PS kannatus tuli alas kuin lehmän häntä, miten aikoo Kaustisen persut tästäeteenpäin mennä?
ohho..ohho
8
215
Vastaukset
- Aretsius
Ei liene mikään ihme. Soini on kuin muissa maailmoissa, odottelee valkoista savua. Liekö lääkkeet kohdillaan hänelläkään. Vaikea on persujen taival Sipilän talutusnuorassa. Ainoan asian vei Väyrynen. Pyydän saada huomauttaa että Suomi on ainoa pohjoismaat joka on eurostoliitossa. Nämä maat joilla on oma valuutta porskuttaa ihan kivasti. Me nautitaan euron vakaudesta, sallitaan mun nauraa
- Näinpäs
Korjaan "Aretsiuksen" kommenttia sen verran,että EI VIE Sipilä talutusnuoraa,vaan ikävä kyllä KAIKKIEN AIKOJEN TURMIOLLISIN EX-PÄÄMINISTERI (ex-veteliläinen) ESKO AHO!!! Toimii tätänykyä Sipilän NEUVONANTAJANA (=siinä sokea kuuroa taluttaa)!!! Paavolan Akihan se aikoinaan oli oikeinki keskusta/Esko Aho fani (se nuoruus/hulluus - vanhuus/viisaus). Liekö hänellä nykyään silmät avautuneet?
- lksksksbvv
Pakko tunnustaa, vi####aa
- aretsius
http://yle.fi/uutiset/vastentahtoinen_ministeri_ei_saapunut_paikalle__sijainen_joutui_esittelemaan_sukupuolineutraalin_avioliittolain/8383553
Sen sijaan persuille käy pakolaisten maahantunkeutuminen tosta vaan .
Siis oikeesti tää Linström kehtaa kikkailla ja vastuutaan pakoilla . Teettää hankalat asiat muilla , tää on nyt sitä seteliselkärankaisuutta johon persut lupas vaihtoehtoa . Puhahahahahahahaa .
Perkeleet , minunkin huijjasitta ihtiännä äänestämään saatanan takinkääntäjät .- Näinpäs
Jos yhtään lohduttaa,niin kävi minullekin,MUTTA EI KÄY TOISTA KERTAA! Kyllä se niin totta on,että JOS ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIS VAIKUTTAA - SE OLISI LAILLA KIELLETTY AJAT SITTEN!!!Hyvää syksynjatkoa Sinulle "aretsius".
- Kapu.paras
Kansalaispuolue on parempi vaihtoehto. Katsokaa netistä puolueen ohjelmasta sekä
tukekaa nyt Kansalaispuolueen puolueeksi rekisteröintiä täyttämällä rekisteröintikortti. Kortin täyttö ei sido eikä velvoita teitä mihinkään. Kortit, yhteensä 5000 kappaletta, tarvitaan ainoastaan puolueen saamiseksi puoluerekisteriin. Kortteja puuttuu vielä noin 500.
Rekisteröintikannattajakortin saatte esille alla olevasta nettiosoitteesta:
http://www.paavovayrynen.fi/wp-content/uploads/2016/02/kansalaispuolue_kannattajakortti_a4_w2.pdf
Täyttäkää kortti ja allekirjoittakaa se omakätisesti sekä lähettäkää se postitse osoitteeseen:
Paavo Väyrynen, Pohjantie 34, 94400 Keminmaa.- Dreekeni
Muistakaa samalla liittyä lentävän spagettihirviön kirkkoon. On paras vaihtoehto. Katsokaa netistä ohjelma.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lentävä_spagettihirviö
- Hävetkää_edes
Missä on minun kuluttajasuojani? Minä en äänestänyt kokoomuslaista politiikkaa kun äänestin paikallista perussuomalaista? Minä olisin äänestänyt suoraan kokoomusta jos olisin halunnut tällaista hyväosaisten riistohallitusta. Nyt on hyväosaisten "hullut päivät" Suomessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966