Pitäisi ajatella koko ajan,että nouseeko vai eikö nouse.
Olisi hirveää olla mies
21
176
Vastaukset
täytyy vain oppia sietämään ne loputtomat paineet.
- ngkk
Mitkä ihmeen paineet? Itsellä on noussut aiana, vaikka olen jo viiskymppinen mies. Hyvä ohje on se että pysykää miehet naisista erossa, niin ei seksielämä lässähdä ennen aikaojaan:D
- ngkk
En ole ollut koskaan naisen kanssa sängyssä, joten seksielämä on pysynyt virkeänä:D
- ngkk
samivini kirjoitti:
säälistä antaa.
Nuo on nyt jotain heterojen sisäpiirijuttuja, joita ei homomies ymmärrä. Ei homot anna sääliseksiä.
- Miesvainen
Olis vielä hirveämpää olla kuraperse. Naine on saastainen olento. V.. valuu jatkuvasti kaikkea paskaa.. kaapit pullollaan rättejä. hyi helvetti evoluution täysin epäonnistunut luomus. On valkovuotoja ,verta ja kaikke paskaa jatkuvalla syötöllä....ja ne hajut yök,
- ulpukkainen
Onhan se nainen kuraperse, jos antaa miehen tyhjentää liemensä sinne.
Pitäkää saastaiset kikkelinne pois, niin naisetkin pysyy freeseinä. - koftv
Nimim miesvainen.
Mutta siitähän sinäkin haaveilet yöt ja päivät! Yrität vain torjua kynsin hampain keksimällä naisesta kaikkea saastaista. Helpottaako? Tai sitten olet homo, ja sehän se vasta saastaista onkin!
Ja kyllä miehestäkin saastaisuutta löytyy, eturauhasvaivat saattavat aiheuttaa jos jonkinlaista vuotoa esim
- ennuorienää
Kun tietää, että seisoo niin ei tarvi jännittää.
- ngkk
Valitettavasti se voi olla myös pissahätä:D
- Olis-vielä
yks juttu oikeenainen.
https://youtu.be/Yr_Rzj1Hxb8 - Tämäkin_olis
mahdollista oikeenainen.
https://youtu.be/5-kGySULgwM - Seisahdus
Niin ja vielä sekin, että jos alkaa keulimaan ihan väärässä paikassa, eikä hellitä jöpöttämästä niin millään!
- 232323
Mutta hyvä Seisahdus... oikealla asenteella otettuna moinen tapahtuma on kohteliaisuus.
Ja ainakin kaikki toimii kuten luonto tarkoitti. - Ei_enää
Olen ohittanut jo sen vaiheen, ei nouse enää, joten ei tarvitse ajatellakaan.
- åänwijfujdf
Hauskaa vaan viiskymmentä lähestyy on vain "ne" mielessä kun seksi alkaa kummasti olla vain yhdentekevää.Siksi kait vanha kansa sanoi että yleensä oli jo laitettu kassit naulaan.
- ngkk
Nyt ei kyllä ymmärrä. Itse olen pian 55 ja halut ja potenssi on kovempi kuin nuorena. Ehkä sitten homous pitää nuorekkaana ja heterous latistaa miehen ennenaikojaan .
- Impo-Illu
Eipä tarvi paljon jännittää, kun tietää jo etukäteen ettei nouse.
- ngkk
Oletko tarkastellut seksuaalista suuntautumistasi, tai terveydentilaasi? On epänormaalia ettei ikääntyvällä miehellä nouse.
- jokumuunainen
Oikea nainen ei jää odottamaan että seisooko miehellä, jos mies on muuten ihana. Oikea nainen näyttää kun hän rakastaa. Minun mielestä on väärin odottaa suoriutumista mieheltä/naiselta. Jos myös rakastaa, haluaa nostattaa toisen halun, koska juuri se on kiihottavaa ja loppu meneekin omalla painollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243859Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362669- 652514
- 1462346
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362237Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512228Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi322047- 341793
- 361783
- 1291490