Olen kasvanut kauriin tyttärenä,veljeni on myös kauris.Heidän asioiden hoitaminen ja selvittäminen sairastumisten vuoksi on ollut minulle viimeisen neljän vuoden aikana lähes päätoimityö:) Neljä vuotta olen seurustellut ja asustellut myös kaurismiehen luona ja seurannut hänen ja hänen kauris-isänsä touhuja.Naapurissa asuva ainoa ihminen jonka kanssa tulen juttuun tällä pienellä kylällä on kauris ja toinen naapuri tonkii kylän roskalaatiosta sinne kuuumattomat jätteet on iäkäs kaurismies.Isäni sisko soittelee minulle melko usein,kauris hän myös ja paras ystäväni( joka ei välillä vuoteen ilmoita itsestään) on kaurisnainen.Hänen äitinsä on sattuu olemaan myös kauris ja minun kirjanpitäjäni ja neuvonantajani.Itse olen neitsyt ja olen huomannut ajautuneeni tähän kaurispiiriin viime vuosina.Kun ajoin peltikolarin ja huomasin heti olemuksesta ja käytöksestä että tammikuun poikia ,juu..Suoraan sanottuna ahdistaa ,mutta uskon tämän vaiheen olevan ohimenevän.Neitsyt ja kauris teoriassa viiden tähden touhua monella sektorilla mutta käytäntö onkin toinen asia;) neitsyenä juttua ja analyysia riittäisi mutta annetaan olla..
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4201800Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012082 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk941005Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma29991- 58916
- 45852
- 64851
- 63830
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75807- 68804