Taloyhtiössä on tehty putkisto- ja patteriremontti, nyt tuli aiheeton lasku eristeestä, jossa Meri-Lapin LVI väittää, että olisin tilannut eristevaihdon?!? Haloo, jos omistaja urakan yhteydessä myy eristevaihtoa, myyjän 1. ehto on kertoa hinta ja maksuehto, ei sanaakaan. Toinen juttu, jos suunnittelu on puutteellista ja rakenteita rikotaan tarpeettomasti ja täytetään yläkaapit, seinät ja nurkat putkistorakennelmilla, kai tavoite on, että vältetään tarpeettomia vaurioita ja valtavia koteloita seinillä ja katonrajassa? Kuka 3. kertaan tehdyn talon muutokset maksaa, kuka maksaa ko. yrityksen aiheuttaman vesivahingon rakenteiden korjaukset? Osakkaat, kukapa muu.
Tarkoitus on, että verhotangot saa edelleen paikalleen ja ylä- ja vaatekaappiin myös mahtuisi jotain, puhumattakaan seinälle vietyjä hökötyksiä. Pesuhuoneessa hutireiät edelleen korjaamatta, vaatehuoneessa runkoputkien päädyt (n. 10 cm halkaisija) peittämättä, tiiliseinän sisukset näkyvät, jokunen villakkin näemmä pyörii joukossa, myös hutireikä.
Kuka vastaa, kuka korjaa asiallisesti ja kuka maksaa? Jos tullaan toisen kotiin hutkimaan, kai vähimmäisvaatimus on, että jäljet korjataan entiseen, ellei mahdollista, parempaan tasoon? Ja kannattaa opetella myös jälkien siivoaminen, kun kamppeet eivät voi kuukausikaupalla olla pihalla tai peitettynä, kun aikatauluista ei tiennyt ja venyivät, koskaan ei tiennyt, kuka mitäkin on poraamassa.
On urakalla maksettu valvoja, toki hänellä pitäisi myös olla vastuu, mitä tehdään ja mitä on jätetty tekemättä. Osakkaana en voi hyväksyä, että jäljet jätetään korjaa-matta, koska joudumme maksamaan täyden hinnan ja yli mokista, jotka olisi voinut välttää paremmalla ennakkosuunnittelulla ja osakkaan mielipiteiden huomioon-
ottamisella ennakkoon.
Meri-lapin LVI työt?
3
991
Vastaukset
- Viidakonlaki
Tosin eniten ihmetytti, että isännöitsijä oli kieltänyt sekaantumasta asiaan, kun omistaja yritti oikaista asiaa... haloo. Lasku nimittäin tuli taloyhtiön kautta. Vauriot on korjaamatta, jo itse korjatut/korjautetut korvaamatta ja jo aikaisemmassa urakassa maksetut työt huomioimatta.
Näin toimii meidän hallinto. Osakkeen myynti on viivästynyt kuukausia tämän takia ja ostajaehdokas oli jo kesän alussa kiinnostunut, mutta kuka tällaista viitsii odottaa. Rakenteisiin tehdyt vauriot edelleen korjaamaan ja taittuu marraskuulle, kyllä minusta tässä on jo vahingonkorvauksen paikka. Vai onko niin, että hallinto voi lain mukaan toimia mielivaltaisesti? Ei minun mielestä, kyllä siellä selvät pykälät on heidän toiminnalle. - Huugo9865
Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
Odottanut lämminvesivaraajan vaihtoa liian kauan.[amatöörit].
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965