ohho..ohho

djkggjkkj

PS kannatus tuli alas kuin lehmän häntä, miten aikoo Kaustisen persut tästäeteenpäin mennä?

8

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aretsius

Ei liene mikään ihme. Soini on kuin muissa maailmoissa, odottelee valkoista savua. Liekö lääkkeet kohdillaan hänelläkään. Vaikea on persujen taival Sipilän talutusnuorassa. Ainoan asian vei Väyrynen. Pyydän saada huomauttaa että Suomi on ainoa pohjoismaat joka on eurostoliitossa. Nämä maat joilla on oma valuutta porskuttaa ihan kivasti. Me nautitaan euron vakaudesta, sallitaan mun nauraa

• Näinpäs

Korjaan "Aretsiuksen" kommenttia sen verran,että EI VIE Sipilä talutusnuoraa,vaan ikävä kyllä KAIKKIEN AIKOJEN TURMIOLLISIN EX-PÄÄMINISTERI (ex-veteliläinen) ESKO AHO!!! Toimii tätänykyä Sipilän NEUVONANTAJANA (=siinä sokea kuuroa taluttaa)!!! Paavolan Akihan se aikoinaan oli oikeinki keskusta/Esko Aho fani (se nuoruus/hulluus - vanhuus/viisaus). Liekö hänellä nykyään silmät avautuneet?

• lksksksbvv

Pakko tunnustaa, vi####aa

• aretsius

http://yle.fi/uutiset/vastentahtoinen_ministeri_ei_saapunut_paikalle__sijainen_joutui_esittelemaan_sukupuolineutraalin_avioliittolain/8383553

Sen sijaan persuille käy pakolaisten maahantunkeutuminen tosta vaan .
      Siis oikeesti tää Linström kehtaa kikkailla ja vastuutaan pakoilla . Teettää hankalat asiat muilla , tää on nyt sitä seteliselkärankaisuutta johon persut lupas vaihtoehtoa . Puhahahahahahahaa .
      Perkeleet , minunkin huijjasitta ihtiännä äänestämään saatanan takinkääntäjät .

• Näinpäs

Jos yhtään lohduttaa,niin kävi minullekin,MUTTA EI KÄY TOISTA KERTAA! Kyllä se niin totta on,että JOS ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIS VAIKUTTAA - SE OLISI LAILLA KIELLETTY AJAT SITTEN!!!Hyvää syksynjatkoa Sinulle "aretsius".

• Kapu.paras

Kansalaispuolue on parempi vaihtoehto. Katsokaa netistä puolueen ohjelmasta sekä
      tukekaa nyt Kansalaispuolueen puolueeksi rekisteröintiä täyttämällä rekisteröintikortti. Kortin täyttö ei sido eikä velvoita teitä mihinkään. Kortit, yhteensä 5000 kappaletta, tarvitaan ainoastaan puolueen saamiseksi puoluerekisteriin. Kortteja puuttuu vielä noin 500.
      Rekisteröintikannattajakortin saatte esille alla olevasta nettiosoitteesta:

http://www.paavovayrynen.fi/wp-content/uploads/2016/02/kansalaispuolue_kannattajakortti_a4_w2.pdf

Täyttäkää kortti ja allekirjoittakaa se omakätisesti sekä lähettäkää se postitse osoitteeseen:
      Paavo Väyrynen, Pohjantie 34, 94400 Keminmaa.

• Dreekeni

• Hävetkää_edes

Missä on minun kuluttajasuojani? Minä en äänestänyt kokoomuslaista politiikkaa kun äänestin paikallista perussuomalaista? Minä olisin äänestänyt suoraan kokoomusta jos olisin halunnut tällaista hyväosaisten riistohallitusta. Nyt on hyväosaisten "hullut päivät" Suomessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      145
      6783
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2488
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      47
      1700
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1391
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1252
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1097
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1053
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1049
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      966
    Aihe