Oon täs vähä aikaa miettinyt ku jotkut sprayjaa omia tageja esim jonkun claanin logoja. Nii miten voin vaikka sprayjaa oman tagin??
Counter Strike 1.6 Tagit/sprayt
3
337
Vastaukset
En varmaan muista kauhean hyvin kun olen räpeltänyt sourcella aika paljon.
Mutta kuitenkin, kun sulla on joku kuva, niin avaat sen HL Tag Converttoriin jonka löydät googlella. En muista mitä siinä piti säätää. Kuitenkin tallennat sen cstrike kansioon nimellä tempdecal.wad. Siellä on jo semmonen mut sen voi rauhassa korvata. Kannattaa ottaa varmuuskopio siitä.
Sitten menet peliin ja rupeet sotkee seiniä. Et saa mennä optionssiin säätämään niitä logoja, muuten ei toimi.- The Pertti
Etin googlesta Hl Tag Converter ja tuli vaa Ranskalaisii sivuja jos oli niitä kait :P
Voiks antaa mulle linkin englannin kieliselle siuvlle jost löydän ton? The Pertti kirjoitti:
Etin googlesta Hl Tag Converter ja tuli vaa Ranskalaisii sivuja jos oli niitä kait :P
Voiks antaa mulle linkin englannin kieliselle siuvlle jost löydän ton?http://www.csfi.net/tiedostot/4/90
Ihan suomen kielinen sivusto. Kattelin että lataaminen ei nyt ole mahdollista mutta kyllä se varmaan kohta toimii.
http://www.download.com/Half-Life-TagConverter/3000-2121_4-10118877.html
Tuosta sen pitäs saada. Ehkä sillä oli vähän väliä miten sen kirjottaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5201608- 641176
- 61872
- 62871
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691