OMG. Melkein joka kolmas Perussuomalaisten kannattajista häippäs yhdellä mittausjaksolla.
30% kannattajista nosti kytkintä
31
74
Vastaukset
- kyllä_revitystä_olikin
Nyt tuli antijytky - paskat housuissa.
- oikea-äänestys-ratkaisee
Gallupeissa on helppo sanoa melkein mitä vain. Kun oikea äänestys tulee eteen, nousee arvomaailma pintaan. Mitä voi äänestää, ja mikä olisi vaihtoehto. Herätystä kai tällaisilla kannan muutoksilla haetaan.
- Kyse_näpäytyksestä---
.
"Tietenkin kyse on näpäytyksestä Soinille"
.
- Op-Erkki412341011
Eläköön Vihreät!
- mustahevoinen
Soini sai uudestisyntymisen (taas kerran)
tällä kertaa Amerikan matkalla ja on niin suuri harha jotta uskoo oikeiston pysyneen Perussuomalaisten kannattajina ja vasemmisto on iskenyt vasurin.
Haestakoon paskan koko valepukki, vaehtelua ne ihmiset ei ole sietäneet ja siksi pidättäytyvät äänestämästä enää Perussuomalaista puoluetta.
Entien mustahevonen nyt ! - jäävipersu8899
Nosto
- TätähänTeTilasitte
Suunta on oikea, mutta vauhti on riittämätön. Näiden politiikan turhakkeiden olisi syytä vetää itse johtopäätökset ja erota hallituksesta.
Kaikki persujen vastuulle annetut tärkeimmät tehtävät sekä eduskunnassa että hallituksessa on sössitty totaalisesti. Kaiken kruunaa vajaamielispotilaalta näyttävä eduskunnan puhemies, jonka nostaminen asemaansa on täysin käsittämätön teko Soinilta.
Hyvää taustatukea antaa Soini itse tuhoamalla Suomen suhteet joka suuntaan. Lakitieteen laborantti, Kuusaan mutruhuuli Lindström kelluu oikeus- ja työministerinä ymmärtämättä kummastakaan sektorista tuon taivaallista. Jussi Niinistö sekoilee puolustusministerinä haikailemassa maamiinoja takaisin ja perushoitaja Mäntylä leikkii sosiaaliministeriä.
Eikö persuihin ole osunut edes sattumalta yhtään pätevää asiantuntijaa miltään alalta?- yksihyvä
Mäntylä on fiksu nainen ja todella hyvä ministeri.
- MAAMIINAT_TAKAISIN--
.
"MAAMIINOISTA EI OLE HAITTAA IHMISELLE AINOASTAAN WIHOLLISELLE"
.
- SuuntaOnOikea
Se on persut menoa nyt. Mutta eihän tuo ole mikään ihme, kun persut riitelevät jo keskenäänkin ja paikallisosastot jakautuvat ydinalueillakin kahtia.
Viime vaalikaudella persuilla oli täysi keskinäinen sota vain Lapissa, mutta nyt on vaihdettu paikallisia päättäjiä ja lakkautettu paikallisjärjestöjä pitkin maata.
Sitä persu tosiaan saa mitä on tilannut. :D
- Änkyrä
Soini ja perussuomalaiset (siis perus) puhuu edelleen asiaa. Ei niin, että minä itte ja muut vasta sitten. Jos SDP, vasemmisto ja vihreät olisi hallituksessa niin velaksi otettaisiin ei 50000 vaan 5 miljoonaa "maahanmuuttajaa". Perussuomalaiset sentään yrittää estää tätä kansainvaellusta hallituksessa. Oletteko te ihan idiootteja palkkatyöläisiä jotka ette ymmärrä mistään mitään? Naapuri saa rauhassa kuolla kunhan minulla menee hyvin. Idiootit!!!
- PoisPakkoRuotsi
PoisPakkoRuotsi
- persutkaatuuNYT
Missä persut, siellä rähinä ja kaaos kautta maan.
