http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/windowsin-kaynnistysvalikon-poisto-nosti-alakan-nyt-haudataan-ohjauspaneelia-6057057
Siellä on nyt huomattu, että ohjauspaneeli on tarpeeton ja nyt suunnitellaan siitä luopumista.
Tubutinpojat canonicalissa eivät tätä älyä todennäköisesti koskaan, vaan sudottellut jatkuvat siellä edelleen.....†
Microsoft - edelläkävijä!
11
84
Vastaukset
- Käyttäjät_erimieltä
"Siellä on nyt huomattu, että ohjauspaneeli on tarpeeton ja nyt suunnitellaan siitä luopumista."
Pieni korjaus, Microsoftin mielestä tarpeeton kuten ylipäätään käyttäjän mahdollisuudet muuttaa järjestelmän asetuksia. Käyttäjät vaan tuntuvat olevan erimieltä asioista (lue niitä asiasta esitettyjä kommentteja) mutta eihän Microsoftin tapoihin ole koskaan kuulunut käyttäjien kuuntelu. Onneksi muiden käyttöjärjestelmien kehittäjät kuuntelevat käyttäjiä (paitsi ehkä Applella). Canonicalilla tuo käyttäjien kuuntelu on vähän meinannut unohtua ja siksi Ubuntu on menettänyt käyttäjiä Mintille ja vastaaville.Kyllähän Microsoftilla kuunnellaan käyttäjiä: nimittäin jälkikäteen häntä koipien välissä!
- Linuks_takinkääntäjä
Eikös se suuri enemmistö ollutkin väärässä.....†
Etkö juuri SINÄ muistanut kertoa täällä, ettei miljoona kärpästä voi olla väärässä - paska on hyvää?
Nytkö se kuitenkin on oikeassa? - Mikalle_jauhot_suuhun
Huhuu...Mika. Puhuit itsesi pussiin....hih hih hih hih....†
Eli onko suuri enemmistö oikeassa vai väärässä.....hih hih hih.....hankala valinta....hih hih hih hih........†
- Mikkis_sekoilee-Yhä_pah
.
Kympissä on sekä Ohjauspaneeli että täysin erillinen "Asetukset" ja asetukset siis hajaantuu miten sattuu
. - windows_imeskelee
Missä windows, siellä sekasotku. Ubuntussa ja linuxeissa yleensäkin asetukset ovat yhdessä paikassa selkeästi.
- ubutubu
Latauskansion vaihtaminen Edgessä:
http://www.laptopmag.com/articles/change-downloads-folder-edge-browser- Heheheheheheeh
Jopas on latauskansion vaihtaminen vaivalloista (vrt. esim Linux Mint)! Only in Windows, heheheheheheh...
No , vajakeille pitääkin tehdä kaikki valmiiksi, etteivät sotke. - Linuks_herjaaja
Eipäs herjata ja nimitellä siinä - linukshihhuleille tuo herjaaminen ja nimitteleminen näyttää olevan se ainoa oikea tapa "keskustella" asioista.....†
- KaikenlaisiaHerrasmiehiä
Linuks_herjaaja kirjoitti:
Eipäs herjata ja nimitellä siinä - linukshihhuleille tuo herjaaminen ja nimitteleminen näyttää olevan se ainoa oikea tapa "keskustella" asioista.....†
Käskytäppäs itseäsi myös tuosta asiasta! Usein tulee taholtasi sellaista herjaa, että pahaa tekee. Koska kerran mainostat olevasi Windows-herrasmies, käyttäydy niin.
Tiedän tosin kyllä, ettet siihen pysty.
Tubutinpojat työskentelevät Microsoftilla, ei Canonicalilla.
Ja tätähän minä olen suositellut Windows 10:llä, että oletukset vaan ja sen jälkeen säätelee siitä uudesta asetusvalikosta mitä säätää niin ei tule harmeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514