Ruokapaikkoja Iisalmessa?

Olemmemuualta

Olemme tulossa pikkujoulun viettoon Iisalmeen piakkoin, noin 10 henkeä. Suositelkaa ruokapaikkaa! Ei mitään buffet-tyyppisiä vaan ihan oikea ruokaravintola.

42

2708

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähänruokapaikkoja

Ainoat ruokaravintolat Iisalmessa taitavat olla Chaplin ja Rosso. Näistä kahdesta itse suosittelisin Chaplinia.

• vähänruokapaikkoja

Ainiin, linkki Chaplinin sivuille: http://www.chaplin.fi/
        Jostain syystä kuvia ravintolasta ei sivuilla enää ole, mutta siisti paikka.

Iisalmen Rossolla ei omia sivuja raida olla, mutta Rosso mikä Rosso..

• Anonyymi

Chaplin lopettanut ajat sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Chaplin lopettanut ajat sitten.

Butterflyi ei lopettanut

• syömäänjoulunalla

Raatihuoneen lounas ainakin on maistuva ja edullinen. Muistelen syöneeni omistajan valmistamaa ruokaa muissakin yhteyksissä. Tilausravintola- tiloja on eri kokoisia, pienemmällekin porukalle ja paikka on ihan keskustassa Pohjolankadulla linja-autoasemaa ja taksikoppia vastapäätä.
      Pikku Iitassa on myös pienempiä tiloja. Oma kokemus oli pettymys, kun 10 he potilasyhdistysryhmämme oli sijoitettu "käytäväpaikalle", vaikka muuta luvattu ja varattu-- kaupungin "kermaporukka" näytti menevän varaamaamme tilaan.
      Vuosi sitten oli pikkujoulumme Olutmestarissa-- avasivat ainakin viime vuonna pikkujouluaikaan. meillä oli käytössä 10-15 he juuri sopiva "kammari" ja ruoka ja palvelu pelasi.

• vähänruokapaikkoja

Raatihuoneella yhdet pikkujoulut on tullut vietettyä, muten ihan OK paikka mutta lämmitys ei ainakaan silloin toiminut ja meille varatuissa tiloissa lämpötila oli 10..15 astetta, aulassa mihin takit jätettiin oli vain muutaman asteen nollan yläpuolella.

Olutmestarin unohdin ihan kokonaan, ruokia olen kuullut kehuttavan kovasti mutta oman kokemuksen mukaan viini tai etenkään olutvalikoima ei paikan nimestä huolimatta ole kummoinen. Hienolla paikalla ja hienot tilat siellä kuitenkin on.
        Vaikka paikka onkin auki pääasiassa kesäaikaan niin uskoisin että pikkujoulujen aikaan siellä on hyvinkin toimintaa.

• Anonyymi

Anjaliito asemallekko sitten

• lanttulaatikko

Raatihuone on hyvä !

• Eitasalaatuista

Ikävä kyllä, Raatihuoneella ruoan taso vaihtelee paljon. Johtunee siitä, että siellä on niin paljon harjoittelijoita. Olin eräässä tilaisuudessa, jossa ruoka oli todella surkeaa. Yrittäjä ei itse ollut paikalla kertoi henkilökunta, kun olisin käynyt viemässä hänelle tutulta terveiset.

• zeroatmosphere

Rosso jos haluaa tasaista peruspaskaa, Chaplin jos haluaa että ruoka ei ole mikrotettua kuraa, mut kymmenen humalaista on iso määrä sillekkin.

• Runninkävijä

Menkää Runnille, siellä näkyy olevan erilainen lista, kuin muissa lankkuperunapaikoissa. Lähiruokaa ja uusia juttuja. Itse varannut tilaisuuden marraskuulle isommalle porukalle, en malttaisi enää odottaa :)

• Anonyymi

Termostaatti tarkennushuollettu oli.

• Ruokariitikko

Älkää menkö ROSSOON, älkää.
      Chaplinissa saa joskus hyvää, joskus huonoa. Minä olen aina saanut hyvää.
      Raatihuone, suuret puheet, tavallista lounasmössöö.
      Runni on aika jees, ja siellä on palkittu kokkikin töissä.. Mutta eihän hänkään ole koko aikaa. Pätevää henkilökuntaa on varmaan vaikea saada, että taso olisi koko ajan sama.
      Vaan Erjan ruuat, ne on hyviä. Eli Koljonvirta Camping! Varaatte etukäteen niin saatte uskomattomat herkut.

