Windows 10 esteenä laitemyynnille

prof__Turhapuro

12

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tubutin_ei_kelpaa_ilman

"Käyttäjät eivät halua ostaa uutta tietokonetta, sillä Microsoft tarjoaa Windows 10:n ilmaisena päivityksenä Windows 7- ja 8.1-käyttäjille."

Eiköhän tuossa lienee selitys.....†

• zsxdcf

Ja lisäksi kun Win10 koneita ei juurikaan vielä ole myynnissä. Joka tapauksessa Win10 tulee olemaan kaikissa tietokoneissa, myös Linux koneissa toisena käyttiksenä.

• Tri.Jallu.Tuhoo

"Joka tapauksessa Win10 tulee olemaan kaikissa tietokoneissa, myös Linux koneissa toisena käyttiksenä"

Jos esim. on windows 7 niin miksi siihen rinnalle pitäisi laittaa joku vakoileva sekava laatikkoleikki? Tai linuxin rinnalle? Milläköhän perusteella kaikkiin maailman tietokoneista asennettaisiin joku sellainen rypistys rinnalle?

• jukravit

Kokeilin tuota win10 ja on tosi surkea luomus, se sisältää kaikki aiemmat winotoosaroskat joten sekoitus kaikkea toimimatonta roinaa. Puoli tuntia riitti katsella sitä tökintää ja herjausta, sitten poistin sen roskan enkä varmasti ota takaisin. Laitoin tilalle erittäin vakaasti toimivan Linux kernelin joka toimii eikä meinaa, mitään vinotoosan roskaa ei koneelleni tule edes toiseksi linuxin rinnalle. Epätietoisille tiedoksi, hyvin monet suuret palvelimet on tehty Linux alustalle, syynä on ettei winotoosaan voi luottaa se kertakaikkiaan ei toimi suuressa mittakaavassa kuten Linux tekee.

• toteaja-

sä et vaan osaa.
        mulla ei ole windows 10 kanssa mitään ongelmia.

• windows_imeskelee

Windows 10 on vakoilujärjestelmä. Toimii miten toimii, sillä ei ole enää merkitystä. Windows on minulle tarpeeton, ollut jo vuosia. En ole edes ajatellut kokeilla kymppiä, se on ajan haaskausta.

• Edistyneemmät_käyttäjät
        windows_imeskelee kirjoitti:

Windows 10 on vakoilujärjestelmä. Toimii miten toimii, sillä ei ole enää merkitystä. Windows on minulle tarpeeton, ollut jo vuosia. En ole edes ajatellut kokeilla kymppiä, se on ajan haaskausta.

.

Luonnollisesti edistyneemmät käyttäjät luopuvat windowsin käytöstä viimeistään siinä vaiheessa kun win 7/8 tuki loppuu ja siirtyvät käyttämään linuxia tai mäcciä

Näin se vaan menee

.

• windows_imeskelee kirjoitti:

Niinpä. Vaikka se olisi niin huikea kuin Windows-fanit väittävät (ei ole), niin nuo yksityisyysongelmat ovat ehdoton no-go. Katsotaan sitten uudestaan, jos Microsoft tulee sen osalta järkiinsä tai hommaan saadaan muuten joku selvyys.

• surkeawin10
        toteaja- kirjoitti:

sä et vaan osaa.
        mulla ei ole windows 10 kanssa mitään ongelmia.

Just, meillä oli win10 vuoden verran ja samat mustat ja siniset ruudut kuin ennenkin, vuodesta 1987 windwos koneiden ylläpitoa. Onneksi ei enää ainottakaan. On se niin vaikeaa laittaa esim selkeää lokitiedstosyteemiä windowsiin, puhumattkaan siitä että windows olisi nopea ja keveä ja turvallinen käyttää.

• djfhgb

""""Jos esim. on windows 7 niin miksi siihen rinnalle pitäisi laittaa joku vakoileva sekava laatikkoleikki? Tai linuxin rinnalle? """"

Joo, kaikilla linuxin käyttäjillä on joku Windows kuitenkin käytössä, tätä ihmettelen kun se linux on kuulemma niin ylivoimainen käyttis. Miksi Windows myöskin?

• Ei_ole_windowsia

Ei todellakaan ole windowsia rinnalla eikä ole ollut vuosiin, viimeinen windows poistui koneelta 2008 turhana (ei ollut mitään käyttöä sille). Aktiivisempi windowsin käyttö loppui joskus 2004-2005.

Windows-luusereilla on vaan joku outo harhaluulo että windowsia tarvittaisiin johonkin.

• windows_imeskelee

Ei löydy koneesta windowsia, ei ole tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe