo äänesti näissä vaaleissa perussuomalaista !

• Vahus

Minä, Odota vaan vasuri!

• DemariAina

Tällainen kielenkäyttö juuri laskee persujen kannatusta!

• yxJouko

Minä äänestin, mutta Soinin iänikuiset sukkeluudet, Turkkilan jokapaikassa oleva pärstä ja pesrujen yleinen takinkääntö saavat kääntämään selän. Nyt ääni demareille.

• petettypersu530000

Meitä on jo paljon entisiä persuja, jotka äänestämme jatkossa demareita.

• pettynytäänest

Pitääkö vielä valita hirsipuukin itse

• Siionomit

EI !
        Soini on täysin dorka !
        Sanoi juuri " Minä ole sellainen mies, kun lyön kättä päälle se kyllä pitää".

Tämä on ilon päivä minulle , kun paljastui jotta suuri joukko on kansassamme joka on valmis pistämään asioita kuntoon ja se lämmittää sydäntäni kun eivät ole sitoutuneet puoluepoliittisesti , vaan ovat vapaat ajatuksilta sanoilta ja teoiltaan.

Sionistille pitää pystyä sanomaan jotta ovat sionisteja ja ne pettävät muslimeja ja ajavat niitä maanpakoon ja tänne emme kaipaa lisää Islaminuskoisia .

Rajat kiinni ja heti !

Soini ja Sipilä löivät kättä päälle "piikki kiinni".
        Ja Kreikka kolmonen on sen jälkeen hyväksytty !

Ilon päivä !
        Eivät Perussuomalaiset juhli enää minun antamallani valtakirjalla.
        Sen ovat suuret ihmisjoukot päättäneet myös puolestani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      129
      14300
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      28
      5924
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5485
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      299
      4331
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4087
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      100
      3654
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      2
      3561
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3538
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      59
      2622
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1418
    Aihe