Olin ensimmäistä kuukautta vanhainkodissa ja alkoi vihdoin panettaa oikein kunnolla.
Hiivin viereiseen huoneeseen ja siellä oleva Arvo Sulo Matikainen (86v) oli juuri aloittamassa iltarunkut ja yllätin hänet ison paksun kalun hankaamisesta.
Tarraasin himoissani kaluun ja kuiskasin "Sinut olen valinnut immenkalvoni puhkaisiaksi, työnnä se sisääni".
Mies hämmästyi ja eikä ihme kun sanoin odottaneeni tätä hetkeä 97 vuotta ja lisäsin vielä ettei tartte kortsuu senkus annat ruiskia kuuman satsin raakana sisääni.
Äijä hankas koko yön ja vielä aamullakin herättyäni sitä teki kunnes hoitaja tuli aamukaffeell pyytään, kyll tek niin makiaa vanhaan saamattomaan pilluun vanha muna että.
"Huh, tää oli ku olis kuumaa kaffet juonu, sanoin äijänkäppyrälle lopuksi", hoitaja siihen: kait sentään kumii käytitte, olen kuullut että vanhois munis saattaa olla salmonellaa.
Kauan pihtasin, mut kyll se niin makiaa teki lopul
AnnaLiisaSaa
0
791
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3571554- 1141226
- 1171117
- 117884
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22873- 111832
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i110492- 40488
- 18480
- 36433