- Oenonen
Tuo on historiallisestikin sen verran kova paukku, että jos soini ei nyt tee täydellistä linjan muutosta, ei puolueen kannatus tuosta nouse. Kaikenlisäksi luultavaa on ettei persut ole nähneet vielä pahinta. En lainkaan ihmettelisi jos seuraavaan gallupin tulos olisi jossain 8 prosentin tietämillä, kun ottaa huomiion puolueessa nyt käytävät kiistat maahanmuutosta.
- Maalta_lähtenyt
Minun veikkaukseni on, että Arhinmäen porukka on edellä seuraavassa gallupissa.
- Oenonen
Maalta_lähtenyt kirjoitti:
Minun veikkaukseni on, että Arhinmäen porukka on edellä seuraavassa gallupissa.
Voi hyvinkin olla. Riippuu vähän miten arhinmäki tilanteen hyödyntää. Valitettavasti taisi taas käydä niin että perssut oli helvetin hyvä oppositiopuolue, mutta hallituksessa eväät loppuivat alkuunsa.
- maansapelastajat
60 prosenttia maansa pelastajaa jäi. Ne jotka haluaa antaa kaiken Saksan pankeille meni
- bjijug
Edelliset hallitukset ovat aiheuttaneet kaiken pahan. Persuille on annettu vain ja ainoa tehtävä. PELASTAA SUOMI
- 9pkhg
TULEMME PALAUTTAMAAN SUOMEN KILPAILUKYKYISEKSI. MUUTEN PERII PAHA.
- Oenonen
bjijug kirjoitti:
Edelliset hallitukset ovat aiheuttaneet kaiken pahan. Persuille on annettu vain ja ainoa tehtävä. PELASTAA SUOMI
Ja se että perssut jatkaa sillä edellisten hallitusten linjalla auttaa miten?
- hyrrätakit
Ei huonommin vois hommia hoitaa !!! Siis yksikään asia ei mennyt ns putkeen ,tämä on todellakin vasta alkua Suurelle Jytkylle jotka on pian housuissa.
- såok
Tämä aika ei tarvitse lässyttäjiä. TÄMÄ AIKA TARVITSEE TEKIJÖITÄ.
- NYTONMENNYTLÖRPIIN
Ajatelkaa ite. Persut on saanut perinnöksi jättimäiset velat. On otettu velkaahurumykke. Luuletteko että Suomi on joku maailman velan maksaja. Yhtäkään euroa ei olisi saanut missään nimessä antaa yhtään mihinkäänTIETENKÄÄN.
- fåoj
Takaa "mies" -maksa velka.
- pfoll
Oliko demarit takaamassa "miestä". Oliko vasemmistoliitto takaamassa"miestä". Oliko vihreät takaamassa"miestä"? OLI
såok kirjoitti:
Tämä aika ei tarvitse lässyttäjiä. TÄMÄ AIKA TARVITSEE TEKIJÖITÄ.
Lopeta nyt jo se lässytys.
- PahaRomahdus
Mitä jos RKPkin on vaaleissa suurempi puolue kuin Persut?
Tämä taitaa olla Suomen mielipidemittausten historian suurin muutos yhdessä kuukaudessa. Perussuomalaiset teki ns. "äsämpeet".
Ei kansa niin tyhmää ole, että se olisi huhtikuussa perussuomalaisia hallitukseen äänestänyt, vaan ihan vaan kiusaksi ja protestiksi piruuttaan. Tavallinen normaali suomalainen kyllä näkee, etteivät nuo tollot minkään lajin asioita pysty hoitamaan.
Perussuomalaisten omillekin äänestäjille hallitukseen pääsy oli pelkkä virheaskel.- xiifd
Jos mulle jumankauta joku velan takaisi (ei tapahdu)niin kyllä mä jumalaare sen takaisin maksaisin. Mutta mä oonkin suomalainen. Kreikka on eri maata ja kiero Saksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491