mitä tehdä viikon lomalla

Sanna-ja-Mari

lähdemme tyttöjen kanssa Senegambiaan kahden viikon päästä. mitä muuta siellä voi tehdä kuin löhöillä hotellin altaalla

muita lähdössä 20.10.?

14

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duiddu

      Voi kuule..Gambia on satumaa..Pieni maapläntti missä näkee ja kokee upeita juttuja,olen 45v mies ja 4. krt on ens kuun lopussa oleva lomani siellä...

    • duiddu

      Hankkikaa ekana sikäläinen fksu opas joka kävelyttää teitä lähellä olevalla Kololi-roadilla päästä päähän.n. 1km pitkä kololi road on aitoa sikäläistä elämää eikä mitään pelättävää ole,olen asunut tuon tien varrella aikanaan kuukausia minne ikävöin päivittäin...

    • duiddu

      Serrekunda market kandee kokea myös.Tärkeintä on että löydätte mukavan luotettavan miesoppaan joka pitää miehet loitolla että voitte liikkua rauhassa.

    • Gambiassa14

      Krokotiiliallas ja markkinat. Itse en ainakaan kummoisempaa tekemistä keksinyt, tosin en kaivannutkaan kun tarkoitus oli vaan maata ja löhöillä.

    • Sanna-ja-Mari

      kiitos vinkeistä, enää pari päivää lähtöön

    • duiddu

      Muistakaa nauttia paikallisesta ruuasta joita ostatte kadulta,mm. shawarma,rakastutte sikäläiseen ruokaan jos ootte vähänkin kulinaristeja...

    • duiddu

      huom
      .ihmiset on sit oikeasti kilttejä ja kohteliaita,bumsterit ovat oma lukunsa.

    • Sister2

      KUBARICO JA MAKUMBAYA ovat täysin Afrikkailaisia kyliä, eristyksissä turistimaailmasta. Siellä on kuuluisan belgialaisen katutaiteilijan seinämaalausia. Tässä videossa on loppupuolella kuvia ko. maalauksista. Kylät ovat vaikeakulkuisen tien takana, mutta ovat käymisen arvoisia. https://www.youtube.com/watch?v=2iokLPiZZds&feature=youtu.be

    • sanna_ja_mari

      aivan fantastinen paikka!

      • sanna_ja_mari

        ihmiset olivat aivan ihania, paljon nähtävää turistialueiden ulkopuolella, tämä oli kummallekin ensikosketus Afrikkaan,
        ulkoisesti köyhä voi olla sisäisesti rikas, ja tietenkin päin vastoin,

        hieno ja unohtumaton matka


    • annasannassi

      Ei teiän tarvi tehdä mitään, makaatte vaan jalat levällään.

    • duiddu

      Kiva että nautitte!Mä nautin ens kuun lopssa 3 vkoa Kotussa majaillen...Missä olette ja onhan ihmiset ihania!!??Ja koko Gambia ylipäätään?!

      • viiruinen

        ookko vielä11.12-18.12 ajan. ois kiva ottaa kuppia turista jos kiinnostaa ens kertaa gambiaan.


    • duiddu

      Jos multa kysyt mun paluu on 11.12 Suomeen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe