Huomasin että jäähdytinneste vähissä,Mitäs ainetta sinne uskaltaa kaataa motonetin valikoimista?
renaultin keltainen jäähdytysneste?
9
9990
Vastaukset
- kusinestettä
Joku on kussu sinne nestesäiliöön, jos se on keltaista ??: Vanhempiin relluihin (mk1) pitäis sopia vihreä, ja uudempiin punainen jäähdytinneste.
- wijl
Relluissa on tosiaan sellaista omenamehun väristä nestettä,jota saa renoo kauppiaalta
- Adjöranskis
Renun oman jäähdytysnesteen litrahinta hipoo pilviä ja ei ole sen kummempaa kuin muutkan nesteet. Nestehukka se oli meidänkin relluissa jatkuva ongelma. Vuotaa myös usein korirakenteisiin lämmityslaitteen kennon liittimien löystyessä ja muitakin syitä nesteen kulumisille toki on. Terveessä autossa jäähdytysnestettä ei vaihtovälin aikana juurikaan kulu korkeintaan minimaalisesti pieniä määriä voi haihtua mutta lisäämiseen esim Hondassa (aj yli 200000km) ei tarvinnut mennä normaalin huolto-ohjelmassa olevan vaihtovälin välillä. Renussa on toki muitakin puutteita.
- Jäähdytin
Fixus liikkeistä löytyy keltaista nestettä joka on renautin type D luokiteltu.
- tässäkanssa
yksi esimerkki, pitäisihän siihen kelvata samat mitä normaali autoihin, ettei tarvitse erikoisliikkeistä hakea, no ei se Fixus sitä ole, mutta kuitenkin. Voi pyhä Sylvi ja ponaparten pieru.
- tavallinen_renault
Mitä vittua sä tojo-pelle selität? Keltaista type-d:tä saa melkein mistä tahansa huoltamolta. Vai erikoisliikkeistä, voi herra mun jee...
- Ewqqwe
Jos siinä on reilusti pakkasen kestoa ja nestettä ei tarvitse lisätä puoltalitraa enempää voit laittaa vettä.
- Cliokuski
Motonetin omassa merkissä, siis Motoxissa löytyy nestettä joka täyttää standardin 41-01-001 vaatimukset ja tuon standardin alla on Renaultin Type D neste.
- Runukuski
Mistä tätä siis Motoxissa nestettä saa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892