Olisi hirveää olla mies

oikeenainen

Pitäisi ajatella koko ajan,että nouseeko vai eikö nouse.

21

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytyy vain oppia sietämään ne loputtomat paineet.

• ngkk

Mitkä ihmeen paineet? Itsellä on noussut aiana, vaikka olen jo viiskymppinen mies. Hyvä ohje on se että pysykää miehet naisista erossa, niin ei seksielämä lässähdä ennen aikaojaan:D

• no se loputon suoriutuminen kuningattaren eteen.

• ngkk

En ole ollut koskaan naisen kanssa sängyssä, joten seksielämä on pysynyt virkeänä:D

• säälistä antaa.

• ngkk
        samivini kirjoitti:

säälistä antaa.

Nuo on nyt jotain heterojen sisäpiirijuttuja, joita ei homomies ymmärrä. Ei homot anna sääliseksiä.

• Miesvainen

Olis vielä hirveämpää olla kuraperse. Naine on saastainen olento. V.. valuu jatkuvasti kaikkea paskaa.. kaapit pullollaan rättejä. hyi helvetti evoluution täysin epäonnistunut luomus. On valkovuotoja ,verta ja kaikke paskaa jatkuvalla syötöllä....ja ne hajut yök,

• ulpukkainen

Onhan se nainen kuraperse, jos antaa miehen tyhjentää liemensä sinne.
        Pitäkää saastaiset kikkelinne pois, niin naisetkin pysyy freeseinä.

• koftv

Nimim miesvainen.
        Mutta siitähän sinäkin haaveilet yöt ja päivät! Yrität vain torjua kynsin hampain keksimällä naisesta kaikkea saastaista. Helpottaako? Tai sitten olet homo, ja sehän se vasta saastaista onkin!
        Ja kyllä miehestäkin saastaisuutta löytyy, eturauhasvaivat saattavat aiheuttaa jos jonkinlaista vuotoa esim

• ennuorienää

Kun tietää, että seisoo niin ei tarvi jännittää.

• ngkk

Valitettavasti se voi olla myös pissahätä:D

• Olis-vielä
    • Tämäkin_olis
    • Seisahdus

Niin ja vielä sekin, että jos alkaa keulimaan ihan väärässä paikassa, eikä hellitä jöpöttämästä niin millään!

• 232323

Mutta hyvä Seisahdus... oikealla asenteella otettuna moinen tapahtuma on kohteliaisuus.
      Ja ainakin kaikki toimii kuten luonto tarkoitti.

• Ei_enää

Olen ohittanut jo sen vaiheen, ei nouse enää, joten ei tarvitse ajatellakaan.

• åänwijfujdf

Hauskaa vaan viiskymmentä lähestyy on vain "ne" mielessä kun seksi alkaa kummasti olla vain yhdentekevää.Siksi kait vanha kansa sanoi että yleensä oli jo laitettu kassit naulaan.

• ngkk

Nyt ei kyllä ymmärrä. Itse olen pian 55 ja halut ja potenssi on kovempi kuin nuorena. Ehkä sitten homous pitää nuorekkaana ja heterous latistaa miehen ennenaikojaan .

• Impo-Illu

Eipä tarvi paljon jännittää, kun tietää jo etukäteen ettei nouse.

• ngkk

Oletko tarkastellut seksuaalista suuntautumistasi, tai terveydentilaasi? On epänormaalia ettei ikääntyvällä miehellä nouse.

• jokumuunainen

Oikea nainen ei jää odottamaan että seisooko miehellä, jos mies on muuten ihana. Oikea nainen näyttää kun hän rakastaa. Minun mielestä on väärin odottaa suoriutumista mieheltä/naiselta. Jos myös rakastaa, haluaa nostattaa toisen halun, koska juuri se on kiihottavaa ja loppu meneekin omalla painollaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      413
      2209
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2086
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1845
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1679
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1163
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1049
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe