Jeesus tulee!

765878

Hetkenä minä hyvänsä. Myös kuopiolaisten tulee olla valmiita ja synnittömiä sillä hetkellä kun tämä suuri asia tapahtuu!

64

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • God_Is_Love

      Synnittömiä ihmisiä ei ole olemassa.

      • nineties

      • uskosejo

        Jeesus otti meidän syntimme pois ja ne on kertakaikkiaan pois! Elä siitä tietoisuudesta, että sinut on sovitettu Jeesuksen uhrikuoleman kautta kertakaikkiaan!


      • lipputaivaaseenvalmiina
        uskosejo kirjoitti:

        Jeesus otti meidän syntimme pois ja ne on kertakaikkiaan pois! Elä siitä tietoisuudesta, että sinut on sovitettu Jeesuksen uhrikuoleman kautta kertakaikkiaan!

        Miten on mahdollista, että Paavo Ruotsalainen "perintömailla" ei enää tiedetä mitään Jeesuksesta ja hänen uhrikuolemansa välttämättömyydestä omalle kohdalle, että ihminen perisi taivaan eikä joutuisi tuomittavaksi helvettiin!?


    • Tulukoon

      Antaaapa hänen tulla, oon utelias sen suhteen et millasen ilimestyksen niän

      • parempielämä9

        Se on hirmuinen päivä, jos joudut elävän Jumalan eteen synteinesi! Ainoastaan Jeesuksen uhrikuolema ja sen uskominen omalle kohdalleen voi sinut pelastaa iankaikkiselta kuolemalta. Iankaikkinen kuolema on lopullienen ero siitä Jumalan hyvyydestä joka meitä tällä Telluksella vielä ympäröi...ilma, vesi , tuuli ja luonto eläimet ja ihmiset! Pelastus on vain Jeesuksessa, koska hän on täyttänyt kaiken lain sinunkin puolestasi ja hänen uhrikuolemansa on ainoastaan riittävä Jumalalle! Ikuisuuteenjoutuminen ilman pelastusta on kamalaa...sieltä ei pääse ikinä pois ja siellä on tuskaa ja ahdistusta, pimeyttä ja kirkumista, epätoivoa ja kauhua, kipua! Varo sitä paikkaa. Jeesus tuli etsimään ja pelastamaan sen joka kadonnut on! Jos et tunne häntä olet kadonnut!Puhu hänelle, että haluat pelastua tuosta paikasta ja hän auttaa sinua eteenpäin uskontiellä!


      • Eipä_hätiä_mitiä

        Minä ainakin asun elävällä saarella ja pelottelen pimeän saaren väkeä joskus suutuksissani vilauttamalla sateenkaariasuani. Pelkäsivät vielä viime kierroksella ainakin.


      • Puhtausonpuoliruokaa

        ...minä taas tulen suoraan hyllyltä ja aion pitää huolta että likaiset näpit eivät enää järjestele palloja joihin niillä ei ole lupa koskea:)


    • lupaat_vaan

      Vihdoinkin, aika kauanhan tuota ihmettä olemme jo odottaneet vaiko vain...

    • Masterofthe

      He-Man tulee! Hetkenä minä hyvänsä, muumipeikkojen, Turtlesien ja Nils Holgerssonin pitää olla valmiudessa myös kun tämä tapahtuu!

    • 9-9

      Viimeisten uutisointien perusteella Muhammed ennätti tulla ennen jeesusta

      • etsielämäitsellesi

        Muhamed on syntynyt noin 600 vuotta Jeesuksen jälkeen. Hän on plakioinut jotain raamatusta ja loput pannut omia mielikuviaan Koraaniin. Kannattaa lukea kirja Islam Raamatun valossa, kirjoittanut Martti Ahvenainen.
        Raamattu on selkeä ja realistinen kirja...täysin ymmärrettävä...Koraani on hajanaisia lauseita ja jotain raamatusta! Koraanista puuttuu elämä.....Raamattu alukeemalla löydät todellisen iankaikkisen elämän!


    • terkkujahöplästä

      Kun on jo parituhatta vuotta uhannut tulla, alkaa jo vähitellen usko mennä kun ketään ei vielä näy edes.
      Uskoisitko ite, jos joku olis velkaa sulle 3700 euroa ja se lupaa aina maksaa hetkenä minä hyvänsä, mutta ei ole ainakaan 15 vuoteen vielä maksanut senttiäkään.
      Hölmöjä vaan vedetään höplästä.

