Huomasin että jäähdytinneste vähissä,Mitäs ainetta sinne uskaltaa kaataa motonetin valikoimista?
renaultin keltainen jäähdytysneste?
9
10503
Vastaukset
- kusinestettä
Joku on kussu sinne nestesäiliöön, jos se on keltaista ??: Vanhempiin relluihin (mk1) pitäis sopia vihreä, ja uudempiin punainen jäähdytinneste.
- wijl
Relluissa on tosiaan sellaista omenamehun väristä nestettä,jota saa renoo kauppiaalta
- Adjöranskis
Renun oman jäähdytysnesteen litrahinta hipoo pilviä ja ei ole sen kummempaa kuin muutkan nesteet. Nestehukka se oli meidänkin relluissa jatkuva ongelma. Vuotaa myös usein korirakenteisiin lämmityslaitteen kennon liittimien löystyessä ja muitakin syitä nesteen kulumisille toki on. Terveessä autossa jäähdytysnestettä ei vaihtovälin aikana juurikaan kulu korkeintaan minimaalisesti pieniä määriä voi haihtua mutta lisäämiseen esim Hondassa (aj yli 200000km) ei tarvinnut mennä normaalin huolto-ohjelmassa olevan vaihtovälin välillä. Renussa on toki muitakin puutteita.
- Jäähdytin
Fixus liikkeistä löytyy keltaista nestettä joka on renautin type D luokiteltu.
- tässäkanssa
yksi esimerkki, pitäisihän siihen kelvata samat mitä normaali autoihin, ettei tarvitse erikoisliikkeistä hakea, no ei se Fixus sitä ole, mutta kuitenkin. Voi pyhä Sylvi ja ponaparten pieru.
- tavallinen_renault
Mitä vittua sä tojo-pelle selität? Keltaista type-d:tä saa melkein mistä tahansa huoltamolta. Vai erikoisliikkeistä, voi herra mun jee...
- Ewqqwe
Jos siinä on reilusti pakkasen kestoa ja nestettä ei tarvitse lisätä puoltalitraa enempää voit laittaa vettä.
- Cliokuski
Motonetin omassa merkissä, siis Motoxissa löytyy nestettä joka täyttää standardin 41-01-001 vaatimukset ja tuon standardin alla on Renaultin Type D neste.
- Runukuski
Mistä tätä siis Motoxissa nestettä saa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086