• Tulipakiire

Niin, jos muistavat tulla töihin tai muistavat mitä on tilattu tai sovitut hinnat pitävät tai muistavat moneltako tilaisuus alkaa. Kannattaa varmistaa kaikki asiat useamman kerran, ettei tarvitse odotella juhlien ruokaa tuntia, niin kuin meille kävi.

• täysmasu

Nefis. Iisalmen paras ravintola ja halpa

• Kolomejapuoleuroo

Kyllä ylivoimaisesti edullisin paikka on Ravintola Pysäkki, rautatieaseman lähellä. Hyvä palvelu ja nälkä lähtee varmasti. Kokolysti.....

• terveystiteilijä

Ei pysty ihan hygienia syistä

• Hygieniapassi
        terveystiteilijä kirjoitti:

Ei pysty ihan hygienia syistä

Nirppanokka!

• Anonyymi

Arvaa piakannimi

• grook

Seurahuoneella on tilausravintola, mutta pikkujouluaikaan myös noutopöytäruokailuja. Tiloja on ainakin pari kabinettia ja isompi sali. Tekevät monenlaista ruokaa, kannattaa kysyä menuja. Loungessa myös ravintola auki iltaisin, menu pubityylinen?
      Gracevillessä myös tilauksesta ruokia listaruokien lisäksi, yksityistilaisuuteen pieni kabinetti olemassa. En tiijjä minkälaista ruokaa tilauksesta, kannattaa varmaan sieltäkin kysästä :)

• Anonyymi

Kiertäkää kaukaa Iisalmen toripaviljonki. Palvelu hanurista.

• Anonyymi

Riippu aivan siitä missä viritetty, ei mistään muusta.

• Anonyymi

Piakkoin,nyt on heinäkuu

• Anonyymi

Raatihuone kaatuu. Onnea protestilistalle pääsystä!

• Anonyymi

Ei nouse Raatihuone tuosta suosta.

• Anonyymi

Ihan mahtavat 751 euroa. Älä naurata!

• Anonyymi

Menkää Tahkolle.Täällä ole mittään

• Anonyymi

"Maailma muuttuu Eskoseni", turhaa on muistella menneitä aikoja tässä asiassa. Iltalypsyn ja Halpa-Hallin lounaspöydät ovat toisi hyviä paikkoja, hintaansa nähden, samoin Prisman Puffa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Maailma muuttuu Eskoseni", turhaa on muistella menneitä aikoja tässä asiassa. Iltalypsyn ja Halpa-Hallin lounaspöydät ovat toisi hyviä paikkoja, hintaansa nähden, samoin Prisman Puffa.

Mainitsemani sitaatti on väärin. Oikea muoto on:
        ”Niin muuttuu maailma, Eskoni!”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainitsemani sitaatti on väärin. Oikea muoto on:
        ”Niin muuttuu maailma, Eskoni!”

Hyvä, kun korjasit virheesi, pilkunviilaaja!

• Anonyymi

Tänään maukas lounas Sukevan Linnanportissa, kannattaa unohtaa Matin ja Liisan asema.

• Anonyymi

Kannattaa unohtaa Sonkajärvi, Lapinlahti ja Pariisi, nyt puhutaan Iisalmen ruokapaikoista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa unohtaa Sonkajärvi, Lapinlahti ja Pariisi, nyt puhutaan Iisalmen ruokapaikoista!

Kannattaa myös huomata että pikkujouluihin oltiin tulossa vuonna 2015 🎅🏼👱👨👱🏼‍♀️🧔🧓🏿👨🏾‍🦰👧👴🏻👵🏻

• Anonyymi

Ajoitteko pienellä viiveellä niin kovasti

• Anonyymi

Minä suatan hernerokan porukalle tehhä on hyvee ja ei tarvii illalla murehtia erotiikasta.

• Anonyymi

Meinasitko pittee kädenvedon sm kisat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasitko pittee kädenvedon sm kisat

En asu hirvitatamissa

• Anonyymi

Raatihuoneen lounas täysin paska.

• Anonyymi

Ei kannata käydä lounaalla!

• Anonyymi

Mitä meillä olisi jos ei olisi lounaspaikkoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä meillä olisi jos ei olisi lounaspaikkoja?

Te tiedätte minä en.

• Anonyymi

Olisitte vaan käynyt siinäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17003
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4734
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2676
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      140
      1969
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1579
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1449
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      20
      1194
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1109
    Aihe