      • kiirekiirekilikilikiire

        Ilmeisesti et tunne raamattua kuin hiukan. Jeesus ei voi tulla ennenkuin Israelin tilanne ja asema on raamatun ilmoittaman kaltainen. Raamattu ilmoittaa, että juutalaiset tulevat takaisin isiensämaahan aikojen lopulla. JOs olet saeurannut YHTÄÄN juutalaisten liikkeitä niin sinun on pakko huomata jotain eli, että vuodesta 1948 alkaen tuo maa on ollut jälleen kartalla virallisesti! Ja sinne on siirtynyt eri puolilta maailmaan juutalaisia ja siirtyy koko ajan. Lisäksi kaikki kansat nusevat sitä maata vastaan. Siteeraan raamattus Sakarja 12.
        " Katso minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi KAIKILLE kansoille:kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokootuvat sitä vastaan.... lue koko luku loppuun....ELÄMME MIELENKIINTOISTA AIKAA!
        Toinen "etappi" on se, kun pakanoiden täysi luku on tullut sisälle(kysty mihin sisälle se on yhtä kuin pelastunut) Jeesus noutaa omanas pois. Hän ei tule vielä tässä vaiheessa maan päälle, vaan hän tulee meitä vastaan ...raamattu ilmaisee sen näin " hän tulee tuuliin ja pilviin" ja meidät jotka uskomme temmataan häntä vastaa yläilmoihin...myös haudat aukenevat ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin ja sitten meidät jotka olemme jääneet tänne temmataan yhdeseessä heidän kanssaan Jeesusta vastaan ylä ilmoihin! Nyt nopeasti raamattutunnille mene vaikka vapaaseurakuntaan tai hellareihin, kunhan meet!


      • sitkuttaaaa

        Eli Jeesus tulee "sitkun" reunaehdot täyttyvät :-D


      • ihmettelenmoista
        kiirekiirekilikilikiire kirjoitti:

        Ilmeisesti et tunne raamattua kuin hiukan. Jeesus ei voi tulla ennenkuin Israelin tilanne ja asema on raamatun ilmoittaman kaltainen. Raamattu ilmoittaa, että juutalaiset tulevat takaisin isiensämaahan aikojen lopulla. JOs olet saeurannut YHTÄÄN juutalaisten liikkeitä niin sinun on pakko huomata jotain eli, että vuodesta 1948 alkaen tuo maa on ollut jälleen kartalla virallisesti! Ja sinne on siirtynyt eri puolilta maailmaan juutalaisia ja siirtyy koko ajan. Lisäksi kaikki kansat nusevat sitä maata vastaan. Siteeraan raamattus Sakarja 12.
        " Katso minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi KAIKILLE kansoille:kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokootuvat sitä vastaan.... lue koko luku loppuun....ELÄMME MIELENKIINTOISTA AIKAA!
        Toinen "etappi" on se, kun pakanoiden täysi luku on tullut sisälle(kysty mihin sisälle se on yhtä kuin pelastunut) Jeesus noutaa omanas pois. Hän ei tule vielä tässä vaiheessa maan päälle, vaan hän tulee meitä vastaan ...raamattu ilmaisee sen näin " hän tulee tuuliin ja pilviin" ja meidät jotka uskomme temmataan häntä vastaa yläilmoihin...myös haudat aukenevat ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin ja sitten meidät jotka olemme jääneet tänne temmataan yhdeseessä heidän kanssaan Jeesusta vastaan ylä ilmoihin! Nyt nopeasti raamattutunnille mene vaikka vapaaseurakuntaan tai hellareihin, kunhan meet!

        Lukaisin kyseisen Sakarin jorinat. Osoittautui täysin sekoboltsin tarinoiksi, missä ei ole päätä ei häntää. Erilaisisia ihmisten ja paikkakuntien nimiä, joista kukaan ei ole ikinä edes kuullut. Intiassa vai Brasiliassa? Lisäksi hevosia näkyy olevan pilvinpimein. Mitä järkeä niissä on? Mille vuosituhannelle kyseinen kaveri sijoittuu?
        Ja ennenkaikkea, mitä sillä on tekemistä tämänpäivän kanssa?
        Älkää enempää naurattako.


      • kiirekiirekilikilikiire
        ihmettelenmoista kirjoitti:

        Lukaisin kyseisen Sakarin jorinat. Osoittautui täysin sekoboltsin tarinoiksi, missä ei ole päätä ei häntää. Erilaisisia ihmisten ja paikkakuntien nimiä, joista kukaan ei ole ikinä edes kuullut. Intiassa vai Brasiliassa? Lisäksi hevosia näkyy olevan pilvinpimein. Mitä järkeä niissä on? Mille vuosituhannelle kyseinen kaveri sijoittuu?
        Ja ennenkaikkea, mitä sillä on tekemistä tämänpäivän kanssa?
        Älkää enempää naurattako.

        Brasiliassa ja Intiassa on meneillään ennen näkemättömät herätykset, eli se tarkoittaa että kyllä siellä ihmiset lukevat ja ymmärtävät lukemansa!
        Apostolien teot Uusi Testamentti (Apt) 8:27-40
        Raamattu kertoo Etiopian kuningattaren Kandaken hoviherrasta, hän oli MAHTAVA mies ja koko hänen aarteistonsa hoitaja; hän oli tullu Jerusalemiin rukoilemaan ja oli nyt paluumatkalla ja istui vaunuissaan ja luki profetta Esaiasta. Niin Henki(Pyhä Henki) sanoi Filippukselle:"Käy luo ja pysyttele lähellä noita vaunuja". Niin Filippus juoksi luo ja kuuli hänen lukevan profeetta Esaiasta ja sanoi "Ymmärrätkö, mitä luet?" Niin hän sanoi:"KUINKA MINÄ VOISIN YMMÄRTÄÄ , ELLEI KUKAAN MINUA OPASTA?" Ja hän PYYSI Filippusta nousemaan ja istumaan viereensä.
        Ja kirjoitus jota hän (hoviherra) luki oli tämä:"Niinkuin lammas hänet viedään teuraaksi; ja niinkuin karitsa on ääneti keritsijänsä edessä, niin ei hänkään suutansa avaa. Hänen ALISTUMISENSA kautta hänen tuomionsa otetaan pois. Kuka kertoo hänen syntyperänsä? Sillä hänen elämänsä otetaan pois maan päältä." Ja hoviherra kysyi Filippukselta sanoen:"Minä pyydän sinua: sano, kenestä profeetta puhuu näin,itsestäänkö vai jostakin toisesta?" Niin Filippus avasi suunsa ja lähtien kirjoituksista julisti hänelle evankeliumia JEESUKSESTA. Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen:ja hoviherra sanoi:"Katso tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"jea 37 Niin Filippus sanoi hänelle:"Jos uskot koko sydämestäsi, niin se tapahtukoon."Hän vastasi ja sanoi"Minä uskon että Jeesus Kristus on Jumalan poika." Ja hän käsi pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filpppus että hoviherra ja Filpippus kastoi hänet Ja kun he olivat asutneet ylös vedestä, tempasi Herran Henki Filippuksen pois, eikä hoviherra häntä enää nähnyt. JA HÄN JATKOI MATKAANSA ILOITEN!
        Mutta Filippus tavattiin Asdodissa; ja hän velsi ympäri ja julisti evankeliumia kaikissa kaupungeissa, kunnes tuli Kesareaan.
        Sinäkin kyselet....minä en ymmärrä lukemaani...kuka voisi neuvoa? Katsele TV7:n ohjelmia, mene seurakuntaasi, ainakin Iisalmessa on Vapaa seurakunta, jossa olen käynyt, siellä osataan neuvoa sinut uskoon! Nyt ei ole aika vitkutella näiden asioiden kanssa.....koko Afrikka, Brasilia ja Aasia on jo heräämässä ja ja herännytkin...Kiinassakin tulee uskoon joka päivä 50.000! Onko Suomi jäässä!?
        Lue www.avainmedia.fi,www. martyyrienaani.fi ,yms. ja tiedät missä mennään noin HENGELLISESTI! Jeesuksen tulo on lähellä ja silloin on oltava USKOSSA!


      • kiirekiirekilikilikiire
        sitkuttaaaa kirjoitti:

        Eli Jeesus tulee "sitkun" reunaehdot täyttyvät :-D

        Ei yhtään ennen Jeesus tule!
        Keskustelin tuolla muslimien kanssa....jos et tunne kirjoituksia ne eksyttävät sinut aivan varmasti. Heillä oli valmiiksi painettuna pieni vihkonen, jossa oli noin 19 kohtaa, irrallisia Raamatun lauseita joita esittämällä he pystyvät Sanaa tuntemattoman (heikon uskovaisenkin) eksyttämään. Muslimit eivät usko että Jeesus on Jumalan Poika vaan, että hän on profeetta....pystyin perustelemaan heille, että heidän irralliset lauseensa ovat eksyttäviä ja että pyritte kumoamaan Jumalan Sanan! Nyt Suomen on herättävä! Muslimit ovat tulleet tuomaan Suomeen Islamia, se on pakkouskonto...Jeesus ei pakota ketään vaan kutsuu luokseen, hän sanoo:"Tulkaa minun tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut niin MINÄ annan teille levon! Sano hänelle vaikka illalla yksinäisyydessäsi ÄÄNEEN," en älyä mitään vielä mutta tiedän, että olet hyvä ja kuolit minun puolestani....PELASTA MINUT, minä olen syntinen enkä puolusta itseäni millään tavalla!


      • rtuytryu

        Muslimi uskoon kuuluu, että Jeesus tulee viimeisinä aikoina maan päälle taistelemaan muslimien puolella vääräuskoisia vastaan. Muslimien mukaan vääräuskoiset pitää tappaa, jotta he joutuvat helvettiin, eivätkä tule raiskaamaan heidän neitsyitä naisiaan taivaaseen.


