Sellaista tiedustelisin että saako raviradalla käydä autolla ajamassa. kun siellä ilmeisesti viime viikonloppuna oli jollain autolla käyty ajamassa.
Hyrynsalmen ravirata
16
291
Vastaukset
- Oisko_ollu_autolähtöauto
Komentosanoilla ”lähtö (nro)” lähtöauto lähtee liikkeelle ja hevoset kokoontuvat lähtöauton taakse. Ohjastaja vastaa, että hevonen lähtee oikealta lähtöradaltaan. Lähtöauto kiihdyttää vauhtia lähtölinjaa kohti. Sata metriä ennen lähtölinjaa kaikkien hevosten tulee olla määrätyillä paikoillaan. Ohitettuaan lähtölinjan auto lisää nopeutta ja poistuu radalta mahdollisimman pian.
- sierraford
Ei se kyllä siltä näyttänyt ku sivu luisuakin oli vedetty. :) ja sitten palataan aiheeseen kertokaa jos joku tietää saako siellä käydä ajamassa.
- Hyrry
Saa saa tietenkin. Hyvä siellä on ajella. Kuka estää?
- laki_ja_järjestys
Radan omistaja estää. Luulenpa ettei kukaan tässä ketjussa edusta radan omistajaa!
Ja aloittaja ei kovin suurelta älyköltä vaikuta kun ei käsitä ravi- ja ralliradan eroa- Pakoputki_kuskin_edessä
Molemmilla ajetaan kilpaa ja hevosvoimat antaa vauhdin.
- sierraford
nim.laki_ja_järjestys. kyllä minulla on kaikki muumit laaksossa. :) sattuin vaan näkemään youtubessa ku oli pätkää kuvattu hyrynsalmen raviralta. että ilmeisesti oli laitonta hommaa harrastaneet.
- Eeropoika
No kuka sen radan omistaa?
- PontusXperience
Miksi ajaa raviradalla, kun vieressä olevalla ajoharjoitteluradalla saa ajaa syömmensä kyllyyvvestä?
- hevostelijako
Eikä taida se teidän maankuulu ravivalmentajakaan tykätä hyvää, jos siellä kaviouralla autoilla kaahataan:)
- PruuPolle
Nekkekö?
- Mersun_koukkuun
Taitapa ite valmentajakin ajaa autolla ja pitää hepan köydellä kiinni autossa. Voihan sitä niinki valmentaa ravureita
- BrainFarth
Mustalaispoika luki päivän lehteä:
-Isä täällä on ilmoitus, että on halvalla lämminverivarsa myytävänä!
Isä innostui asiasta, pisti hevoskärryn mersun perään ja pojan kyytiin. Ajelivat muutaman sata kilometriä ilmoittajan luo. Isä meni taloon kysymään varsaa, mutta tuli pian takaisin.
-Perkeleen poika, lue tarkemmin! Siellähän oli lämminvesivaraaja myytävänä. - Puun_ja_kuoren_välissä
Tuli tuossa mieleen, että mahtaako ravikärryissä olla turvavyötä? Jos sattuu hepo vaikka törmäämään auton kanssa. Siinä lentää päin........., ei ehkä auta suojalasit ja kypärä kovin paljoa. Toinen vaaratilanne voi syntyä jos peruutta esim. päin rakennusta eikä saa pakkia pois päältä ja valjaat antaa periksi. Silloikin voi tulla niin sanotusti, ahtaat paikat.
- stidi
Hyvin kirjoitettu...hahahahahahahahahahaha
- stidi
Pannaan Seitenoikeantien kunnallispersu juoksemaan ravirataa ympäri, niin saadaan tasainen alusta autoille ja hevosille!!
- eiköhevosillaheiniä
Vai ravirata? Totoa pelataan kai jossain kopperossa alueella? "Lähdöissä lie aina yksi hevonen? Varma voittaja. Tulevaisuuden raviratako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760