Hotelli sandels kokemuksia

ulkopaikkakuntalaiset

Mitä kokemuksia teillä on kyseisestä paikasta?

42

9588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reissussa2017

      Huono-Välttävä palvelualttius. Vastaanotto toimii alakerran diskossa, informaatio täysin olematonta kättelyssä, outo palvelutapahtumakokemus. Huone sinällään jotensakin auttava esim. työmatkalaiselle, liian tiivis silloinkin. Aamupala, mutta ei kokemusta. Outo virkailija.

      • Kuittaan_kokemuksesi

        Olen pari kertaa käynyt Sandels hotellin yläkerrassa ja olen täysin samaa mieltä kanssasi.
        Eli kuittaan saamasi kokemukset täysin.

        Ehkä tässä tulee esiin ne kulttuurierot, tai jokin muu lähtökohta tuo esiin sen kyseisessä paikassa tulevan palvelun suhteen.

        Mene ja tiedä.

        Mutta omatkin vähäiset kokemukseni vastaavat sinun esille tuomiasi.


      • Reissussa2017

        AP tässä. Jep, tulinkin vähän reippaan ylimielisenä reppureissaajana sisään mutta silti torjutuksi, eipä ollut suuren hotelliketjun tai leirintäalueen tuntua yhtään. Tuntui ei kotimaiselta menolta.


      • Anonyymi
        Kuittaan_kokemuksesi kirjoitti:

        Olen pari kertaa käynyt Sandels hotellin yläkerrassa ja olen täysin samaa mieltä kanssasi.
        Eli kuittaan saamasi kokemukset täysin.

        Ehkä tässä tulee esiin ne kulttuurierot, tai jokin muu lähtökohta tuo esiin sen kyseisessä paikassa tulevan palvelun suhteen.

        Mene ja tiedä.

        Mutta omatkin vähäiset kokemukseni vastaavat sinun esille tuomiasi.

        Komppaan kaikkia teitä. Parhaillaan majoittumassa täällä Sandelsissa. Jotain hyvää, mutta kylpyhuoneessa alimmaiset laatat likaiset. Vastaanoton palevelu puutteellinen, virkailija hoono soomi töykeä.
        Oli virhe tulla kolmen tähden hotelliin.
        Olen ehkä tottunut liian hyvään palveluun aiemmin kotimaassa ja ulkomailla matkustaessa.
        Tosi on se, mikäli asiakas ei saa hyvää palvelua matkustaessaan ja tiettyyn hotelliin majoittuessaan.
        Asiakas äänestää siitä jaloillaan. Niin teen minäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan kaikkia teitä. Parhaillaan majoittumassa täällä Sandelsissa. Jotain hyvää, mutta kylpyhuoneessa alimmaiset laatat likaiset. Vastaanoton palevelu puutteellinen, virkailija hoono soomi töykeä.
        Oli virhe tulla kolmen tähden hotelliin.
        Olen ehkä tottunut liian hyvään palveluun aiemmin kotimaassa ja ulkomailla matkustaessa.
        Tosi on se, mikäli asiakas ei saa hyvää palvelua matkustaessaan ja tiettyyn hotelliin majoittuessaan.
        Asiakas äänestää siitä jaloillaan. Niin teen minäkin!

        Niin ruma rakennus että sen voisi vaikka purkaa.
        Alun perin oli 1970-luvulla toimistona.
        1980-luvulla hotelliksi kai.
        2004 lähtien nykyisellä omistajalla, Albayrak Orhan:illa.

        T. AP


      • Anonyymi

        Samaa mieltä kanssasi otti ajokortin ja kopioi ilman lupaa. Sit vasta ilmoitti että aamupalaa ei ole. Sanoin et sit en jää. Ajoi ulos, joku venäläinen vaikutti. Sönkötti perään et varausta ei voi perua, sanoin et selvitä poliisin kanssa mihin käytät kopiota mun ajokortista. Suosittelen kiertämään kyseisen hotellin.