      • Pieniä_tyttöjä

        Lapsia siellä on....


      • juttelinmusliminkansjo
        rtuytryu kirjoitti:

        Muslimi uskoon kuuluu, että Jeesus tulee viimeisinä aikoina maan päälle taistelemaan muslimien puolella vääräuskoisia vastaan. Muslimien mukaan vääräuskoiset pitää tappaa, jotta he joutuvat helvettiin, eivätkä tule raiskaamaan heidän neitsyitä naisiaan taivaaseen.

        Sinun pitää nyt ymmärtää, että sinä olet etuoikeutetussa asemassa, kun sinä olet saanut tulla uskoon ja sinä tunnet Jeesuksen omakohtaisena vapahtajanasi. NYt on sinun vuorosi viedä tätä pelastussanomaa muslimeille jotka eivät pelastu ilman Jeesuksen uhrikuolemaa! Jeesus sanoo eloa on paljon mutta työmiehiä on vähän, rukoilkaa siis elonherraa teetä hän lähettäisi työmiehiä elopellolleen!


      • JeesusFreeLancer
        sitkuttaaaa kirjoitti:

        Eli Jeesus tulee "sitkun" reunaehdot täyttyvät :-D

        Jeesus tulee sitten kun on pureskellut ja tuskaillut aikansa kaikensortin hölmöläisten toilailuja ja miettinyt että onko nyt sittenkään ihan pakko. Voi teitä Karitsat. Enkelitkin on ihan kypsiä. Ennemmin ostetaan skumppaa ja lähdetään bilettämään ihmisten ja oikeauskoisten kanssa ja jätetään koirat noidat ja muut ulkopuolelle. Loppujen lopuksi alku ja loppu kuitenkin nyt tulevat tapahtumaan kuten on ennustettu. Muistakaa silittää ja viikata vaatteenne, ja jos olette ne lianneet niin voi teitä. Me rulataan joka tapauksessa ja ollaan jatkossa niskan päällä.


      • Kukasielläoikeinsotki
        juttelinmusliminkansjo kirjoitti:

        Sinun pitää nyt ymmärtää, että sinä olet etuoikeutetussa asemassa, kun sinä olet saanut tulla uskoon ja sinä tunnet Jeesuksen omakohtaisena vapahtajanasi. NYt on sinun vuorosi viedä tätä pelastussanomaa muslimeille jotka eivät pelastu ilman Jeesuksen uhrikuolemaa! Jeesus sanoo eloa on paljon mutta työmiehiä on vähän, rukoilkaa siis elonherraa teetä hän lähettäisi työmiehiä elopellolleen!

        Muslimit ovat kuin lihavia michelin ukkoja jotka tuhoavat omaa Y kromosomiaan kiivetessään sen sisällä olevissa tikapuissa. Katsottiin lasten kanssa luukusta ja paiskattiin kiinni. Nähty on. Vain me lapset mahdumme sinne niin ettei siellä hajoa koko roska. Ei hätää, taivaassa on vain meitä pieniä jotka putoamme lumitähtinä alas maahan. Meidän ongelmamme ovat mustakyntiset paskanäpit jotka haluavat järjestellä meitä kun odotamme pääsyä takaisin maahan. Kenen sormissa on perunoita? Kuka fiksailee järjestyksiä vasemmalla kädellään? Miksi jalkani ovat linnun jalat? Kuinka likaiset kädet pääsevät taivaaseen? Siellä on vain kylmyyttä ja sumua, ja viattomia lapsia.


      • voittajanonhelppohymyill
        ihmettelenmoista kirjoitti:

        Lukaisin kyseisen Sakarin jorinat. Osoittautui täysin sekoboltsin tarinoiksi, missä ei ole päätä ei häntää. Erilaisisia ihmisten ja paikkakuntien nimiä, joista kukaan ei ole ikinä edes kuullut. Intiassa vai Brasiliassa? Lisäksi hevosia näkyy olevan pilvinpimein. Mitä järkeä niissä on? Mille vuosituhannelle kyseinen kaveri sijoittuu?
        Ja ennenkaikkea, mitä sillä on tekemistä tämänpäivän kanssa?
        Älkää enempää naurattako.

        NO etkö ymmärrä selvää kirjoitusta.
        " Katso minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi KAIKILLE kansoille:kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokootuvat sitä vastaan.... lue koko luku loppuun....ELÄMME MIELENKIINTOISTA AIKAA!

        Yle hieman panttaa tietoja joita sen kuuluisi meille tiedottaa, mutta onhan muitakin kanavia jotka kertovat mitä Israelissa tapahtuu!

        Älä ole epäuskoinen vaan USKOVAINEN! Tule voittajan puolelle pian!


    • fhjgjjgjgjgkjgkj

      Valkotakkiset tulee ovellesi minä hetkenä tahansa, kannattaa olla suht järjissään silloin kun se suuri hetki koittaa, muuten tulee lähtö niuvaan.

