Terve. Ostin auton (ajettuani vuosikausia 80-luvun muun rodun edustajalla)ja kyselisin järkeviä ja asiallisia eikä täysin autoa mollaavia tietoja ja mahdollisia ohjeita ja neuvoja, jos joku subarutietoinen jaksaa jotain valaista (ja juu, on mulla ohjekirja), minulle auto on uusi ja moderni =) en oikeastaan siis tiedä mitä ostin, tasasestihan tuo kulkee mutta paljon on kilometrejä alla. Tiedustelisin myös missä muualla olisi keskustelupalstoja tai muuta kunnon tietoa subaruista, en ole vielä huoltoon tai muualle viemässä niin miksipä ei kysellä vaikka täältä. Kiitoksia!
subaru legacy 2004 4wd bensakone
7
116
Vastaukset
- iy997
Yks on ainakin subaru club finland ry. Itsellä samanlainen ja haluisin tietää paljonko on jakohihnan vaihtoväli?
- forforre
105 tkm
- BratwurstitPaaliin
Saksalaismerkkien omistajat antavat sinulle mitä parhainta tietoa Subarun ominaisuuksista. Heillä itsellään omistamillaan ongelmajätteillä ei ole tämän palstan perusteella mitään ongelmia, vaikka niillä on ajettu 9 000 000 000km.....
Kaikki saksalainen on heidän mielestään parasta, mitä Maapallo voi tarjota.......- hyvävastaus
Tuohan antoikin täydellisen vastauksen aloittajan kysymykseen, no eipä riisikupin omistajalta voi muuta odottaakaan.
- Subarut_takamailla
On mennyt palsta pikkupoikien hiekkalaatikoksi, miten voi olla niin kiinnostava tämä subaru palsta? Onko subaru jotenkin ärsyttävä auto nelivetoineen vai miksi on kuin punainen vaate? Made in Japan, lienee muuten ainoita autoja jotka kootaan ja valmistetaan Jaappanissa, huom! suomeen tulevat, tehdäänhän niitä myös usa ja australia.
ps. asiallisista kysymyksistä ja vastauksista kaikki hyötyvät.
ps. olen katsellut omaa subaruani, enkä ole löytänyt muunmaalaisia osia kuin jaappan, renkaat tietysti poislukien, onko joku löytänyt muunmaalaisia osia subarusta.
ps. huollossa sanoivat että varaosillakin on kahdenvuoden takuu?
ps. autoja vaan ne ovat eikä ne ole meidän valmistamiamme joten turhaa syyttää toisiamme jos autot ei kestä.
ps. Joulun odotusta. - forforre
Urahihna oli muistaakseni Malesialainen.
- kateelisetidiootit
Vähän tällä palstalla on trolleja. Käykääpäs audi- tai BMW-palstoilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1305293
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2403888- 2982300
- 901801
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501522- 91323
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2701290Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401280Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1711193- 1021122