    • Mukavatkokemukset

      Hyvät on kokemukset.
      Hynnisen Aarre oli hyvä isäntä, putkimies Lappalainenkin sai aina ilmaiset paukut kun kävi tanssahtelun välissä aukaisemassa tukkeentuneet miestenvessan pisoaarit.

    • I_know_a_lot

      Kyseisen paikan omistajat omaavat erilaisen tavan suhtautua ja kohdella kohtaamiaan asiakkaita.

    • Pekka12345

      Suttainen, ulkomaalaisomisteinen vanha hotelli, jonka töykeäkäytöksinen omistaja ei tajua mitään asiakaspalvelusta. Aivan ylihinnoiteltu laatuun nähden., en suosittele missään nimessä. Surkein hotelli mitä Suomessa on vastaan tullut.

    • Anonyymi

      Majoituin kerran..todellakin aika tympeä vastaanotto...toisella kertaa ei edes viitsitty antaa minulle huonetta..hotelli oli kuulemma täynnä vaikka ei ristinsielua paikalla...joten kierrän kaukaa tämän hotlan...pitäköön tunkkinsa kun ei maksavat asiakkatkaan enää kelpaa..

    • Anonyymi

      Erittäin huonoja kokemuksia. Pyysin kerran apuja tv;n kanssa. Omistaja karjaisi "en jouda tänään". Muutoinkin aina kireä ja pahantuulinen. Hinta-laatu ei kohtaa. Hotelli suttuinen ja eoäsiisti.
      Alakerrassa voi muutaman drinkin juoda, mutta siinä kaikki.

      • Anonyymi

        Juuri näin aamupala jääkaapissa, kolme leipää muna litra mehua. Törkeetä touhua, itse olen bussikuski ja olisi mukava aloittaa työpäivä kunnon aamiaisella. No tuli käytyä kaksi kertaa ensinmäisen ja viimeisen kerran.


    • Anonyymi

      Toista oli ennenvanhaan, kun Hynninen piti puljua..

      • Anonyymi

        Näin oli, silloin voi juoda usemmankin kuin vain muutaman drinkin.


    • Anonyymi

      Paikka on paljon parantunut vuosien saatossa. Minusta se on ihan sievä ja viihtyisä, parempi kuin ulkoapäin luulisi. Olen kuullut että sinne olisi tulossa uusi /uusia työntekijöitä, niin varmaan omistajan kiire helpottaa ja kenties hommat toimii paremmin. suosittelen kuitenkin ja aseman mökit ihania!

      • Anonyymi

        Ja laittomia.


    • Anonyymi

      Otin lavan sandelssia ni johan näytti paekka hyvältä ja kaek ol niin mukavia.

    • Anonyymi

      Vältä

    • Anonyymi

      Olen siis aivan järkyttynyt. Koko kehoni kutisee, epäilen luteita. Keskellä yötä kuului oven pimpotus… Onneksi oli mukana kuivashampoota ja keittiövetsi. Olin valmis suojelemaan itseäni. En löytänyt pimpottajaa mutta kehoni kutisi kutisemistaan. Taisin saada myös täitä..

      • Anonyymi

        Jos koko keho kutissoo ni oot suanunna kirppuja:D:D


    • Anonyymi

      Yövyin kerran työmatkalla tuossa murjussa. Paneksin satunnaista heiliä ja sain satiaiset. Siitä lämpimät muistot.

      • Anonyymi

        Minä sain pehmeältä ja ihanalta pankkitädiltä. Olisittepa kuulleet äänensä kun hän kuiskasi kesken seminaarin huoneensa numeron. Kun ovi avautui hän oli vielä täysissä pukeissa.


    • Anonyymi

      Iisalmesta saa Sandels olutta, joka on maukusta!

    • Anonyymi

      Pöljällä ollaan joo

      • Anonyymi

        Pakko siinä taukopaikalla on aina pysähtyä Lappiin mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko siinä taukopaikalla on aina pysähtyä Lappiin mennessä.