      • Klokkan-illalla

        Kyllä se on tulossa, iltajunalla Helsingistä. Alakkaapa männä asemalle päin. Montakkii jeesusta tulloo, rätit päässä, ne tulloo pakolaisen kaavuissa.


    • jee_jee_jeesus

      Ei huumekauppiaat nyt enää hassiksella rahaa tee
      Jeesus nousi kuolleista ja kauppiaita suojelee
      Ja terveelliset elintavat pääsee kunniaan
      Nyt juodaan Jeesus-viinaa tullaan Jeesus-humalaan
      Ja tapellaan kun Jeesus silloin tällöin uhrin tarvitsee
      - Juice Leskinen
      https://www.youtube.com/watch?v=wamMQaDPgqs

    • kaanisluuppus

      Jee sus tulee, kaikkien koiranomistajien ja lampureiden ynnä muiden kotieläinten kasvattajien tulee olla huolissaan lemmikkinsä puolesta.

    • Jeejaaaa

      Kuopioon tulee Varmasti useampikin Jeesus joka päivä.

    • fjsdklfjsdjfsldk
    • pump-pump-pump
    • todisteitalöytyy

      Hyvä, että jeesus edes tulee, kuvittelin sen olevan impotentti.

    • Vuonna78

      Mää näin Jeesuksen näköisen miehen Kuopion torilla jo talvella 1978 selittämässä vastaantulijoille jotain kunnes poliisi kurvasi paikalle ja heitti äijän maijaan ja kuskas takasin Niuvanniemen mielisairaalaan. Siellä se on kuulemma vieläkin koppihoidossa.

      • Jauhojärven_Sami_lapista

        Epäilisin Jeesuksen tulevan hiihtäen, pohjoisesta.

        Toteutuu ainakin tuo H2O:n päällä liikkumis -ominaisuus, jota kovasti epäilen muinoin tapahtuneen aavikoituneessa Lähi-Idässä, ellei sitten liikkunut esim. Kuolleen Meren pinnalla jossa on saattanut olla vielä enemmän suolaa kuin nyt siihen aikaan.

        Pahoin pelkään että sille kyllä jo matkalla tarjotaan banaaneja jotta ei kramppaa lihakset, pitkä matka on kuitenkin hiihtäen tehdä Lapin kautta Helsinkiin. Tai Kuopioonkaan, jonne saakka ehkä teoreettisesti nykytalvessa voisi hiihtää. Latuverkostoa unohtamatta, epäilen että ei ehkä viitsi umpihangessa vetää kuitenkaan.


      • juttujailmassa

        Nää on näitä juttuja joita on kiva heitellä ilmaan, kun asia alkaa hiukan jo pelottamaan! Minne minä joudun kun kuolen? SE on arvokas kysymys...vastaappa itsellesi!


      • Vastakysymys

        Eikös uskominen johonkin ole ja pitäisi olla positiivinen kokemus, ja sitäpaitsi miksei jeesus voisi hiihtää tuota matkaa hyvän sponssijoukon turvin? Rissalasta mukaan enkelijoukot.


      • helvettiontottakans
        Vastakysymys kirjoitti:

        Eikös uskominen johonkin ole ja pitäisi olla positiivinen kokemus, ja sitäpaitsi miksei jeesus voisi hiihtää tuota matkaa hyvän sponssijoukon turvin? Rissalasta mukaan enkelijoukot.

        No mikään ei ole positiivisempaa kuin evankeliumi. Evankeliumion ilosanom siitä, että Jeesus on kantanut meidän syntimme ristinpulla ja me olemme vapaat ......vaputeen Kristus vaputti meidät(jotka uskomme) Mikä saa sinut ajattelemaan, ettei se olisi positiivinen kokemus...usko on varma tieto siitä, että synnit on anteeksi annettu ja ei joudu sinne pahaan paikkaan!


      • bääbääbää
        juttujailmassa kirjoitti:

        Nää on näitä juttuja joita on kiva heitellä ilmaan, kun asia alkaa hiukan jo pelottamaan! Minne minä joudun kun kuolen? SE on arvokas kysymys...vastaappa itsellesi!

        Sinähän se tässä kuumottelet jotain höpöhöpö uskomuksia senkin aivopesty lammas.


      • Nimimerkkimerkki

        Kyllä me ollaan pelastettuja, ollaan ihan rauhassa. Nyt nimittäin on tapahtunut, että lapsi on syntynyt, viemäriputkesta. Nelinkontin tupsahti suoraan ojanpenkkaan. Ainoat mitä sillä on ollut, oli se itse, sen koira Lumi ja syntymäkoira Lumi. Ja ihminen siitäkin tuli. Ei voi olla mitään hätää, kenelläkään. Maan päällä, taivaassa on jotain härdelliä mutta sen saa jeesus selvittää enkä tunne sitä. Kuunnelkaa ja lukekaa lapsia, niin opitte enemmän ihmisyydestä kuin jos opettelisitte kaikki uskonkappaleet ulkoa.


