Ei ole siskojen kanssa oikein mitään yhteistä?

kyselenvaan567

Ja se vähän harmittaakin. Itse olen 23, sisko 28 ja toinen sisko 34. Molemmilla on miehet ja vanhemmalla siskolla jo lapsia. Itse vietän villiä sinkkuelämää.

Nämä siskot eivät käy baareissa mun kanssa tai tule syömään ja kahvitellaan vain silloin, jos on jonkun synttärit ja nimpparit tms. Mutta sitten kun "nuoremman" isosiskon miehen sisarukset ehdottavat yhteistä tekemistä, kyllä silloin ollaan tekemässä kaikenlaista. Juuri olivat Tallinnassa keskenään juhlimassa ja ensi viikonloppuna he menevät juhlistamaan tämän siskon miehen synttäreitä ruokapaikkaan. Minut kutsuttiin myös, mutta jätän menemättä, koska vituttaa liikaa. Olen kaksissakymmenissä ja he kolmissakymmenissä ja heidän jutut on eri tasoa kuin minulla. Kaikilla heillä siellä olisi mies/tyttöystävät ja itse olisin yksin.

Surettaa liikaa ja tajusin tämän asian eilen illalla. Mitä mä teen kun siskot ei välitä? Asian tekee monimutkaiseksi se, että vanhimman siskon nuorin poika on mun kummipoika...

4

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivituntyhmä

      No et sä muijaa mistään tissibaarista saa! Mee ihan ihmisten ilmoille äläkä homehdu jossa syrjäkuja 4 ssä!

    • herätyskellotsoi

      Sua vituttaa koska et pääse viettämään aikaa siskojesi kanssa? Niinkun bilettämään, jahas. Aika isot ongelmat sullaki, oksul joku siskokompleksi?
      Ja muutenkin miksi he kutsuisivat sinua heidän menoihin joihin menevät avecciensa kanssa ja tietävät ettei sinulta sellasta löydy, ja hekin ovat perillä että teidän jutut on eri tasoa.
      Eiväthän he varmaan junnuinakaan sun kanssa vapaa-ajalla hengaillu. vai menitkö muka siskojesi ja heidän kavereidensa kanssa aina ulos teini-ikäisenä?

    • pikkusisko

      Minulla on myös 24 ja 25 vuotiaat sisko ja veli. Itse olen 18. Minustakin välillä tuntuu että nähdään harvoin ja ei tehdä yhdessä mitään, nyt ollaan siskon kanssa ainakin alettu käymään kirpputoreilla, pidetty leffailtoja tai pelattu muuten vaan jotain lautapeliä. Ollaan myös saatettu lähteä käymään jossain syömässä. Sinuna kokeilisin kutsua siskosi vaikka keilaamaan tai lapsien kanssa kirpparille. Kyllä aina sitä keksii jotain yhteistä kun jaksaa yrittää ja panostaa teidänkin väliseen suhteeseen. :)

    • kyselenvaan567

      Mä olin ottamassa vanhemman siskonpoikaa yökylään mutta samainen isosisko, joka tykkää hengailla hänen miestensä sisarusten kanssa, ehdotti tälle siskonpojalle että tulee mielummin hänen luo yökseen. Hänellä on omakotitalo ja iso piha, itse asun pienessä kerrostalokaksiossa. Keksi vielä samat tekemiset eli vie häntä elokuviin ja syömään. Arvaa vituttaako.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe