Naimisiin haluan ilman ukkoa kuten tässä
http://www.bbc.co.uk/programmes/p03394nf
Aito assi ei siedä parisuhdetta
7
106
Vastaukset
- morsiaton_sulho
Näyttää olevan Japanissa muotia nämä aviot ilman sulhasta - mutta entä toisin päin?
http://www.express.co.uk/news/weird/528530/Single-women-solo-wedding-without-groom - elämänopintie2
Perusassi mieskin voi elää avioliitossa kunhan vaimolla riittää luovuutta ja kärsivällisyyttä, kuten motiivejakin elää yhteiseloa.
Vaimoni näyttää tarvitsevan tukiverkoston pärjätäkseen mukana. Assimiehenkin on helppo oivaltaa että verkoston hoitaminen on yksityisaluetta.
Siihen ei ole syytä puuttua eettisistä syistä, koska kysymyksessä on selviytymisstrategiasta.
Tarvitsemme toisiamme epätäydellisinäkin ja sillä sipuli. - Outoa
Onko lapsia
- elämän.opintie2
Tulevalla vaimollani oli tytär. Hyvin tultiin juttuun ensitapaamisesta alkaen. Minulla ei ole mia lapsia.
Olen siitäkin hyvilläni. Olisin kuitenkin pilannut heidän elämänsä liiallisen täydellisyyden vaatimuksilla. - sdfghjkl
elämän.opintie2 kirjoitti:
Tulevalla vaimollani oli tytär. Hyvin tultiin juttuun ensitapaamisesta alkaen. Minulla ei ole mia lapsia.
Olen siitäkin hyvilläni. Olisin kuitenkin pilannut heidän elämänsä liiallisen täydellisyyden vaatimuksilla."Tulevalla vaimollani oli tytär.."
Mitähän tämä lause tarkoittaa? Aspergeriuuteen ei kuulu täydellisyydentavoittelu eli oletko aivan varma diagnoosistasi? Todennäköisesti olet joku pulska suomalainen peräkammarinpoika joka ei saa vaimoa muualta kuin ulkomailta. Kannattaisko vaihtaa foorumia? Tää ei ole mikään parituskeskus.
- paljon_elämää_nähnyt
Pitäisikö olla? Lasten hankkiminen tai hankkimattomuus on ihmisen oma valinta, joskus tosin ei voi valita. Ei se tee ihmistä yhtään paremmaksi varsinkaan lastenkasvatuksellisesti, että on omia lapsia; joku lapseton voi pystyä huolehtimaan pienokaisista huomattavasti taitavammin kuin sellainen, jolla on omia lapsia. Esimerkkejä löytyy pilvin pimein.
- jotain__
http://aspergerinfo.foorumi.eu/viewtopic.php?f=106&t=365&p=1611#p1611
"muutakin kuin linkki"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267