        Kännipäissäis ostat pöljähatun


    • Anonyymi

      Kauheita juoppoja kylä täynnä.

      • Anonyymi

        Ja juntteja


      • Anonyymi

        Eiköhän niitä oo joka kylässä ja kaupungissa juoppoja ......


    • Anonyymi

      Meillä siileillä on sairaalabakteeri mutta olemme niin hellyyttäviä että meitä ei potkita.

    • Anonyymi

      Lattialla lutikoita ja likaista! En mene ikinä enää.!

    • Anonyymi

      Koko kylä on vetin ruma ja ihmiset ankeita. Mitä muuta voisi sanoa.

      • Anonyymi

        No, että juoppoja suurin osa.


    • Anonyymi

      Elämäni huonoin hotellikokekus. Likasta, likaista. Aamupala surkea. Kaikkein kammonttvinta oli, että omistaja huonolla suomella yritti pakkolaskuttaa yhden ylimääräisen yön. SInne EN mene koskaan enää!!

      • Anonyymi

        Miksi olit yötä räkälässä kun 30km päässä ois ollut oikeita hotelleja.


    • Anonyymi

      Siellä kuulema maksaa tuoppi nykysin 8,50e..eiku juomaan

    • Anonyymi

      Aivan hirvittävää kuinka nämä mulkut kohtelee asiakkaita.... nurin pitäisi laittaa tälläinen paska pulju.

    • Anonyymi

      Sanomattakin selvää että turkkilaisomisteiset KAİKKİ paikat kannattaa kiertää kaukaa ellet tahdo tukea rikollisuutta Suomessa.

      Kyseinen Albayrak pitää jotain Valohotellia.

      Mitenhän sen varastetun vanhan Mersun kanssa kävi joka lötyi Alanyan poliisin takavarikosta viime vuonna?

    • Anonyymi

      Suomen paras hotelli.

    • Anonyymi

      Onko tämä pulju vielä pystyssä ja miksi kukaan olisi siilissä yötä maksusta.

    • Anonyymi

      Oltiin yksi yö nyt la-su. Itse huoneessa ei ollut valittamista, pieni oli mutta sänky hyvä, mutta aamupalaa ei ollut ollenkaan, vaikka respassa sanottiin että se on klo 8-10. Toisille asiakkaille oli respan nainen vielä erikseen sanonut, että hän tulee sen itse aamulla tekemään. Ei näkynyt ruokaa koko aikana, eikä edes respassa ollut ketään klo 11 mennessä kun lähdettiin. Ovet lukossa paitsi takaovi, ja ulkoa tiiratessa sekä respa että ravintolasali pimeinä. Sen verran näin henkilökuntaa, että respassa illalla ollut mies toikkaroi vastaan käytävällä kasin jälkeen ilman paitaa pöpperöisen näköisenä, olin niin hämmästynyt, etten osannut pysäyttää häntä saman tien ja kysyä, että missä se ruoka piileskelee. Oli ehkä ukkelin onni että olin hidas, sillä aamunälkäisenä ja aikataulun kanssa kelloa katsovana olisin ollut aika kovaääninen (olen harvoin ilkeä, mutta tällaista "palvelua" en siedä). Piti käydä kaupassa hakemassa sapuskaa, koska olimme menossa rippikirkkoon kymmeneksi, enkä ainakaan minä istu kahta tuntia konfirmaatiojumalanpalveluksessa vatsa kurnien. En suosittele tätä hotellia, paitsi jos tykkää maksaa myös tyhjästä eli aamupalasta jota ei saa.

    • Anonyymi

      Kävin kyseisen paikan yökerhossa ensimmäistä kertaa juhannusviikonloppuna ja jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi. Baarimikko ei edes tervehtinyt vaikka olin saapuessani ainut asiakas, lonkero maistui oudolta kuin ois vedellä jatkettua tavaraa. Toista juomaa yritin tilata mutta tämä baarimikko ei edes noteerannut minua kun mieluummin räpläsi luuriaan vaikka aivan varmasti näki että olin tiskillä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe