lähdemme tyttöjen kanssa Senegambiaan kahden viikon päästä. mitä muuta siellä voi tehdä kuin löhöillä hotellin altaalla
muita lähdössä 20.10.?
mitä tehdä viikon lomalla
14
194
Vastaukset
- duiddu
Voi kuule..Gambia on satumaa..Pieni maapläntti missä näkee ja kokee upeita juttuja,olen 45v mies ja 4. krt on ens kuun lopussa oleva lomani siellä...
- duiddu
Hankkikaa ekana sikäläinen fksu opas joka kävelyttää teitä lähellä olevalla Kololi-roadilla päästä päähän.n. 1km pitkä kololi road on aitoa sikäläistä elämää eikä mitään pelättävää ole,olen asunut tuon tien varrella aikanaan kuukausia minne ikävöin päivittäin...
- duiddu
Serrekunda market kandee kokea myös.Tärkeintä on että löydätte mukavan luotettavan miesoppaan joka pitää miehet loitolla että voitte liikkua rauhassa.
- Gambiassa14
Krokotiiliallas ja markkinat. Itse en ainakaan kummoisempaa tekemistä keksinyt, tosin en kaivannutkaan kun tarkoitus oli vaan maata ja löhöillä.
- Sanna-ja-Mari
kiitos vinkeistä, enää pari päivää lähtöön
- duiddu
Muistakaa nauttia paikallisesta ruuasta joita ostatte kadulta,mm. shawarma,rakastutte sikäläiseen ruokaan jos ootte vähänkin kulinaristeja...
- duiddu
huom
.ihmiset on sit oikeasti kilttejä ja kohteliaita,bumsterit ovat oma lukunsa. - Sister2
KUBARICO JA MAKUMBAYA ovat täysin Afrikkailaisia kyliä, eristyksissä turistimaailmasta. Siellä on kuuluisan belgialaisen katutaiteilijan seinämaalausia. Tässä videossa on loppupuolella kuvia ko. maalauksista. Kylät ovat vaikeakulkuisen tien takana, mutta ovat käymisen arvoisia. https://www.youtube.com/watch?v=2iokLPiZZds&feature=youtu.be
- sanna_ja_mari
aivan fantastinen paikka!
- sanna_ja_mari
ihmiset olivat aivan ihania, paljon nähtävää turistialueiden ulkopuolella, tämä oli kummallekin ensikosketus Afrikkaan,
ulkoisesti köyhä voi olla sisäisesti rikas, ja tietenkin päin vastoin,
hieno ja unohtumaton matka
- annasannassi
Ei teiän tarvi tehdä mitään, makaatte vaan jalat levällään.
- duiddu
Kiva että nautitte!Mä nautin ens kuun lopssa 3 vkoa Kotussa majaillen...Missä olette ja onhan ihmiset ihania!!??Ja koko Gambia ylipäätään?!
- viiruinen
ookko vielä11.12-18.12 ajan. ois kiva ottaa kuppia turista jos kiinnostaa ens kertaa gambiaan.
- duiddu
Jos multa kysyt mun paluu on 11.12 Suomeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296