Joku on jotenkin nyt pahottanu mielensä tosta "Pari sanaa niille, jotka haukkuu tuntemattomia läskiksi", mutta syytä ihmettelen kyllä. Aloitin siis keskustelun siitä, että mikä oikeutus jollain tuntemattomalla on huudella ja haukkua läskiksi. Sitten joku kommentoi siihen jotain aika lihavia ihmisiä halventavaan sävyyn, mihin mä vastasin aika ironiavoittoisella viestillä takaisin ja yhtäkkiä koko ketju katos. Miksi?
Joku ilmoitti mun alottaman ketjun asiattomaksi
onpa.outoa
1
103
Vastaukset
- fdhdshfdshds
Eipä kai tuo niin tavatonta ole. Nykyään on menty aika metsään sananvapauden kanssa. Tänä syksynä pakolaiskeskustelujen myötä sanavapaus on saanut hyvin neuvostoliittolaisia piirteitä. Tulkitse siitä käsin. Sananvapautta ei enää ole. Samaa mieltä olen asiasta, että kellekään ei ole asiaa huudella painon vuoksi. Jokaisella on omat ongelmansa, eivätkä kaikki näy päälle päin. Ihan asiallisen näköisellä ja jopa työssä käyvällä ihmisellä voi olla mitä oudoimpia luurankoja kaapissa. Eli onnea uudelle keskustelun aloitukselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033893
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482771- 1142599
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392108Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311890Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291733- 271582
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2181538Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?811488- 221378