Eli mulla alko tänään ekat menkat ja mummo ja vaari on tulossa käymään ja ollaan menossa sit uimaan. En oo viel kertonu mun menkoista kellekkään. Enkä varmaan lähiaikoina uskalla kertoakkaan. Niin kysymyshän on se että voinko mennä uimaan ilman tampoonia uimahalliin?
voiko menkkojen aikana uida uimahallissa?
6
493
Vastaukset
- 56315365
Vaihtoehtoja on kolme.
1. Käytä tamponia ja mene uimaan.
2. Käytä kuukuppia ja mene uimaan.
3. Et mene uimaan.
Uimahalliin ei voi mennä uimaan ilman suojaa, jos on menkat menossa. - tytsikkä
Kai voit kieltäytyä ,sano että kurkku kipeänä.Menkkojejen eka päivänä vuoto ei ole runsasta vielä,seuraavana päivänä vuotaa jo enempi.Kerro reilusti tässä ajan kanssa jotta saat siteitä ostettua,tamponit ei ehkä ole paras tapa jos sattuu.
- ongelmatonna
Tamboonilla ite uin 20 vuotta.
Nyt mulla ei enään ole kohtua, joten ei ongelmaa.- mmmmitä
Mhitääh? :0
- olehuoleti
mmmmitä kirjoitti:
Mhitääh? :0
Hän ei tarkoittanut,että tamponeja käytettyään meni kohtu.Se on poistettu varmaan ihan muista syistä. :)
- kilimajo
Olet jo sen verran iso tyttö ettämummit ja vaarit ei enää sanele ohjelmia,eikö ymäärrä että olet neitonen jo ja omakin tahtoa alkaa olla jotta ei järjestäisi ohjelmaa etukäteen ja fiksut aina kysyy ensin että halausitko että mentäisiin kylpylään tai uimahalliin....ja tuon ikäinen jo voi etukäteen sanoa että ei kiinnosta uimaan,menoja...vaikka Kuinka kaukaa tulisi,ei kellekään voi ohjelmaa luoda ,ainakaan teineille enää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822