      • eiminultamittänpuutu
        bääbääbää kirjoitti:

        Sinähän se tässä kuumottelet jotain höpöhöpö uskomuksia senkin aivopesty lammas.

        Kiitos kommentistasi, mutta katseleppa erästä mahtavaa rouvaa, joka kertoo lisää ....kukahan se pelkurilammas onkaan?
        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=40526


    • Konnunsuo

      Tuleeko hän Kuopioon kun viimeksi ei kerinnyt ?

      • jeesusmanageri

        Riippunee lumitilanteesta. Jos pääsee, niin ehkä reitillä kelloniemi-keskusta-petonen on latuverkosta riippuen ainakin esiinnyttävä, siunattava ja jeesusteltava. Eväänä ehkä neljä tummaa leipää ja yksi karjalanpiirakka sekä pari kalafilettä. Esiintymisissä voi olla tuotesijoittelua, raamutunkannet ainakin jossakin muodossa (kovat).


      • jeesuksen_manageri

        Tule ja näe jeesus Kuopion torilla, nähty viimeksi 2015 vuotta sitten. Ennakkotilaa liput jo tänään, hinta ennakkovaraajalle vain 2 miljoonaa euroa, muille 10 miljoonaa / kpl, tilaa jo tänään koska muuten saat odottaa seuraavaa keikkakiertuetta toiset 2000 vuotta.


    • Humppaavajeesus

      Aikoinaan Kuopiossa oli mies, jolla oli rintanappi " JEESUS TULEE 31.12.1999" Sillä oli se rintanappi varmaan pari vuotta ennen tuota annettua aikaa... Sitten koitti vuosi 2000 ja rintanappi oli kadonnut.
      Voi vaan kuvitella miten tärinöissään kyseinen mies olisi ollut jos olisi mennyt soittamaan hänen ovikelloaan tuona joulukuun viimeisenä päivänä kello 23:59.

      • kuuntelehuolellisesti

        Mies ei ollut tutkinut tarpeeksi kirjoituksia. Hänen olisi pitänyt tietää, että Raamattu sanoo selväti, että kukaan ei tiedä päivää eikä hetkä koska Jeesus tulee hakemaan uskovat "tuuliin ja pilviin"....Isralin tilanne on kaikein selvin merkki siitä, että pian tapahtuu muutoksia .......kuunnelkaa uutisia "sillä korvalla"!
        Katso sinäkin tämä ohjelma

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=40526


    • kaxysi

      Minne on hävinnyt tämä s a a t a n a n pelle joka kyselee - miten tämä liittyy

      Kuopioon ? Onko laiskuus iskenyt vai onko oma lehmä ojassa ?

    • JuuttaanIakriotti

      Käske käymään meilläkin. Kahvit saatan keittää.

    • Takinvuorisaarnajees

      Jeesus on vähän alamaissa, ja väsyksissä paljosta parjaamisesta ja hiihtämisestä ja vetäytyy muslimien kanssa hengailemaan joksikin aikaa, sorry kristityt. Ymmärrettehän, että lukiessanne vain vasemmalta oikealle teiltä jää raamatusta käteen vaan kannet. Oikealta vasemmalle lukiessanne jää teille vain raamattu nurinpäin ja koraani. Ja oikealta lukien se nyt lähtee sitten rullaamaan, näin päätti jeesus. Käski sanoa terveiset, että karitsakin on joukossanne mutta on niin halvatun typerä että ei jaksa enää sen kanssa tsekkailla maisemia mistään jerusalemin vuorilta vaan tehköön mitä lystää. Sarvet sillä on päässä kuitenkin kuten kunnon pässillä pitääkin, mutta oikea se on koska se elämänkirja tsekattiin jossakin vaiheessa ja sieltä jeesus luki että oikea on. Niiden ikuisten elävien heppujen kanssa hengataan nyt vähän ilmestyskirjan malliin, paitsi että taivaasta ei laskeudu mitään kultaisia kaupunkeja enää kenenkään iloksi koska sen verran joutui jeesus fiksaamaan lopussa että päätti valita karitsaksi niin moneen suuntaan ohjelmoitavan tapauksen että kukaan ei enää tiedä missä ollaan 2000 vuoden kuluttua. Nyt rullataan ihan vapaalla kohti tuntematonta tulevaisuutta, sanoo jeesus. Itse se ei jää enää katselemaan vaan nousee jossakin vaiheessa sitten tsekkailemaan aikaansaannoksia pilven päälle tai jonnekin häröilemään. Hedelmiä tulette joutumaan syömään paljon tulevaisuudessa sanoo jeesus. Lapset tulevat ohjaamaan teitä tulevaisuudessa koska aikuisilla ei ole elävää sielua enää kenelläkään, nykyään, sanoo jeesus. Se on tosi pettynyt kaikkiin aikuisiin ja aikoo loppuikänsä keskittyä videopelien pelaamiseen, lasketteluun ja ehkä vähän muuhunkin talviurheiluun ja myös välillä ottaa vähän skumppaa. Ne jotka elävät ikuisesti elävät ikuisesti ja muut eivät, sanoo jeesus. Kaikki tekevät mitä tekevät, ja keräävät siitä pointsit sen mukaan miten ovat eläneet. Raamattu ja Koraani tullaan yhdistämään siten että Raamattu luetaan oikealta vasemmalle ja Koraani väsätään siihen päälle vasemmalta oikealle. Raamatussa Vanha Testamentti tullaan muuttamaan simpukaksi. Uudesta testamentista ilmestyskirja ja jouluevankeliumi vanhan mallin mukaan ovat ainoita jotka pitävät kutinsa, muu voidaan silputa ja silppu yhdistää niin ikään Koraaniin ja sen jälkeen liimata ne sattumanvaraisesti yhteen jolloin saadaan uusi teos jota saa lukea kuin päin haluaa. Syökää Kanaa. Laskeminen ei enää kannata koska kaikki näkevät tulevaisuudessa tähtiin kummalta suunnalta vain katsovat. Peräreikä tulee pysymään peräreikänä niin kauan kuin nousee uusi hallitsija jolla ei ole lainkaan peräreikää, ja nautitaan vaan nestemäistä ravintoa. Pitäkää salkuistanne huolta sanoo jeesus. Jos et tee oikein, ei se mittää mutta siitä tulloo rankkia. Emme enää pysty tietoisella tasolla säätelemään käyttätymistämme niinkään paljon että voisimme laatia mitään uskonnollisia opuksia, valitettavasti. Turha siis skitsota siitäkään asiasta, sanoo jeesus ja varoittaa että saattaa tulla, saattaapa hyvinkin tulla ronskisti lunta tupaan koko luomakunnalle ennen kuin viitsii edes katsoa tänne uudelleen. Valta siirtyy lapsille.

    • hallelujaaaaaaaaaa

      Niin miten tämäkään trolli kuuluu tänne Kuopio- palstalle ellei Jeesus ole jo tullut Leväselle pakolaisten seassa... !!

      • ihanoikeesti9

        Kyllä siellä Savossa päoin tuo verbaalisuus on vahvaa, mutta miettikää OIKEESTI, kun Hän tulee takaisin mitä silloin tapahtuu O I K E E S T I !


    • WhopperJeesus

      Jeesus on kuulemma luvannut tulla Kuopioon avaamaan uuden Burger King ravintolan sitten kun avajaiset on.

    • abbaisä

      Tämä tiedoksi !


      Juutalainen rabbi 1500-luvulla profetoi seuraavaa; Israelia tulee hallitsemaan kahdeksan riemuvuoden ajan (riemuvuosi juutalaisuudessa on 50 vuotta)vieras valta. Näin kävikin. Ottomaanit(turkkilaiset) hallitsivat tuota aluetta aikavälillä 1517-1917. Maailmasota päätti ottomaanien hallitavallan tuolla alueella. Seuraavaksi rabbi proferoi, että juutalaiset tulevat saamaan Jerusalemin hallintaansa yhden riemuvuoden jälkeen tuosta vuodesta 1917. Silloin tullan jo vuoteen 1967! JOs yhtään tiedät historiasta,niin tiedät, että juutalaiset saivat Jerusalemin hallintaansa kuudenpäivän sodan tuloksena 1967! Seuraava profetia kuuluu; siitä yhden riemuvuoden kuluttua(riemumuosi oli siis 50 vuotta)alkaa Messiaan aika! Tulemme silloin vuoteen 2017! Tiedätkö kuka on juutalaisen kansan Messias....Hän on kristittyjen Jeesus! Raamattu sanoo, että eikö Jumala ilmoittaisi omillensa mitä hän tulee tekemään !

    • KarvaPetoOnIrti24

      KarvaJeesus sanoo: Aluksi oli Glukoosimolekyyli, joka laskeutui taivaasta Aatamin luokse.

      https://www.youtube.com/watch?v=7sfnnJBk3aY

      Anteeksi, putta pakko nyt näillä tomfordin kengillä on paskaan astuu......

      Ensimmäinen käsky: NörttiJeesukset perivät maan, jos sallinette:)

    • ihanoikeesti8

      Toivottavasti pistää viestiä tulemaan ennen ilmestymistään!

    • JeesusReadsVT

      Toinen Käsky: Äiti, rakasta poikaasi! Isä, opeta tytärtäsi kunnioittamaan itseäsi! Jos teillä ei sellaisia ole, niin voi, voi!

      Nooan Arkista puheen ollen, mikä eukonkantaja se oikein kuvitteli olevansa? Ei pelastusliivejä kenellekään, sanoo Jeesus! Rotat kyllä osaavat jättää laivan oikeaan aikaan mutta se himskatin vosu siellä Arkissa, mitä se siellä teki? Minne jäivät lapset? Ja miksi piti lopuksi pieksää koko Ukko Nooa palmunlehvällä ennen kuin se tuli järkiinsä ja huomasi iskeneensä päänsä Kuun kamaraan?

    • judas666

      miten joku tommoiseen satu olentoon voi uskoa? kukaan sitä ei todistettavasti ole nähnyt,, joku ikivanha kirja johon uskoovat,sanovat et näin on kirjoitettu mut samaa tasoa 7päivää lehden kanssa jutut ovat,, yhtä luotettavia

    • StatueOfLiberty

      jeesus sanoo: en ole mikään puuseppä, vaan saippuakauppias!

      Viimeisinä päivänä laskeudun taivaasta räppäämään maahan neljän koiran vetämissä vaunuissa, ja jokaisella koiralla on fakin nenäpunkki.

      Ja annan teille Kahdeksannen käskyn: Valkoinen Totuus on Musta Valhe - Musta Totuus on Valkoinen Valhe. Valehtelulta ette välty, maailman loppuun saakka. Jos sanot näin, teet noin, kun teet noin, sanot näin! Tositteeksi käynnistä jätän teille reseptin, te uskolliset odottavaiset:

      Raaka-aineet

      1 kg sinisimpukoita 
      nokare voita, paistamiseen 
      3 kpl paksua savupekonisiivua, pieneksi kuutioituna 
      4 kpl salottisipulia, ohueksi siivutettuina 
      1 kpl valkosipulinkynttä, murskattuna 
      1 dl kuivaa valkoviiniä 
      200 ml ranskankermaa 
      kourallinen tuoretta lehtipersiljaa, silputtuna 
      ripaus mustapippuria myllystä 


      Ohjeet


      1. Pese simpukat huolellisesti kylmässä vedessä ja irroita "parta". Tarkista samalla, että simpukoiden kuori on ehjä ja simpukat ovat tiiviisti kiinni. Kopauta avonaisia simpukoita ja jos ne eivat sulkeudu, on simpukka syömäkelvoton.

      Kuumenna voi isossa kannellisessa kasarissa. Lisää pekonikuutiot ja ruskista. Pidä lämpö korkealla.

      2. Lisää joukkoon salottisipulit ja kuullota pari minuuttia, kunnes vähän pehmenevät. Lisää valkosipuli.

      3. Laita kasariin seuraavaksi simpukat ja valkoviini. Sulje kannella. Anna kiehua 4 minuuttia, ravistele pannua välillä. Lisää kerma ja peitä taas kannella. Kiehauta ja ravistele. Kun simpukat ovat täysin auki, ne ovat kypsiä.
      Viimeistele tuoreella persiljasilpulla ja mustapippurilla.
      Tarjoile tuoreen leivan kanssa.

      • TuorettaLeipeeNam

        Hmm, totuus on että kun simpukat on auki niin kypsä on! Kyllä kyllä, uskon hyvinkin!


    • JärkiKäteenJoillaSitäOn

      Järkyttävää! JOS Jeesus viitsisi joskus vaivautua näyttäytymään itse näillä seuduilla, mitä erittäin suuresti epäilen, hän voisi laittaa yhden käskyn kokonaan uusiksi, ja se on äärettömän ankaraksi laadittu Seitsemäs Käsky. Se pitää oikeasti muuttaa sellaiseksi kuin asioiden pitää ollakin eli jotenkin näin: " Harmaa talous pakolliseksi."

    • KiitosKuittiJeesus

      Pyhä Pietari sanoisi tuohon että on niin kryptistä kamaa että ei voi tulla ulos muualta kuin perseestä, syvältä ja poikittain. Kyllä jos nyt vaikka sinulta joku taulapää nörtti varastaa kolikon sanotaanko vaikka vuonna 2007, niin kyllä se vittu on saatava perittyä takaisin korkojen kera.

    • HAMINA

      VAIN SHELLISTÄ !

    • HAMINA

      JA TIETYSTI SHELLISTÄ !

    • NIILONILLI

      Jeesus asuu Suonenjoella ! KYLLÄ . Esiintyy useissa muodoissa , He käyvät tosin välillä Kuopiossa pakon edessä ,he ruokkivat turviksia nimellä Suonenjoen tee SE itse ry . . .

      • Höpöhöpöleikkiä

        Kypsynyt on, terveisin laiha pizza jeesus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2352
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      176
      1782
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe